نويسنده: آيا بايد در كتابفروشي ها بفروشيد؟

به برترين مرجع تخصصي در حوزه طراحي سايت و سئو خوش آمديد.

نويسنده: آيا بايد در كتابفروشي ها بفروشيد؟

نويسنده: آيا بايد در كتابفروشي ها بفروشيد؟

با راحتي خريد در تختخواب يا دفتر، چرا كسي وقت بگذارد و به يك كتابفروشي معمولي برود؟ در واقع دلايل زيادي وجود دارد. خوانندگان در هر سني عاشق تجربه رفتن به يك كتابفروشي فيزيكي، گرفتن يك فنجان قهوه براي نشستن و خواندن چند مورد دلخواه قبل از تصميم گيري براي خريد هستند. با اين حال، …

نويسنده: آيا بايد در كتابفروشي ها بفروشيد؟ https://hillbilly.ir/نويسنده-آيا-بايد-در-كتابفروشي-ها-بفروش/ https://hillbilly.ir/نويسنده-آيا-بايد-در-كتابفروشي-ها-بفروش/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 30 Nov 2021 19:16:02 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=18806

نويسنده: آيا بايد در كتابفروشي ها بفروشيد؟

با راحتي خريد در تختخواب يا دفتر، چرا كسي وقت بگذارد و به يك كتابفروشي معمولي برود؟ در واقع دلايل زيادي وجود دارد. خوانندگان در هر سني عاشق تجربه رفتن به يك كتابفروشي فيزيكي، گرفتن يك فنجان قهوه براي نشستن و خواندن چند مورد دلخواه قبل از تصميم گيري براي خريد هستند. با اين حال، …

نويسنده: آيا بايد در كتابفروشي ها بفروشيد؟

با راحتي خريد در تختخواب يا دفتر، چرا كسي وقت بگذارد و به يك كتابفروشي معمولي برود؟ در واقع دلايل زيادي وجود دارد.

خوانندگان در هر سني عاشق تجربه رفتن به يك كتابفروشي فيزيكي، گرفتن يك فنجان قهوه براي نشستن و خواندن چند مورد دلخواه قبل از تصميم گيري براي خريد هستند.

با اين حال، كتابفروشي هاي بزرگ هميشه بهترين گزينه هاي فروش براي خريداران كتاب امروزي نيستند. يكي از دلايل آن بسته شدن زنجيره هايي مانند مرزها است. دوم، بسياري ترجيح مي دهند از فروشگاه هاي خصوصي خريد كنند.

فرصت عالي

در عصر خريد آنلاين و كتاب الكترونيكي، فناوري‌هاي جديد راه نجاتي را به كتابفروشي‌هاي مستقل ارائه مي‌كنند. بدون محدوديت هاي زنجيره اي بزرگ و فروشگاه هاي بزرگ، بخش خصوصي مي تواند تجربه به ياد ماندني تري را براي خريداران كتاب ايجاد كند.

كتابفروشي هاي خصوصي خواه امضاي كتاب براي نويسندگان محلي، رويدادهاي منظم براي افزايش علاقه خوانندگان جوان، كارگاه هاي كوچك يا جمع آوري كمك هاي مالي براي موسسات خيريه محلي باشد، كتابفروشي هاي خصوصي مكان بسيار خوبي براي ايجاد تجربيات براي جوامع در هر اندازه هستند.

به گفته كريستين ساينس مانيتور، «هشت سال پيش، كتابفروشي‌هاي خصوصي به دليل سه خودكشي مرگبار بايد به گذشته تبديل مي‌شد: رقابت با زنجيره‌هاي بزرگ آجري مانند Barnes & Noble و Borders، فروشگاه‌هاي كتاب الكترونيكي، و رشد غول كتاب اجتناب ناپذير، آمازون.

تكان دهنده اما واقعي

چيزي كه بسياري از خوانندگان مشتاق را شگفت زده كرد، بسته شدن فروشگاه هاي ماموت مانند Borders بود، زيرا شاهد افزايش فروشگاه هاي خصوصي بوديم.

نه تنها تعداد فروشگاه ها افزايش يافته است بلكه فروش و سود بخش خصوصي نيز افزايش يافته است.

بهتر از همه، بسياري از صاحبان مستقل با ايجاد يك محيط حمايتي براي كار خود، مايل به همكاري با نويسندگان منتشر شده خود شده اند.

ظهور كتابفروشي هاي خصوصي با جنبش «خريد محلي» همراه است. خريداران كتاب با انتخاب هزينه‌هاي محلي، مكان خريد كتاب را كنترل مي‌كنند. اين در مورد پول است!

آنچه نويسندگان بايد در مورد فروش مستقل بدانند

بسياري از نويسندگاني كه خود منتشر مي‌كنند و داراي مشخصات بالا هستند، عاشق فروش در كتاب‌فروشي‌ها هستند، اما نمي‌دانند چگونه وارد فروشگاه شوند.

ابتدا، براي يادگيري هر چه بيشتر در مورد چالش ها و فرصت هاي استادان مستقل وقت بگذاريد. در مرحله بعد، براي ورود به فروش مستقل برنامه ريزي كنيد. سوم، بدانيد كه هرچه ديد شما از يك مالك مستقل بيشتر باشد، بهتر است. ديده شدن بايد از طريق افراد، در رسانه هاي اجتماعي و از طريق بازاريابي محتوا باشد.

نويسنده الهام بخش محسوب مي شود. به عنوان يك تأثيرگذار، بينش به شما قدرت بيشتري مي دهد.

با همه چيزهايي كه در اينترنت يافت مي شود، هيچ بهانه اي براي يك نويسنده وجود ندارد.

Indie محلي را كشف كنيد

اغلب گفته مي شود: «نه آنچه مي داني، بلكه آنچه مي داني». اين به ويژه براي صاحبان كتابفروشي مستقل صادق است. اگر مشتري دائمي باشيد، شانس بيشتري براي ورود به يك فروشگاه محلي داريد. در واقع، اگر صاحبان بدانند كه شما به يك فروشگاه مستقل وفادار هستيد، شانس بيشتري براي تضمين حمايت آنها در فروش كتاب شما وجود دارد.

در تبليغات كمك كنيد

يكي از بهترين راه ها براي دريافت حمايت كامل از صاحب فروشگاه، شركت در تبليغات است. به هر حال ترافيك عابر پياده يكي از چيزهايي است كه مالك مي خواهد. اگر به جذب افراد كمك كنيد، درآمد بيشتري براي صاحب فروشگاه ايجاد مي كنيد.

درخواست معرفي

شكي نيست كه صاحبان فروشگاه، صاحبان فروشگاه هاي بازارهاي ديگر را مي شناسند. بهترين زمان براي درخواست معرفي، پس از امضاي يك كتاب موفق است. فراموش نكنيد كه از موج سواري نهايت استفاده را ببريد.

كتاب خود را از فروشگاه Indie دريافت كنيد

راه هاي زيادي براي فروش كتاب وجود دارد. با وجود همه چيز در اينترنت، برخي از نويسندگان فكر مي كنند اين تنها راه است. با اين حال، نويسندگان ديگر با كتاب‌هاي خود در كتابفروشي‌ها كار خوبي دارند.

چه كسي براي شما خواهد بود؟

https://hillbilly.ir/نويسنده-آيا-بايد-در-كتابفروشي-ها-بفروش/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.