انصارالله هم‌پيماني خود را با ايران رسماً اعلام كند/ لزوم مصادره سفارت آمريكا در يمن

به گزارش گروه بين الملل آژانس آنا ، تصميم دولت دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريكا مبني بر درج نام جنبش انصارولاي يمن در فهرست سازمان هاي تروريستي موجب نگراني ديپلمات ها و گروه هاي امدادي در يمن شده است. وزارت خارجه عربستان با شور و شوق مي گويد اقدام آمريكا عليه انصارالله نقش مهمي در …

انصارالله هم‌پيماني خود را با ايران رسماً اعلام كند/ لزوم مصادره سفارت آمريكا در يمن https://livemag.ir/2021/01/انصارالله-هم‌پيماني-خود-را-با-ايران-ر/ https://livemag.ir/2021/01/انصارالله-هم‌پيماني-خود-را-با-ايران-ر/#respond مجله زنده خبري Thu, 14 Jan 2021 09:16:16 0000 بين المللي https://livemag.ir/2021/01/انصارالله-هم‌پيماني-خود-را-با-ايران-ر/ به گزارش گروه بين الملل آژانس آنا ، تصميم دولت دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريكا مبني بر درج نام جنبش انصارولاي يمن در فهرست سازمان هاي تروريستي موجب نگراني ديپلمات ها و گروه هاي امدادي در يمن شده است. وزارت خارجه عربستان با شور و شوق مي گويد اقدام آمريكا عليه انصارالله نقش مهمي در …

به گزارش گروه بين الملل آژانس آنا ، تصميم دولت دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريكا مبني بر درج نام جنبش انصارولاي يمن در فهرست سازمان هاي تروريستي موجب نگراني ديپلمات ها و گروه هاي امدادي در يمن شده است. وزارت خارجه عربستان با شور و شوق مي گويد اقدام آمريكا عليه انصارالله نقش مهمي در جلوگيري از اقدامات “هوتوها” و جلوگيري از خطر و توقف عرضه موشك و هواپيماهاي بدون سرنشين آنها خواهد داشت.

انصارولا يمن

از طرف ديگر ، حزب الله لبنان با صدور بيانيه اي حمله تروريستي به رهبري آمريكا به جنبش انصارولا يمن را به شدت محكوم كرد و آن را ضربه اي به روحيه مردم يمن خواند.

محمد البحيتي ، عضو شوراي عالي سياسي انصارالهاشيمي ، گفت تصميم دولت آمريكا براي قرار دادن انصارالله يمن در ليست تروريسم: با اين حال ، آنها در اين زمينه به نتيجه اي نرسيده اند و انشا willingالله اين به نفع مردم يمن خواهد بود و براي مبارزه با متجاوزان در يمن مشروعيت بيشتري خواهد يافت.

حنيد عبدالقادر انتار ، مشاور نخست وزير يمن به آنا گفت: “شوراي عالي سياسي يمن بايد روابط سياسي و ديپلماتيك را با آمريكايي ها در برابر تصميم ايالات متحده براي قرار دادن انصارالله در ليست گروه هاي تروريستي قطع كند.” سطح همكاري با سازمانهاي مرتبط را كاهش داده و سفارت آمريكا در صنعا را مصادره كنيد.

حميد عبدالقادر آنتار

وي گفت: “مردم يمن بايد از انصارالله در برابر نيروهاي استكباري حمايت كنند و نيروهاي آمريكايي بايد غرب آسيا و منطقه خليج فارس را ترك كنند.” در دايره موشكها در محور مقاومت قرار دارند. (زمان احتياط گذشته و) انصارولا بايد رسماً ائتلافي را براي مقابله با نيروهاي استكبار با ايران اعلام كند.

مشاور نخست وزير يمن گفت: قرار گرفتن انصارالله در ليست گروه هاي تروريستي براي آنها مدال افتخار است زيرا ثابت شده است كه آنها راه درست را در پيش گرفته اند و به نمايندگي از دولت آمريكا ، دولت وهابيت سعودي و صهيونيست مي جنگند حالت ” انصارالله با شيطان بزرگ و رژيم صهيونيستي در تقابل مستقيم است و در اين بين ملت هاي آزاديخواه جهان و جناح هاي سياسي كشورهاي مقاومت مدار با انصارالله همبستگي دارند.

بيشتر بخوانيد:

ثبت انصارالله در ليست سازمان هاي تروريستي اشتباه بزرگي بود

آنتار گفت حزب الله و جنبش مقاومت اسلامي نايبا در عراق با صدور بيانيه هاي سياسي اقدامات دولت آمريكا را محكوم كرده و آنها را “مادر تروريسم” خوانده اند. چندين نهاد ، ارگان ، م institسسه تحقيقاتي و احزاب سياسي از سراسر جهان نيز با انصارالله و 30 ميليون نفر از ملت يمن ابراز همبستگي كرده اند. پرچم حقيقت اكنون توسط عبدالملك الحوثي ، رئيس شوراي عالي سياسي يمن در دست گرفته و در مقابل اردوگاه جعلي به رهبري نيروهاي استكبار جهاني ايستاده است. طبيعتاً پيروزي متحدان در اردوگاه زمينه مناسبي را براي برقراري دولت عدالت الهي ايجاد كرد.

اين تحليلگر سياسي يمن تأكيد كرد: وزير دفاع و دولت جنايتكار ايالات متحده رئيس شوراي عالي سياسي يمن و برادرانش در انصارولا را به عنوان سازمان هاي تروريستي منصوب مي كنند. اين نه تنها ضعيف نخواهد شد ، بلكه باعث افزايش قدرت ، ثبات و مقاومت نيروهاي يمني در برابر مقاومت در برابر استكبار جهاني و فشارهاي آمريكا خواهد شد. آنها (رهبر و نيروهاي مقاومت يمن) هيچ دارايي ، حساب بانكي خارجي و املاك و مستغلات ندارند تا نگران مسدود كردن اموال خود باشند.

آمريكايي ها در پروژه خود عليه جبهه مقاومت در منطقه شكست خواهند خورد.

حميد عبدالقادر آنتار با تأكيد بر اينكه ايالات متحده بايد از منطقه غرب آسيا و خليج فارس خارج شود ، گفت: تمام پايگاه هاي آمريكا در منطقه خليج فارس از اهداف حياتي و استراتژيك موشك هاي مقاومت است. كشورهاي مقاومت محور از هر زمان ديگري قويتر شدند ، دوران شكست ها به پايان رسيد و دوران پيروزي ها و دلاوري ها در سطوح مختلف فرا رسيد.

وي افزود: ايالات متحده از نظر نظامي ، سياسي و اقتصادي در برابر هواپيماهاي جنگي يمن شكست خورده است ، بزرگترين زرادخانه نظامي آمريكا متلاشي شده ، سلاح هاي كشتار جمعي آمريكايي كه در سطح بين المللي ممنوع شده بود ، دود شده است. تحت كميته هاي نظامي و مردمي و تانك هاي آمريكايي در يمن. آنها با فندك روشن شدند.

آنتار گفت: ارتش و كميته هاي مردمي و مردم يمن با استعانت از خداوند متعال به نيروهاي استكبار جهاني تبديل شده اند. منبع الهام آنها امام حسين (ع) است؛ هركسي كه امام حسين را منبع الهام خود قرار دهد ، چيزي از شكست نمي داند. به زودي جهان ترامپ ، حاكمان كشورهاي عربي خليج فارس و فرماندهان جنگ را در قفس مي بيند و در آينده اي نه چندان دور بر روي فرش مي افتند و دولت عدالت الهي تشكيل مي شود.

ارتش يمن

مشاور نخست وزير يمن گفت: اقدام دولت آمريكا به رهبري ترامپ منتفي شده و وزير امور خارجه دولت وي در درج نام انصارالله و عبدالملك الحوثي در ليست سازمان ها و شخصيت هاي تروريستي عملي مجرمانه است. براي از بين بردن روحيه مجاهدين يمني. آنها مي خواهند به محاصره ظالمانه و ظالمانه يمن پايان دهند ، اما نمي دانند كه اين اقدام روح مقاومت يمن و مجاهدين را افزايش داده و آنها را تا رسيدن به پيروزي لرزان و لرزانتر مي كند.

انتهاي پيام / 4033 /

https://livemag.ir/2021/01/انصارالله-هم‌پيماني-خود-را-با-ايران-ر/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.