راهنماي شما براي تجارت دستمزد در طول COVID-19

به برترين مرجع تخصصي در حوزه طراحي سايت و سئو خوش آمديد.

راهنماي شما براي تجارت دستمزد در طول COVID-19

راهنماي شما براي تجارت دستمزد در طول COVID-19

استراتژي هاي موثر تبليغات حقوق و دستمزد اگر مي‌پرسيد COVID-19 چگونه بر استراتژي تبليغات حقوق و دستمزد شما تأثير مي‌گذارد، تنها نيستيد! و پاسخ اين است: هم منفي و هم مثبت. از يك طرف، مردم بيشتر در خانه هستند و تقريباً همه چيز را در اينترنت انجام مي دهند. اما بسياري از مردم به دليل …

راهنماي شما براي تجارت دستمزد در طول COVID-19 https://hillbilly.ir/راهنماي-شما-براي-تجارت-دستمزد-در-طول-covid-19/ https://hillbilly.ir/راهنماي-شما-براي-تجارت-دستمزد-در-طول-covid-19/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sun, 28 Nov 2021 10:58:31 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=18673

راهنماي شما براي تجارت دستمزد در طول COVID-19

استراتژي هاي موثر تبليغات حقوق و دستمزد اگر مي‌پرسيد COVID-19 چگونه بر استراتژي تبليغات حقوق و دستمزد شما تأثير مي‌گذارد، تنها نيستيد! و پاسخ اين است: هم منفي و هم مثبت. از يك طرف، مردم بيشتر در خانه هستند و تقريباً همه چيز را در اينترنت انجام مي دهند. اما بسياري از مردم به دليل …

راهنماي شما براي تجارت دستمزد در طول COVID-19

استراتژي هاي موثر تبليغات حقوق و دستمزد

اگر مي‌پرسيد COVID-19 چگونه بر استراتژي تبليغات حقوق و دستمزد شما تأثير مي‌گذارد، تنها نيستيد! و پاسخ اين است: هم منفي و هم مثبت.

از يك طرف، مردم بيشتر در خانه هستند و تقريباً همه چيز را در اينترنت انجام مي دهند. اما بسياري از مردم به دليل از دست دادن شغل يا تلاش براي جمع آوري پول براي كمك به خانواده هاي خود كه داراي يك بيماري مسري هستند، هزينه هاي خود را كاهش مي دهند.

و در حالي كه برخي از شركت‌ها شاهد افزايش ترافيك در اين مدت هستند، برخي ديگر با محصولات يا خدمات ناخواسته ترافيكي را پيدا مي‌كنند كه گيج‌كننده است يا مجبور به توقف يا مسدود كردن كامل كمپين‌هاي خود مي‌شود. اينفلوئنسر ماركتينگ هاب گزارش مي دهد كه 69 درصد از 237 برند مورد بررسي آنها انتظار دارند تا سال 2020 هزينه تبليغات را كاهش دهند.

من قبلاً در مورد اهميت توجه به نيازها و خواسته هاي مخاطبان هدف صحبت كرده ام. اين به معناي نگاه دقيق‌تر به آنچه مي‌توانيد در طول بحران COVID-19 به مردم ارائه دهيد – چه به عنوان صاحبان مشاغل كوچك و چه به عنوان اعضاي جامعه.

اين بار، نكاتي را در مورد مديريت PPC در طول ويروس كرونا به اشتراك مي‌گذارم. PPC مخفف تبليغات پرداخت به ازاي كليك است كه به عنوان ترافيك غير ارگانيك نيز شناخته مي شود. (ترافيك ارگانيك از تكنيك هاي سئوي بدون پرداخت به دست مي آيد).

بسته به كسب و كار كوچك خود، مي توانيد براي پرداخت از طريق زير تبليغ كنيد:

  • تبليغات/تبليغات گوگل نمايش داده شده در شبكه نمايش گوگل

  • فيس بوك

  • اينستاگرام

  • توييتر

  • يوتيوب (و تبليغات ويديويي)

  • لينكدين

مرحله 3 براي شروع تجارت دستمزد در طول COVID-19

حتي اگر در حال حاضر در حال تبليغات هستيد، مهم است كه رمز عبور و نسخه تبليغاتي خود را بررسي كنيد. آيا آنها به همان اندازه كه مي توانند موثر باشند؟

فقط به اين دليل كه افراد طرد اجتماعي انجام مي دهند به اين معني نيست كه فعالانه در اينترنت جستجو و خريد نمي كنند. با اين حال، كپي تبليغي كه در گذشته استفاده كرده ايد ممكن است مشابه نباشد – و ممكن است مخاطب فعلي شما را آزار دهد.

1. جستجوي كلمات كليدي

هميشه جستجو براي رمزهاي عبور مهم است، به خصوص در حال حاضر! شما مي خواهيد به رفتار مخاطبان هدف خود در رابطه با COVID-19 نگاه كنيد.

شايد تعجب كنيد كه بدانيد كلمات كليدي جديدي وجود دارد كه مي توانيد دنبال كنيد يا اينكه مشتريان شما از عبارات جستجوي ديگري استفاده مي كنند كه آن چيزي نيست كه شما انتظار داشتيد.

همچنين به دنبال فرصت هايي در كسب و كار خود پيرامون موضوعاتي مانند:

  • كار / مطالعه در خانه

  • خدمات استريم

  • محصولات/خدمات بهداشتي

  • ابزار هاي ارتباطي

چندين ابزار جستجوي كلمات كليدي وجود دارد، يا مي‌توانيد يك شركت حرفه‌اي SEO/SEM را استخدام كنيد تا همه چيز را از تحقيق كلمات كليدي گرفته تا گزارش‌دهي داده‌ها انجام دهد.

2. پيشنهاد خود را بررسي كنيد.

بسياري از كارآفرينان ارزش هاي پيشنهادي خود را براي ارائه خدمات بهتر به مشتريان خود به روز مي كنند.

مي‌توانيد تقاضا براي تبليغات را افزايش دهيد و افراد بيشتري را تشويق كنيد تا با پيشنهادات مربوطه كليك كنند، خواه ارسال رايگان، گزينه‌هاي تحويل درب منزل يا تخفيف‌هاي محدود باشد – مطمئن باشيد كه از اضطراب يا ترس در مورد همه‌گيري براي فروش استفاده نمي‌كنيد. .

3. رمز عبور بد خود را مرور كنيد.

زماني كه مي خواهيد مطمئن شويد تبليغ شما روي يك كلمه كليدي نمايش داده نمي شود، مي توانيد از كلمات كليدي بد استفاده كنيد. اين باعث صرفه جويي در هزينه كليك هاي هدر رفته مي شود و تبليغات شما را مرتبط تر نگه مي دارد، كه امتياز كيفيت شما را افزايش مي دهد (كه هزينه هر كليك شما را كاهش مي دهد).

اكنون مي‌توانيد برخي از كليدواژه‌ها را در مورد خدمات به افراد بد قرار دهيد، بنابراين براي كليك‌هاي مربوط به چيزي كه در حال حاضر به مشتريان خود ارائه نمي‌دهيد، پولي پرداخت نكنيد.

شما همچنين مي توانيد محدود كنيد كه تبليغ شما ظاهر مي شود براي مثال، ممكن است نخواهيد تبليغات شما در اين زمان حساس در نزديكي محتواي مرتبط با كوويد-۱۹ نمايش داده شود.

با اين حال، از آنجايي كه موارد COVID-19 زيادي وجود دارد، ممكن است با انجام اين كار، ديد خود را از برند به شدت محدود كنيد. و بر اساس گزارش اخير توسط Integral Ad Science، 78٪ از افرادي كه مورد بررسي قرار گرفتند، يك تبليغ عمومي در نزديكي كبد كرونا را به عنوان يك چيز بد نمي‌دانستند.

بنابراين، شما بايد قضاوت خود را در اين مورد، بر اساس آنچه مي فروشيد و نحوه قرار دادن تبليغات خود، استفاده كنيد.

~~~~~~~~~~

بخوانيد: “4 استراتژي بازاريابي براي بحران COVID-19” در وب سايت ما:

COVID-19 از اتصال روابط ما به راه اندازي مشاغل كوچك، روش زندگي، كار و جامعه ما را تغيير داده است. از اينكه من و خانواده ام سالم و امن هستيم احساس خوشحالي مي كنم و سعي مي كنم از همه اينها استفاده كنم.

همانطور كه براي جلوگيري از انتشار ويروس‌هاي كروناي جديد به انزوا ادامه مي‌دهيم، مي‌خواهم 4 استراتژي بازاريابي را به اشتراك بگذارم تا در نظر بگيريد تا به شما كمك كند تا كسب و كار خود را ايمن و مؤثر نگه داريد.

~~~~~~~~~

چرا به يك استراتژي كمپين تبليغاتي پولي كوتاه مدت و بلند مدت نياز داريد؟

البته، بايد روي زمان حال تمركز كنيد و اينكه چگونه مي توانيد كسب و كار كوچك خود را در حال حاضر به بهترين شكل توسعه دهيد. اما وقتي در طول COVID-19 وارد تجارت حقوق و دستمزد مي شويد، آينده خود را فراموش نكنيد!

از آنچه اكنون ياد مي گيريد براي تصميم گيري خود استفاده كنيد. به داده هاي خود در مورد كلمات كليدي نگاه كنيد: چه چيزي به مشتريان شما مرتبط است؟ چرا ترافيك دريافت نمي كنيد؟

ممكن است متوجه شويد كه مي‌توانيد همان استراتژي كمپين حقوق و دستمزد را پس از پايان COVID-19 ادامه دهيد، و/يا ممكن است متوجه شويد كه بايد قايق خود را به شدت تنظيم كنيد.

ايده خوبي است كه به اين فكر كنيد كه چگونه كسب و كار كوچك شما از اين سرايت خارج مي شود، حتي اگر دور باشد. يك طرح تبليغاتي ايجاد كنيد اكنون تا در راه مزاحم نشويد.

مطمئناً، اين مي تواند تغيير كند، و ممكن است مجبور شويد دوباره به سمت خود برگرديد، اما حداقل يك پايه تجاري براي ساختن خواهيد داشت.

در حالي كه تبليغات در طول يك ويروس كرونا ممكن است “تجارت طبق معمول” باشد، مهم است كه ابزارهاي لازم براي مقابله با اين چالش جديد را داشته باشيد. كارآفريناني كه با انجام همه اينها موفق مي شوند، همان هايي هستند كه ناشناخته ها را گرفته اند و به راه خود ادامه مي دهند!

اميدوارم همه منابع كرونا به شما كمك كرده باشند، از جمله اين نكات در مورد تبليغات در طول COVID-19. در هفته هاي آينده به ارسال مطالب مرتبط ادامه خواهم داد. مراقب خودت باش!

https://hillbilly.ir/راهنماي-شما-براي-تجارت-دستمزد-در-طول-covid-19/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.