طارمي زياد اهل جنجال و حاشيه نيست اما …

به برترين مرجع تخصصي در حوزه طراحي سايت و سئو خوش آمديد.

طارمي زياد اهل جنجال و حاشيه نيست اما …

از زمان انتقال مهدي طارمي به پرتغال ، حاشيه خود را به صفر رسانده و اكنون مانند بزرگترين بازيكن فوتبال جهان زندگي مي كند. از برنامه ريزي ورزشي گرفته تا خواب و وعده هاي غذايي. البته اين باعث نشد هر از گاهي شوخي هاي تندي انجام دهد. به گزارش مجله آنلاين ، روزنامه مشرق نوشته …

طارمي زياد اهل جنجال و حاشيه نيست اما … https://online-mag.ir/2021/01/طارمي-زياد-اهل-جنجال-و-حاشيه-نيست-اما/ مجله آنلاين Sat, 16 Jan 2021 21:03:44 0000 مجله همگاني https://online-mag.ir/2021/01/طارمي-زياد-اهل-جنجال-و-حاشيه-نيست-اما/ از زمان انتقال مهدي طارمي به پرتغال ، حاشيه خود را به صفر رسانده و اكنون مانند بزرگترين بازيكن فوتبال جهان زندگي مي كند. از برنامه ريزي ورزشي گرفته تا خواب و وعده هاي غذايي. البته اين باعث نشد هر از گاهي شوخي هاي تندي انجام دهد. به گزارش مجله آنلاين ، روزنامه مشرق نوشته …

از زمان انتقال مهدي طارمي به پرتغال ، حاشيه خود را به صفر رسانده و اكنون مانند بزرگترين بازيكن فوتبال جهان زندگي مي كند. از برنامه ريزي ورزشي گرفته تا خواب و وعده هاي غذايي. البته اين باعث نشد هر از گاهي شوخي هاي تندي انجام دهد.

به گزارش مجله آنلاين ، روزنامه مشرق نوشته شده است: “مهادي طارمي نماد كامل سفير فوتبال ايران است. مهاجم سابق تيم پرسپوليس اين روزها در پورتو چنان درخشان بوده است كه تعداد كمي از مربيان يا تيم هاي بزرگ در جهان هستند كه نام او را نمي دانند. مدي كه با ليوان ريو در ليگ پرتغال به شهرت رسيد ، با يك انتقال جذاب به عضويت يكي از مشهورترين تيم هاي اروپا ، پورتو درآمد و اكنون با داشتن نبردي سخت ، اين بازيكن محفوظ است. نه يك بازيكن ، بلكه يكي از دو مهاجم اصلي تيم است.در مدت حضور خود به عنوان بازيكن ثابت در پورتو ، او چند گل مهم و البته چند پاس گل مهم به ثمر رسانده است. ، يكي از تأثيرگذارترين اعضاي اين تيم است.

درخشش طالمي در اين دوره به حدي بود كه بسياري از هواداران فوتبال ايران اكنون پورتو را براي او كوچك مي دانند و با اين توانايي او بايد براي فصل آينده به تيم قدرتمند اروپايي برود. من اينو ميگم البته فصل هنوز تمام نشده است. او از ليگ هاي مختلف پيشنهاداتي دريافت كرده و بعيد به نظر مي رسد كه مهدي چمدان خود را بسته و در پايان فصل به باشگاه معروف تري در اروپا برود.

مهدي طارمي علاوه بر درخشش در زمين فوتبال در سال هاي اخير ، نام خود را از زمين خارج كرده است. هم به خاطر حاشيه شخصي اش و البته به خاطر كارهاي خوبي كه انجام داد. پسر كمتر جنجالي كه ترجيح مي دهد در اوقات فراغت خود كتاب بخواند ، در يكي دو فصل گذشته خيلي سرراست نبوده است ، خصوصاً از زماني كه به پرسپوليس پيوسته است. او هميشه سعي مي كرد از مشكلات پيش پا افتاده خلاص شود ، اما با كمال ميل يا اكراه مورد توجه رسانه ها قرار گرفت و تمام حركات وي زير ذره بين قرار گرفت. كساني كه مهدي را مي شناسند مي گويند او علاوه بر كتاب ، دو سرگرمي ديگر نيز دارد. ماشين و لباس از ماشيني كه سوار مي شود اطلاعات كمي در دست است ، اما او هميشه مد مي شود و از خريد لباس هاي جديد دريغ نمي كند! البته او در ايران خصوصاً در زادگاهش بوشار فردي شايسته ستايش است. گفته مي شود كه او كمكي كه به ديگران مي شود در جايي را منعكس نمي كند ، اما همه او نمونه اي از ساختن ماسك در اولين روز حساس شيوع تاج در ايران است. انجام داد وي با ساختن مكاني در بوشار ، بلافاصله شروع به توليد ماسك براي هموطنان خود كرد و از اين ويروس خطرناك براي مرگ بيشتر جلوگيري كرد. تلاش هاي وي براي سركوب تاج ، توليد ماسك و در دسترس قرار دادن آن ماسك ها در معرض ديد عموم قرار گرفته است ، و رسانه هاي پرتغالي نيز از او تمجيد كرده اند. مهدي پسر يك دوست خانوادگي بيشتر كارهاي خيرخواهانه در ايران را با كمك پدر و برادرش اداره مي كند و اگر بتواند در اين مسير كمك كند دريغ نمي كند.

جدا از اين موارد ، مهدي طارمي در فضاي مجازي حاشيه ها و جنجال هايي دارد كه بيشتر آنها مربوط به فوتبال و سبك بازي او است. اما اظهارات وي در مورد ساير موضوعات نيز مورد توجه قرار گرفته و يكي دو اظهارات وي مورد انتقاد قرار گرفته است. يكي از كارهاي جالب مهدي طارمي در فضاي مجازي مربوط به شيوع ويروس كرونا در آن زمان بود كه افراد زيادي را منزوي كرد. با اين حال ، مهدي طارمي با انتشار پستي از مقامات خواسته است “آب و برق را رايگان”. وي مي نويسد: “در اين زمان خاص ، بايد به هم فكر كنيم و از نظر مالي به يكديگر كمك كنيم.” شما عزيزان ، اوضاع به قدري دشوار است كه مردم نمي توانند به محل كار خود بروند ، بنابراين لطفاً براي پايان دادن به اين وضعيت آب و برق رايگان تهيه كنيد. “اين كمك شما به مردم است.” اما پيش از اين وي در توئيتري مبني بر محروميت از اسرائيل ، با واكنش منفي رسانه هاي جهاني روبرو شد و حتي از فيفا خواست كه اين بازيكن را تحريم كند.

اقدامات مهدي طارمي در فضاي مجازي هر از گاهي در رسانه ها مطرح مي شد ، اما از زمان مهاجرت به پرتغال او حاشيه خود را به صفر رسانده و اكنون مانند بزرگترين بازيكن فوتبال جهان زندگي مي كند. از برنامه ريزي ورزشي گرفته تا خواب و وعده هاي غذايي. البته اين حوادث مانع از كنايه هاي تند و شديد او نشد. به عنوان مثال ، او فقط دو روز پيش ، توييت كرد و به مقامات فعلي دولت نوشت. توييت كنايه آميز مهدي طارمي به وضوح متوجه دولت فعلي است. البته دولت فعلي به زودي هشت ساله مي شود. طالمي در شرايطي از دولت فعلي انتقاد كرد كه اتفاقاً طرفداران طرفدار دولت در ميان افراد اين دولت بودند. يكي از آنها معاون وزير امور خارجه عباس عراقچي بود كه مهدي طارمي را در مصاحبه با روزنامه ورزشي در ژوئيه 2017 به عنوان بازيكن محبوب خود معرفي كرد. عراقي كه به تنهايي فوتبال غيرحرفه اي بازي مي كرد ، در ژوئيه همان سال ابراز اميدواري كرد كه پرسپوليس در پايان فصل ليگ برتر را فتح كند. وي همچنين از مهدي طارمي كه شايعه جدايي وي براي وي شايعه شده بود خواست در اين باشگاه بماند. “به عنوان يك هوادار ، از آقاي طالمي مي خواهم كه در پرسپوليس بماند زيرا او بسيار خوب است و من اين بازيكن را بسيار دوست دارم. او عرق كرده و با انگيزه است ، بسيار سخت بازي مي كند و گل مي زند. او همچنين توانايي تصميم گيري را دارد. او خود را در موقعيت گلزني بسيار خوبي قرار مي دهد. او در آخرين ضربه حريص است (مي خندد) ، اما او يك آينده درخشان و كشور دارد فكر مي كنم مي توانم يكي از مهاجمين برتر باشم. “من مي خواهم در پرسپوليس بمانم.” چهار روز بعد ، مهدي طارمي كه آن زمان هنوز در پرسپوليس بازي مي كرد ، به ديدار عباس عراقچي رفت و در صفحه اينستاگرام خود عراقچي و تااختاروانچي را پست كرد. من عكسي به آدرس ارسال كردم. من به عنوان يك ايراني و يك پرسپوليس خوشحالم كه از شما در كنار ما استقبال مي كنم. من از لطف شما و همه عزيزانم تشكر مي كنم. “افتخار ايران اسلامي و ارتش سرخ”.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.