نحوه استفاده از خبرنامه به عنوان ابزاري براي ايجاد اعتماد
اعتماد در تجارت اينترنتي عامل بسيار مهمي است. اگرچه چهره ها به صورت آنلاين ظاهر نمي شوند ، اما اعتماد و اعتبار موارد را اجرا مي كند. يك خبرنامه مي تواند ابزاري عالي براي اعتماد سازي و ايجاد يك رابطه طولاني مدت باشد. ايجاد اعتماد و رابطه به معناي داشتن مشترياني مادام العمر است كه …
نحوه استفاده از خبرنامه به عنوان ابزاري براي ايجاد اعتماد
اعتماد در تجارت اينترنتي عامل بسيار مهمي است. اگرچه چهره ها به صورت آنلاين ظاهر نمي شوند ، اما اعتماد و اعتبار موارد را اجرا مي كند. يك خبرنامه مي تواند ابزاري عالي براي اعتماد سازي و ايجاد يك رابطه طولاني مدت باشد. ايجاد اعتماد و رابطه به معناي داشتن مشترياني مادام العمر است كه …
- دوشنبه ۰۵ آبان ۹۹ | ۰۰:۴۸ ۳۷ بازديد
- ۰ نظر