آرشیو آبان ماه 1399

به برترين مرجع تخصصي در حوزه طراحي سايت و سئو خوش آمديد.

بررسي Space Net Profit 2.0 – آيا بايد آن را بخريد؟

بررسي Space Net Profit 2.0 – آيا بايد آن را بخريد؟

اگر به دنبال بررسي سود خالص فضاي خالص هستيد ، به مكان مناسب رسيده ايد. ما اين محصول و همچنين ساير محصولات مشابه را بررسي كرده ايم و آماده هستيم تا شما را از اين محصول آگاه كنيم. بسياري از بررسي هاي سود خالص فضايي وجود دارد كه بازبيني عيني ارائه نمي دهد ، اما …

بررسي ايمونوتك – موافقان و مخالفان تجارت ايمونوتك

بررسي ايمونوتك – موافقان و مخالفان تجارت ايمونوتك

بررسي ايمونوتك قبل از ورود به اين بررسي براي Immunotec بگذاريد خودم را معرفي كنم. نام من بن بيل است و بيش از 20 سال است كه در صنعت بازاريابي شبكه اي فعاليت مي كنم. من از كودكي تعطيلات تابستاني خود را در كنفرانس هاي بازاريابي شبكه اي گذراندم و والدينم در بيش از 20 …

شعري براي خدا

شعري براي خدا

من متعهد شده ام كه با خوشبختي با زن روياهايم ازدواج كنم و يك ازدواج و خانواده ايجاد كنم كه يك عمر براي هميشه ادامه دارد. من تصور مي كنم من و همسرم آمريكاي زيبا را تعريف خواهيم كرد و روياهاي همه هموطنان آمريكايي و ساير مردم جهان را برآورده مي كنم. ما متعهد به …

مزاياي ارسال بيانيه مطبوعاتي براي بهينه سازي موتور جستجو

مزاياي ارسال بيانيه مطبوعاتي براي بهينه سازي موتور جستجو

مفهوم اصلي نوشتن بيانيه مطبوعاتي توزيع يا اشتراك بين رسانه هايي است كه بايد از روابط عمومي براي اشتراك مطالب رسانه اي با طيف گسترده اي از مشتريان و طرف هاي بالقوه علاقه مند به آن استفاده كنند. گاهي اوقات براي تقويت استراتژي SEO موجود كه مي تواند همزمان در حضور اجتماعي وبلاگ نويسي و …

تكنيك هاي SEO خارج از صفحه

تكنيك هاي SEO خارج از صفحه

SEO خارج از صفحه مجموعه اي از فناوري ها است كه بازديدكنندگان سايت را به سمت شما سوق مي دهد و باعث افزايش رتبه صفحه (PR) آن مي شود. هدف از SEO خارج از صفحه اين است كه تلاش هاي شما در زمينه SEO را با Google Juice تكميل كند. پيوندها ، پسنديدن ها ، …

بازاريابي شبكه هاي اجتماعي – موج آينده

بازاريابي شبكه هاي اجتماعي – موج آينده

حدود 900 ميليون دلار در سال جاري براي تبليغات شبكه هاي اجتماعي در ايالات متحده هزينه خواهد شد و تخمين زده مي شود كه اين رقم تا سال 2011 به 2.5 ميليارد دلار برسد. اين فقط براي تبليغات است. ميليون ها نفر ديگر در ساير فن آوري هاي بازاريابي شبكه هاي اجتماعي سرمايه گذاري شده …

ليست ميليون ها نظر – "فقط يك سكو يا يك فرصت واقعي است؟"

ليست ميليون ها نظر – "فقط يك سكو يا يك فرصت واقعي است؟"

ليست ميليون يك بستر بازاريابي آنلاين است كه به افراد كمك مي كند تا با ايجاد يك ليست بازار بسيار بزرگتري را بدست آورند. اين پلتفرم همچنين با يك برنامه وابسته همراه است كه مي توان از طريق مراجعه به آن درآمد كسب كرد. بنابراين ، آيا اين فقط يك پلت فرم است يا يك …

4 ايده جايزه محصول

4 ايده جايزه محصول

مشتريان دوست دارند هنگام خريد پاداش دريافت كنند. در اينجا 4 ايده عالي براي موارد جايزه اي آورده شده است كه مي توانيد همراه با محصول خود داشته باشيد كه واقعاً ارزش افزوده خواهد داشت. مقاله را بررسي كنيد يكي از دلايلي كه كسي يك محصول اطلاعاتي را خريداري مي كند اين است كه مي …

نحوه استفاده از خبرنامه به عنوان ابزاري براي ايجاد اعتماد

نحوه استفاده از خبرنامه به عنوان ابزاري براي ايجاد اعتماد

اعتماد در تجارت اينترنتي عامل بسيار مهمي است. اگرچه چهره ها به صورت آنلاين ظاهر نمي شوند ، اما اعتماد و اعتبار موارد را اجرا مي كند. يك خبرنامه مي تواند ابزاري عالي براي اعتماد سازي و ايجاد يك رابطه طولاني مدت باشد. ايجاد اعتماد و رابطه به معناي داشتن مشترياني مادام العمر است كه …

رستوران ونيز – Bacaro Jazz

رستوران ونيز – Bacaro Jazz

چند رستوران در ونيز وجود دارد؟ شمارش دشوار است اما با توجه به اينكه بيش از 3 ميليون و 500 هزار گردشگر سالانه از ونيز بازديد مي كنند ، به راحتي مي توانيد تصور كنيد كه تجارت رستوران در ونيز يك تجارت بسيار سودآور است و از اين رو بازار بزرگ است. رستوران هاي ونيز …