بررسي GDI – ميزباني بين المللي دامنه هاي جهاني و فرصت درآمد

به برترين مرجع تخصصي در حوزه طراحي سايت و سئو خوش آمديد.

بررسي GDI – ميزباني بين المللي دامنه هاي جهاني و فرصت درآمد

بررسي GDI – ميزباني بين المللي دامنه هاي جهاني و فرصت درآمد

هر چيزي كه در اينترنت بوده و در بازاريابي تجاري، بازاريابي شبكه اي يا كسب درآمد از اينترنت نقش داشته باشد، مي تواند توسط شخصي كه GDI يا Global Domains International را تبليغ مي كند، اجرا شود. شايد شما به دنبال كسب و كاري براي راه اندازي در اينترنت هستيد و مي خواهيد در مورد …

بررسي GDI – ميزباني بين المللي دامنه هاي جهاني و فرصت درآمد https://hillbilly.ir/بررسي-gdi-ميزباني-بين-المللي-دامنه-هاي-جه/ https://hillbilly.ir/بررسي-gdi-ميزباني-بين-المللي-دامنه-هاي-جه/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Fri, 19 Nov 2021 09:13:45 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=18211

بررسي GDI – ميزباني بين المللي دامنه هاي جهاني و فرصت درآمد

هر چيزي كه در اينترنت بوده و در بازاريابي تجاري، بازاريابي شبكه اي يا كسب درآمد از اينترنت نقش داشته باشد، مي تواند توسط شخصي كه GDI يا Global Domains International را تبليغ مي كند، اجرا شود. شايد شما به دنبال كسب و كاري براي راه اندازي در اينترنت هستيد و مي خواهيد در مورد …

بررسي GDI – ميزباني بين المللي دامنه هاي جهاني و فرصت درآمد

هر چيزي كه در اينترنت بوده و در بازاريابي تجاري، بازاريابي شبكه اي يا كسب درآمد از اينترنت نقش داشته باشد، مي تواند توسط شخصي كه GDI يا Global Domains International را تبليغ مي كند، اجرا شود. شايد شما به دنبال كسب و كاري براي راه اندازي در اينترنت هستيد و مي خواهيد در مورد اين شركت و نحوه كسب درآمد از آن بيشتر بدانيد. ما فرصت‌ها و محصولات Global Domains را بررسي مي‌كنيم و به شما نشان مي‌دهيم كه چگونه مردم با آن از خانه امرار معاش مي‌كنند.

يك داستان كوتاه

همه چيز از اواسط دهه 1990 شروع شد، زماني كه مايكل ريد و آلن ازير، مديران عامل، سعي كردند افزونه هاي پلتفرمي ديگري ايجاد كنند كه شركت ها بتوانند از آنها براي برندسازي استفاده كنند. چندين كد كشور را تجزيه و تحليل كرد و در نهايت موافقت كرد كه بهترين توسعه نام تجاري ممكن از جزيره كوچك ساموآي غربي است.

از بين همه كدهاي كشور، جزيره هنوز اين پسوند دامنه را توسعه نداده بود و آنها معتقد بودند كه پسوند دامنه درجه يك را مي توان ايجاد كرد و در سطح جهاني به عنوان “WebSite” يا .ws نام برد.

پيشرفت سريع در دهه 2000 پس از مذاكرات گسترده با دولت و مقامات ساموآي غربي و GDI با ارائه خدماتي مانند ميزباني وب، ايميل و نرم افزار طراحي وب كه اجازه مي دهد تا درهاي خود را به روي تجارت به عنوان ثبت رسمي گسترش بخش باز كرد. مردم. دانش برنامه نويسي براي ساخت يك صفحه وب با هزينه معقول ده دلار در ماه را نداريد.

پس از 9 ماه فعاليت، Global Domains International اعلام كرد كه بيش از 100000 دامنه .ws را با مشترياني در بيش از 180 كشور جهان، به اضافه 500 مشتري ثروتمند مانند Yahoo!، Intel، Cisco، eBay و Dell Computers فروخته است.

آيا GDI كلاهبرداري است؟

صحبت هاي زيادي در اينترنت در مورد اينكه آيا زماني كه GDI به مشتريان ارائه مي دهد تقلبي است يا خير در حال انجام است. اين شركت در شناسايي مشتريان جديد مزاياي زيادي را به شركاي خود ارائه مي دهد. دليل تقلبي بودن آن به دليل ساختار هرمي طرح بود كه داراي پنج سطح عمق بود.

طرح هرمي و اينكه چه چيزي يك كسب و كار قانوني را تشكيل مي دهد، موضوعي است كه در بين افراد در دنياي بازاريابي شبكه اي و بازاريابي شبكه اي و MLM و مخالفت آن ها بحث هاي زيادي وجود دارد، اما واقعيت اين است كه اگر يك شركت محصول يا خدمات واقعي ارائه ندهد، يك هرمي است. . و تاكتيك هاي پونزي Global Domains Inc. بسته هاي ثبت نام در زمينه هاست، ايميل و نرم افزار طراحي وب را ارائه مي دهد. محصول وجود دارد و اين چيزي است كه آنها براي ده دلار در ماه مي خواهند.

قطع سرويس

1. پسوند دامنه .ws

روزانه هزاران دامنه دانلود مي شود. با تصاحب تمام .comes اصلي، مردم به دنبال برنامه هاي افزودني ديگر براي به دست آوردن نام مورد نظر خود هستند. نام .ws يك نام بزرگ دارد كه افراد همچنان مي توانند به عنوان نام شما ثبت كنند. تخمين زده مي‌شود كه صنعت بخش مسكن بعدي با نام‌هاي متعددي خواهد بود كه صدها برابر قيمت خريد فروخته مي‌شوند و برخي از سرمايه‌گذاران به بازدهي 400 تا 500 درصدي در يك بخش مي‌رسند. يك خانه مجازي يا VRE در ده سال آينده ميليونرهاي زيادي خواهد داشت و اكنون شانس شماست كه يكي از آنها باشيد.

همچنين مي توانيد انتخاب كنيد كه يك URL ارسال كنيد كه در آن مي توانيد پسوند دامنه .ws خود را دريافت كرده و آن را به هر سايت موجودي كه ممكن است داشته باشيد ارسال كنيد. بسياري از شركت ها اين كار را زماني انجام مي دهند كه تمام پسوندهاي ممكن را براي محافظت از برند مي نويسند و آن را به نام .com ارسال مي كنند.

2. طرح ميزباني

Global Domains International همچنين داراي يك برنامه ميزباني وب مشترك است كه به شما امكان مي دهد وب سايت خود يا وب سايت خود را آپلود كنيد. داراي دو سرور CPU Pentium 4 با فركانس 3.6 گيگاهرتز با مانيتورينگ وب كامل 24 ساعته و 1 گيگابيت پردازنده 1 چند لايه است. مشتريان 100 مگابايت فضاي ذخيره سازي در هر حساب و 10 گيگ پهناي باند براي ترافيك وب سايت دريافت مي كنند.

در حالي كه امروزه مي‌توانيد ميزباني وب رايگان دريافت كنيد، اين بار با حمل بنرها و تبليغات به وب‌سايت شما همراه است. داشتن ميزبان وب خود به شما امنيت و نظارت مي دهد و GDI داراي يك برنامه قابل اعتماد است كه اكثر كاربران اينترنت مي توانند از عهده آن برآيند. داشتن يك سرور اختصاصي نيز خوب است، زيرا حتي وبلاگ‌هاي رايگان و حساب‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي شما مي‌توانند در هر زمان با تمام اطلاعات و كار سخت شما براي هميشه از بين بروند.

3. سرويس ايميل

تحت هر نام دامنه، مشتريان 10 آدرس ايميل دريافت مي كنند كه مي توانند از آنها استفاده كنند. سرويس ايميل داراي دسترسي POP/IMAP است كه به شما امكان مي دهد ايميل خود را با برنامه هايي مانند Outlook يا Thunderbird و WebMail احراز هويت كنيد كه مي توانيد از هر كجاي دنيا با اتصال به اينترنت به ايميل دسترسي داشته باشيد يا همچنين مي توانيد ايميل خود را به آدرس ايميل ديگري ارسال كنيد. شما قبلا استفاده مي كنيد

4. وب سايت ساز 2.0

WebSite Builder 2.0 يك راه حل ساده براي ساخت وب سايت براي افرادي است كه هيچ مهارت HTML يا دانش فني كامپيوتر ندارند. داراي مدل‌هاي وب‌سايتي است كه توسط گرافيست‌ها توسعه داده شده‌اند كه به شما امكان مي‌دهد دو قسمت جديد را پر كنيد، دو دكمه را فشار دهيد و يك وب‌سايت جديد فوراً به صورت آنلاين منتشر كنيد.

با توجه به قيمت، معامله خوبي دريافت مي كنيد. اكثر مردم بايد از طريق شركت ديگري براي نام دامنه ثبت نام كنند كه هزينه آن 10 تا 30 دلار در سال است. GDI به شما يك پسوند دامنه .ws براي مادام العمر و ميزباني وب قابل اعتماد در مقايسه با ساير شركت هاي ميزباني مقرون به صرفه ارائه مي دهد كه خدمات آهسته و زمان خرابي زيادي را براي وب سايت شما ارائه مي دهند.

دسترسي داشته باشيد

GDI داراي يك طرح جبراني منحصر به فرد است كه پنج سطح عميق را با توانايي ساخت تيم هاي نامحدود در سطح اول و پورسانت 100% در تمام سطوح زير سطح اول پوشش مي دهد. به شركت‌هاي وابسته نيز پاداش سخاوتمندانه‌اي براي شناسايي پنج يا چند عضو فعال در هفته با 100 دلار واريز مستقيم به حساب بانكي يا حساب Paypal شما از هميشه تعلق مي‌گيرد. براي پنج شريكي كه به برنامه مي آوريد، 100 دلار اضافي دريافت مي كنيد.

توانايي فروش واقعي خود با يك نمايش سينمايي كه مردم پس از بازديد از وب سايت شركت و درخواست اطلاعات، نمايش مي دهند. اين سايت مملو از هزاران گواهي نامه از سراسر جهان است كه با دسترسي به GDI موفق شده اند.

چيزي كه Global Domains International را سودآور مي كند اين است كه هيچ رقابتي در صنعت ندارد. آنها تنها شركت بازاريابي شبكه اي هستند كه در بخش فروش فعاليت مي كنند. مطمئناً، مي‌توانيد با ساير شركت‌هاي وابسته ارتباط برقرار كنيد و از فروش درآمد كسب كنيد، اما اين مزيتي در درآمد و اهرم باقي‌مانده به شما نمي‌دهد.

GDI سيگنال كندي را نشان نمي دهد. هر ساله ميليون ها نفر براي اولين بار در اينترنت ثبت نام مي كنند و اگر مي خواهند وب سايت و نام دامنه خود را داشته باشند به زودي به يك راه حل ميزباني وب نياز خواهند داشت. Global Domains نه تنها يك طرح آسان، قابل اعتماد و مقرون به صرفه را ارائه مي دهد، بلكه به همه مشتريان اين فرصت را مي دهد تا با فروش طرح هاي خود به ديگران، زندگي آنلاين خود را تامين كنند.

از سال 1997 تا GDI، به رشد 3479 درصدي دست يافت و با فروش از 261000 دلار به 9341000 دلار در سال در سال 2001، رتبه 37 را در فهرست 500 شركت سريع‌الرشد در ايالات متحده كسب كرد.

افكار نهايي

Global Domains International, Inc. چيزي است كه من دوست دارم به افرادي كه كاملاً در زمينه ميزباني وب و طراحي وب جديد هستند ارائه دهم، زيرا رابط كاربري خوب و برنامه آساني دارد كه بسياري و بسياري را به خود جذب مي كند. براي وب مستر باتجربه تر، ممكن است تمام مزايايي كه ممكن است در راه اندازي يك وب سايت لازم باشد را نداشته باشد، اما هنوز هم مي تواند زمان خوبي براي اضافه كردن آن به زرادخانه درآمد خود در اينترنت باشد.

يكي از چيزهايي كه GDI در حال حاضر فاقد آن است پايگاه داده MySQL روي سرورها است كه مي تواند وب مسترهايي را كه به دنبال گسترش وب سايت هاي خود با پلتفرم ها و نرم افزارهاي وبلاگ نويسي شخص ثالث هستند، بكشد، اما براي يك كاربر عادي وب رايگان و كامل است. ويژگي هاي اساسي مورد نياز براي راه اندازي و نگهداري يك وب سايت يا كسب و كار خاص.

وقتي صحبت از دسترسي به ميان مي‌آيد، يك طرح جبران خسارت مي‌تواند پول زيادي به همراه داشته باشد، اما اقدام به شما بستگي دارد. شما يك شبه ثروتمند نخواهيد شد، اما اگر تصميم داريد يك شريك تمام وقت شويد و به ديگران نيز همين كار را بياموزيد، مطمئناً مي توانيد در كمترين زمان يك خط پايين مناسب بسازيد.

به كساني كه به دنبال كسب درآمد آنلاين با GDI هستند ابزارها و نكات بازاريابي مختلفي در منطقه عضو ارائه مي شود، اما برخي از فروشندگان سيستم هاي بازاريابي خود را ايجاد كرده اند تا GDI را به عنوان يكي از ذينفعان و مسئول هجوم اخير مشتريان جديد معرفي كنند. در تجارت

پس از نزديك به يك دهه تجارت آنلاين، مي توان فرض كرد كه Global Domains International, Inc. تست ايمني را گذرانده است و رشد درآمد اخير ثابت كرده است كه مي توان از محصولات ساده اي كه براي همه جذاب است درآمد كسب كرد.

https://hillbilly.ir/بررسي-gdi-ميزباني-بين-المللي-دامنه-هاي-جه/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.