مهمترين روند تجارت اجتماعي براي سال 2021 براي تماشاي

به برترين مرجع تخصصي در حوزه طراحي سايت و سئو خوش آمديد.

مهمترين روند تجارت اجتماعي براي سال 2021 براي تماشاي

مهمترين روند تجارت اجتماعي براي سال 2021 براي تماشاي

با توجه به اينكه بسياري از افراد مجبور به گذراندن وقت در حباب هاي حباب شده در طي سال 2020 هستند ، به لطف مخوف COVID-19 ، تعجب آور نيست كه يك افزايش گسترده در تجارت الكترونيكي و تجارت اجتماعي وجود داشته است. به احتمال زياد اين يك تغيير پارادايم بود. مردم هنگام خريد از …

مهمترين روند تجارت اجتماعي براي سال 2021 براي تماشاي https://hillbilly.ir/مهمترين-روند-تجارت-اجتماعي-براي-سال-2021-ب/ https://hillbilly.ir/مهمترين-روند-تجارت-اجتماعي-براي-سال-2021-ب/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 22 Dec 2020 10:45:47 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/مهمترين-روند-تجارت-اجتماعي-براي-سال-2021-ب/

مهمترين روند تجارت اجتماعي براي سال 2021 براي تماشاي

با توجه به اينكه بسياري از افراد مجبور به گذراندن وقت در حباب هاي حباب شده در طي سال 2020 هستند ، به لطف مخوف COVID-19 ، تعجب آور نيست كه يك افزايش گسترده در تجارت الكترونيكي و تجارت اجتماعي وجود داشته است. به احتمال زياد اين يك تغيير پارادايم بود. مردم هنگام خريد از …

مهمترين روند تجارت اجتماعي براي سال 2021 براي تماشاي

با توجه به اينكه بسياري از افراد مجبور به گذراندن وقت در حباب هاي حباب شده در طي سال 2020 هستند ، به لطف مخوف COVID-19 ، تعجب آور نيست كه يك افزايش گسترده در تجارت الكترونيكي و تجارت اجتماعي وجود داشته است. به احتمال زياد اين يك تغيير پارادايم بود. مردم هنگام خريد از انتهاي تلفن خود احساس امنيت بيشتري مي كنند و متوجه شده اند كه اين امر مي تواند باعث صرفه جويي در وقت طولاني (و غالباً پول) شود.

با اين وجود ، كليشه قديمي دانشجويي كامپيوتر در تاريكي نشسته و آنلاين پيتزا سفارش مي دهد ، به خصوص در تجارت اجتماعي ، نمي تواند دور از حقيقت باشد. در اينجا ، مصرف كنندگان مي توانند خريد را با حساب هاي اجتماعي خود مخلوط كنند و هنگام خريد با دوستان و خانواده خود ارتباط برقرار كنند. آنها مجبور نيستند ماشين را از گاراژ خود بيرون بياورند ، اوقات خود را در ترافيك بگذرانند ، در يك پاركينگ بدون روحيه بايستند و سپس با هزاران غريبه در مركز خريد قدم بزنند (تمام وقت نگران اين باشيد كه آيا اين فرد در كنار آنها عطسه دارد يا نه COVID-19).

با اين حال ، دنياي خريد آنلاين به سرعت در حال تغيير است و تجارت اجتماعي شكل نسبتاً جديدي از آن است. اين امر به شبكه هاي اجتماعي كمك كرد تا به گستردگي خود پي ببرند و امكان فعاليت خريد در سيستم عامل هاي آنها را آسان تر كند.

روند تجارت اجتماعي براي سال 2021:

تجارت اجتماعي به چه معناست؟

ايده تجارت اجتماعي ساده است. اين شامل مارك هايي است كه به جاي اعتماد به يك سايت تجارت الكترونيكي مستقل ، از رسانه هاي اجتماعي براي فروش كالاها يا خدمات خود استفاده مي كنند. همه چيز در عمل كاملاً ساده نيست ، زيرا تجارت اجتماعي اغلب شامل فروش محصولاتي است كه در رسانه هاي اجتماعي تبليغ مي شوند و به يك فروشگاه تجارت الكترونيكي مستقل مرتبط هستند.

چرا تجارت اجتماعي مهم است؟

“مكان” يك م componentلفه اساسي تجارت اجتماعي است. از اثبات اجتماعي بهره مند مي شود. از بسياري جهات ، تجارت اجتماعي بيشتر مزاياي بازاريابي تأثيرگذار را دارد – بدون اينكه مجبور به كار با تأثيرگذاران باشيد.

تفاوت تجارت اجتماعي و تجارت الكترونيكي چيست؟

دو شكل تجارت آنلاين بسيار شبيه به هم هستند. در واقع ، شما مي توانيد به راحتي تجارت اجتماعي را به عنوان شكلي تخصصي از تجارت الكترونيكي در نظر بگيريد. از نظر فني ، تجارت الكترونيكي در وب سايتي رخ مي دهد كه در آن فروشگاه اينترنتي ساخته ام. با اين حال ، فروش تجارت اجتماعي در شبكه هاي اجتماعي اتفاق مي افتد.

با اين حال ، تعرفه ها بسيار ناپايدار هستند و ممكن است معناي تجارت اجتماعي گسترش يابد و شامل تمام فروش هاي تسهيل شده توسط رسانه هاي اجتماعي شود. با اين تعريف وسيع تر ، مي توانيد فروشهايي را كه به دليل تبليغات در شبكه هاي اجتماعي انجام مي شوند ، شامل كنيد ، حتي اگر افراد از طريق فروشگاه آنلاين اصلي شما پيوندي را در تبليغات دنبال كنند.

با اين حال ، در سال 2020 ، در تجارت هاي اجتماعي افزايش قابل ملاحظه اي وجود داشت كه در شبكه هاي رسانه هاي اجتماعي اتفاق افتاد ، زيرا مردم بدون ترك حساب هاي اجتماعي خود خريد مي كردند. ورود فروشگاه هاي فيس بوك به اين امر كمك كرد.

محتواي توليد شده توسط كاربر بازاريابي اساسي شده است

هسته اصلي رسانه هاي اجتماعي شامل افرادي است كه با يكديگر ارتباط برقرار مي كنند و اطلاعات را به اشتراك مي گذارند. اگرچه ممكن است اين امر از جهاتي با تجارت اجتماعي مغايرت داشته باشد ، اما مشكلي نيست ، به شرطي كه مارك ها از تبليغات آشكار پرهيز كنند.

البته برندها سال هاست كه در شبكه هاي اجتماعي تبليغ مي شوند. اكنون مردم تبليغات فيس بوك را به عنوان بخشي قانوني از اين سيستم عامل مي پذيرند. اما مارك هاي موفق تر ، تبليغاتي شبيه تبليغات سنتي ايجاد نمي كنند. آنها ظريف تر و كمتر “در چهره شما” هستند. مارك ها تمايل دارند كه اطلاعات مفيد و مرتبط را براي يك محصول ارائه دهند تا ارزش افرادي را كه اين تبليغات را تغذيه مي كنند ، ارائه دهند. هر چيزي كه به تبليغات سنتي شباهت دارد تمايل دارد كه توسط كاربران شبكه هاي اجتماعي كنار گذاشته شود و ناديده گرفته شود.

محتوا توسط كاربر (UGC) ثابت كرده است كه در سال هاي اخير براي مارك ها بسيار مفيد است و اين در سال هاي آينده اهميت و اهميت بيشتري پيدا خواهد كرد. اين به كاربران شبكه هاي اجتماعي كمك مي كند تا احساس كنند با يك مارك كار مي كنند نه فقط يك پيام را تغذيه مي كنند. افراد به احتمال زياد پيام هايي را كه حاوي محتواي توليد شده توسط كاربر است به اشتراك مي گذارند كه اين باعث افزايش دامنه فعاليت بازاريابي اجتماعي شما مي شود.

مزيت ديگر UGC اين است كه درك افراد را تغيير مي دهد. اين فقط يك مارك نيست كه خودش را پر مي كند. اين محتوا توسط شخصي ايجاد مي شود كه به عنوان خنثي شناخته شده و بنابراين قابل اعتمادتر است. اين به معناي سطح بالايي از اعتماد است.

ربات هاي چت و تجارت اجتماعي از طريق برنامه هاي پيام رسان محبوب مي شوند

شبكه هاي اجتماعي تأكيد زيادي بر مكالمه دارند. اين يكي از دلايل افزايش محبوبيت برنامه هاي پيام رسان مانند WhatsApp و Facebook Messenger در چند وقت اخير است. برخلاف اكثر اشكال ديگر رسانه هاي اجتماعي ، برنامه هاي پيام رسان از مزيت امكان مكالمه در زمان واقعي برخوردار هستند.

مسلماً نشستن شخصي در تمام طول روز روي يك برنامه پيام رسان ممكن است از منابع بسياري از شركت ها دور باشد. اينجاست كه چت بات ها ، كه به طور كامل از پتانسيل هوش مصنوعي استفاده مي كنند ، وارد عمل مي شوند. برنامه هاي گفتگوي مدرن مي توانند كارهاي ديگري غير از پاسخ دادن به سوالات رايج انجام دهند. آنها مي توانند با مردم “صحبت” كنند و مكالمه هاي عادي داشته باشند.

استفاده گسترده از هوش مصنوعي. ML و AR

هوش مصنوعي (AI) ، يادگيري ماشين (ML) و واقعيت افزوده (AR) با گذشت زمان بهتر مي شوند. مارك ها دريافتند كه همه آنها مي توانند به بهبود توانايي آنها در تجارت اجتماعي كمك كنند. در بالا ديديم كه چگونه هوش مصنوعي مي تواند چت بات ها را قابل استفاده كند و چگونه مي توانند با خريداران بالقوه گفتگوي معقولي داشته باشند.

شايد بهترين نمونه AR در حال حاضر در شبكه هاي اجتماعي اينستاگرام باشد ، جايي كه مي توانيد ظاهر محيط اطراف خود را روي صفحه تغيير دهيد. TikTok از قابليت هاي مشابهي براي كمك به ويديوهاي ايجاد شده شما برخوردار است.

مارك ها از واقعيت افزوده استفاده كرده اند تا به شما اين امكان را بدهد تا با “افزودن” محصولات جديد به اتاق هاي خود با استفاده از دوربين در تلفن خود ، خانه خود را به طور واقعي تزئين كنيد.

روش ديگر شركت ها براي استفاده از هوش مصنوعي ايجاد فرآيند پرداخت خودكار است. به عنوان مثال ، اگر شركتي از فروشگاه فيس بوك استفاده كند ، مي تواند استخدام كند جامپر.اي. اين به شما كمك مي كند در طي فرآيند خريد با مشتريان بالقوه مكالمه كرده و با آنها صحبت كنيد.

تكنيك صدا به طور مكرر استفاده مي شود

بسياري از هزاره ها و افراد نسل Z جستجوي صوتي را ترجيح مي دهند. آنها هر زمان ممكن از نوشتن پرهيز مي كنند. اندرويد و اپل هر دو فناوري صوتي را در دستگاه هاي خود گنجانده اند و هر بار با تكرار پيچيده تر مي شوند. همچنين ، دستگاه هاي مستقل ، مانند Amazon Alexa و Google Home ، محبوبيت بيشتري پيدا مي كنند.

بسياري از افرادي كه ترجيح مي دهند با فناوري صوتي جستجو كنند نيز دوست دارند مواردي با همان فناوري صوتي خريداري كنند. مارك ها بايد بتوانند با فناوري صوتي ارتباط برقرار كنند. اين مي تواند به سادگي امكان گوش دادن به پيام صوتي باقيمانده در Facebook Messenger باشد.

پخش زنده محبوبيت بيشتري پيدا مي كند

يكي از عوارض جانبي اختلالات 2020 ، استفاده بيشتر از پخش مستقيم است ، چه براي گروه خاصي از طريق برنامه اي مانند بزرگنمايي يا براي مخاطبان بيشتر ، از طريق Facebook Live ، Twitch يا يكي ديگر از بسياري از برنامه هاي پخش جرياني. پهناي باند اينترنت در سال هاي اخير بهبود يافته است و اكنون افراد بيشتري دستگاه هايي براي استفاده از محبوبيت پخش مستقيم دارند.

هم شركت ها و هم اينفلوئنسرها كه به نمايندگي از آنها كار مي كنند ، كشف كرده اند كه استفاده از پخش مستقيم براي تبليغ فوايد و مزاياي محصولات چقدر آسان است. شما مي توانيد در هر مرحله از چرخه فروش ، از سرريزهايي كه اهميت صنعت را برجسته مي كنند ، جريانهايي را كه بر مزاياي يك محصول خاص متمركز هستند ، تا جريانهايي كه خدمات مشتري را به مشتريان موجود ارائه مي دهند ، هدايت كنيد.

البته ، شما مي توانيد پخش مستقيم و تبليغات اجتماعي را كه در آن افراد مي توانند از داخل برنامه خريداري كنند ، تركيب كنيد. به عنوان مثال ، مي توانيد به طور مستقيم در فيس بوك برويد تا مزاياي محصول خود را تبليغ كنيد و تبليغات Facebook Marketplace را در فيد همان افرادي كه پخش مستقيم را تماشا مي كنند ، دريافت كنيد.

پخش زنده به ويژه در تجارت اجتماعي در چين محبوب شده است. شما آن را در بازارهاي آنلاين مانند Taobao كه متعلق به علي بابا است پيدا مي كنيد.

بازارهاي شبكه هاي اجتماعي طاقچه همچنان به گسترش تجارت اجتماعي كمك مي كنند

برخي از شبكه هاي اجتماعي مهم توانايي تجارت اجتماعي در سايت هاي خود را بهبود بخشيده اند ، به عنوان مثال خريدهاي پين در Pinterest ، فروشگاه هاي فيس بوك و خريدهاي اينستاگرام. با اين حال ، بازارهاي شبكه هاي اجتماعي در حال حاضر آنلاين هستند.

در حال حاضر ، اين رايج ترين مورد در چين است. به عنوان مثال ، Pinduoduo بزرگترين پلت فرم تعاملي تجارت الكترونيكي در چين است. استفاده از تجارت اجتماعي به شدت تشويق مي شود. تجربه كاربري آن به جاي مدل كشف سنتي ، مبتني بر جستجو ، در مرور و تعاملات لنگر مي اندازد. به مصرف كنندگان توصيه مي شود حداقل “دو تيم” تشكيل دهند تا قيمت پايين تري داشته باشند.

يكي از دلايل موفقيت Pinduoduo استفاده از پلت فرم خرد WeChat است. و اين فقط يك فروشگاه براي انجام اين كار است. سيستم عامل هاي كوچك WeChat رشد تجارت اجتماعي در چين را بسيار تسهيل كرده است ، كه احتمالاً طي سال 2021 گسترش خواهد يافت.

محصولات ارزان قيمت در سال 2021 در سيستم عامل هاي اجتماعي فروش خوبي خواهند داشت

تاكنون مردم تمايل به خريد كالاهاي با قيمت پايين از طريق حساب هاي اجتماعي خود بيش از خريد كالاهاي گران قيمت داشته اند. اين روند احتمالاً براي آينده قابل پيش بيني ادامه خواهد داشت. اين منطقي به نظر مي رسد. به احتمال زياد آنها شما را وادار به خريد اقلام بسيار گران قيمت نمي كنند. بسيار محتمل است كه شما بخواهيد ابتدا تحقيق ما را انجام دهيد و شايد سعي كنيد محصول را در فروشگاه ببينيد و نه اينكه بخواهيد چيزي را خريداري كنيد كه نياز شما را برآورده نكند.

همچنين ، از آنجا كه تجارت اجتماعي هنوز جديد است ، براي برخي از افراد خطرناك به نظر مي رسد و گرچه ممكن است آنها آماده خريد يك جواهر 20 دلاري باشند ، اما احتمال خريد يك انگشتر الماس واقعي در يك صفحه در شبكه هاي اجتماعي كمتر است.

تجارت اجتماعي و سيستم هاي تجارت الكترونيكي ادغام بيشتري خواهند داشت

زياد سيستم عامل هاي تجارت الكترونيكي اين محبوبيت تجارت اجتماعي را به رسميت شناخت و شامل مكمل اين دو شد. به عنوان مثال ، Shopify اكنون به شما كمك مي كند تا با Pinterest مستقيماً فروش داشته باشيد پين هاي قابل خريد. Shopify همچنين به شما امكان مي دهد به هر دو پيوند برقرار كنيد اينستاگرام و فيس بوك در اين دو كانال فروش انجام دهيد. ادغام به شما كمك مي كند ظاهر و احساس فروشگاه Shopify خود را به فروشگاه فيس بوك خود بياوريد.

https://hillbilly.ir/مهمترين-روند-تجارت-اجتماعي-براي-سال-2021-ب/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.