من در شرف ريختن لوبيا هستم تا به شما واقعيت هاي واقعي بازاريابي مقاله را بدانم. بازاريابي مقاله – اصلاً چقدر موثر است؟ بايدها و نبايدهاي بازاريابي مقاله. تعريف كلي بازاريابي مقاله در جايي خواهد بود كه شما مقاله اي در مورد موضوعي مرتبط با وب سايت خود ايجاد كنيد و آن مقاله را منتشر …
بازاريابي مقاله https://hillbilly.ir/بازاريابي-مقاله/ https://hillbilly.ir/بازاريابي-مقاله/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sun, 03 Jan 2021 18:25:10 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing vs offline marketing https://hillbilly.ir/بازاريابي-مقاله/
من در شرف ريختن لوبيا هستم تا به شما واقعيت هاي واقعي بازاريابي مقاله را بدانم. بازاريابي مقاله – اصلاً چقدر موثر است؟ بايدها و نبايدهاي بازاريابي مقاله. تعريف كلي بازاريابي مقاله در جايي خواهد بود كه شما مقاله اي در مورد موضوعي مرتبط با وب سايت خود ايجاد كنيد و آن مقاله را منتشر …
من در شرف ريختن لوبيا هستم تا به شما واقعيت هاي واقعي بازاريابي مقاله را بدانم.
بازاريابي مقاله – اصلاً چقدر موثر است؟
بايدها و نبايدهاي بازاريابي مقاله.
تعريف كلي بازاريابي مقاله در جايي خواهد بود كه شما مقاله اي در مورد موضوعي مرتبط با وب سايت خود ايجاد كنيد و آن مقاله را منتشر كنيد.
اين مقاله در مورد تبليغ وب سايت شما از اين طريق نيست – شايد درك آن دشوار باشد ، اما شما سعي مي كنيد خواننده را جلب كنيد!
هميشه به ياد داشته باشيد كه از كلمات كليدي و عبارات موثر مرتبط با موضوع خود استفاده كنيد.
در بخش بيوگرافي نويسنده ، لازم است شرح مختصري از خود را با پيوندي به وب سايت خود ، اعم از صفحه اصلي يا برخي از صفحات ديگر در سايت خود ، قرار دهيد.
ايده اصلي اينجا اين است كه مقاله شما بصورت آنلاين نمايش داده شود و ساير مديران وب سايت مقاله شما را در سايتهاي ديگر بازنشر دهند – ايجاد لينك و ترافيك.
خوب – بياييد واقعيت ها و افسانه ها را در نوشتن مقالات مرور كنيم –
مزخرفنوشتن مقاله اي كه در تجارت اينترنتي شما چندان مفيد نباشد.
واقعيت: بازاريابي مقاله مي تواند به شما در افزايش محبوبيت پيوند كمك كند و مي تواند منبع خوبي از هدفمندترين ترافيكي باشد كه مي توانيد دريافت كنيد.
مزخرف: مقالات تجديد چاپ شده يا تجديد چاپ شده فقط به عنوان مقالات اضافي نمايه مي شوند يا به صفحات اضافه مي شوند ، بنابراين اين روش براي انجام كارها هيچ كمكي نمي كند.
واقعيت: اين نادرست است زيرا دقيقاً به مكان ارسال مقاله ، مهم است. مقاله ممكن است در ميان ده مقاله برتر قرار گيرد و نه به عنوان صفحه تكميلي.
مزخرفارسال مقاله خود در سراسر اينترنت محتواي تكراري ايجاد مي كند و توسط موتورهاي جستجو جريمه خواهيد شد.
واقعيت: اگر موتورهاي جستجو شما را جريمه مي كنند و محتواي تكراري از اهميت بالايي برخوردار است – همه خوراك هاي RSS بهم ريخته اند. براي مثال نگاهي به نيويورك تايمز بيندازيد و ببينيد چند نفر از طريق RSS خود لينك داده اند يا مقاله اي را به وبلاگ خود پيوست كرده اند!
مزخرف: تنها روش ايجاد مقاله نويسي براي شما نوشتن مقاله و ارسال آن به صدها وب سايت مقاله است.
واقعيتبيش از يك راه براي پوست گربه وجود دارد! اگر به دنبال پيوندهاي زيادي به سايت خود بيش از حد معقول و منطقي هستيد – از روشي كه ذكر شد استفاده كنيد.
با اين حال ، روش ديگر اين است كه از وب سايت ها يا دايركتوري هاي اختصاص داده شده به مقالات بخواهيد مقاله شما را بپذيرند – آنها اين مقاله را مي گيرند ، به شرط آنكه مقاله مرتبط و تخصصي باشد. كار ممكن است دشوار باشد ، اما نتايج مي تواند پاداش آورتر باشد. و ترافيك بهتر و هدفمندتري خواهيد داشت.
و همچنين فراموش نكنيم كه ارسال مقاله در وب سايت شما نيز يك روش عالي براي افزودن مطالب جديد است و اگر مقاله خوب نوشته شده باشد ، افراد مستقيماً به مقاله پيوند مي خورند و بازديد از سايت و سايت روابط عمومي شما را افزايش مي دهند.
مزخرفهميشه مطمئن شويد كه مقاله شما در وب سايت شما منتشر شده است ، منتظر خزيدن عنكبوت در سايت خود باشيد ، منتظر فهرست شدن صفحه باشيد ، سپس مقاله را در جاي ديگري ارسال كنيد.
واقعيت: وقتي مقاله اي را به وب سايت خود اضافه مي كنيد ، افزودن محتوا ناميده مي شود ، اما وقتي مقاله را به سايتهاي ديگر ارسال مي كنيد ، مقاله بازاريابي ناميده مي شود و با مقاله بازاريابي ، نمي خواهيد ابتدا مقاله در سايت شما نمايه شود.
گيج در مورد آنچه من فقط گفتم؟
خوب ، فقط به ياد داشته باشيد – افزودن محتوا و بازاريابي مقاله را اشتباه نگيريد زيرا آنها دو تمرين جداگانه هستند.
با ارسال مقالاتي به ساير وب سايت ها و از طريق موتورهاي جستجو ، يافتن اين مقالات به شما كمك مي كند و به شما در وب سايت خود كمك مي كند.
اگر وب سايت هايي كه مقاله خود را براي آنها ارسال كرده ايد به خوبي نمايه شوند ، شانس بالايي براي حضور در رتبه بندي داريد.
اميدوارم ، شما اكنون درك بهتري از نحوه كار بازاريابي مقاله و مواردي كه براي بازاريابي مقاله موثر لازم است ، داشته باشيد.
https://hillbilly.ir/بازاريابي-مقاله/feed/ 0- شنبه ۰۴ بهمن ۹۹ | ۰۸:۲۰ ۱۸ بازديد
- ۰ نظر