يوتيوب براي حسابداران شركتي

به برترين مرجع تخصصي در حوزه طراحي سايت و سئو خوش آمديد.

يوتيوب براي حسابداران شركتي

يوتيوب براي حسابداران شركتي

يوتيوب يك سايت به اشتراك گذاري ويديو آنلاين است كه به كاربران امكان اشتراك گذاري و تماشاي فيلم ها را مي دهد. يوتيوب از زمان آغاز به كارش در سال 2005، از طريق رابط كاربري ساده‌اش، به هر كسي كه كامپيوتر و اتصال اينترنت دارد، اين امكان را مي‌دهد تا ويديوهايي را بارگذاري كند كه …

يوتيوب براي حسابداران شركتي https://hillbilly.ir/يوتيوب-براي-حسابداران-شركتي/ https://hillbilly.ir/يوتيوب-براي-حسابداران-شركتي/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 16 Nov 2021 08:49:15 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=18044

يوتيوب براي حسابداران شركتي

يوتيوب يك سايت به اشتراك گذاري ويديو آنلاين است كه به كاربران امكان اشتراك گذاري و تماشاي فيلم ها را مي دهد. يوتيوب از زمان آغاز به كارش در سال 2005، از طريق رابط كاربري ساده‌اش، به هر كسي كه كامپيوتر و اتصال اينترنت دارد، اين امكان را مي‌دهد تا ويديوهايي را بارگذاري كند كه …

يوتيوب براي حسابداران شركتي

يوتيوب يك سايت به اشتراك گذاري ويديو آنلاين است كه به كاربران امكان اشتراك گذاري و تماشاي فيلم ها را مي دهد. يوتيوب از زمان آغاز به كارش در سال 2005، از طريق رابط كاربري ساده‌اش، به هر كسي كه كامپيوتر و اتصال اينترنت دارد، اين امكان را مي‌دهد تا ويديوهايي را بارگذاري كند كه مي‌توانند در عرض چند دقيقه با افراد زيادي در سراسر جهان به اشتراك گذاشته شوند. كاربران به عنوان ثبت نام شده و ثبت نشده طبقه بندي مي شوند. كاربران ثبت نام شده از امتياز آپلود و اشتراك گذاري نامحدود ويديو برخوردارند در حالي كه بينندگان ثبت نام نشده فقط مي توانند آنچه را كه ديگران آپلود كرده اند تماشا كنند.

موضوع ويديوهاي يوتيوب از آشنا به عميق، از كم اهميت تا جدي، از ويديوهاي ساخته شده. از مبتدي تا آنهايي كه توسط حرفه اي ها ساخته شده اند، ادامه دارد. آموزش و پرورش، سرگرمي، كمدي، موسيقي و رقص، تبليغات – شما مي گوييد YouTube آن را دارد و حساب كاربري آن را پست كرده است. يوتيوب از زمان تأسيس خود در به اشتراك گذاري ويديوها به عنوان يكي از مهم ترين بخش هاي رسانه هاي اجتماعي موفق بوده است. در حالي كه ساير سايت‌هاي شبكه‌هاي اجتماعي مانند فيس‌بوك نحوه تعامل ما با اينترنت را تغيير داده‌اند، اشتراك‌گذاري ويديو راه ديگري را براي ابراز وجود و ارائه پلتفرم مورد نياز به همه، شركت يا سازمان براي اشتراك‌گذاري فوراً در اختيار ما قرار داده است.

چرا يك شريك حساب بايد از YouTube استفاده كند؟

ساده و آسان. آپلود و دانلود آن آسان است و هر آنچه كه در مورد YouTube بايد بدانيد كاملاً واضح است. هر نوع ويديويي كه مي خواهيد ارسال كنيد؛ آموزشي، آموزنده يا خنده دار – YouTube به شما امكان مي دهد فورا آنها را آپلود كنيد و هر كسي كه به اينترنت دسترسي دارد مي تواند فوراً در سراسر جهان مشاهده شود.

وب سايت مانيتورينگ چيز شگفت انگيزي را منتشر كرده است آمار يوتيوب. از مارس 2010، گزارش شد كه 24 ساعت ويدئو در دقيقه اضافه مي شود. محبوبيت فزاينده يوتيوب با موارد زير مشهود است. در اكتبر 2009، يوتيوب بيش از 1 ميليون بيننده روزانه داشت و در 6 ماه كوتاه به 2 ميليون نفر در روز در مي 2010 افزايش يافت كه تقريباً دو برابر تعداد بازديدكنندگان براي اولين بار است. بيش از 3 ميليون نفر به يوتيوب متصل مي شوند و روزانه ويديوهاي 46.2 ساله را با كاربران فيس بوك به اشتراك مي گذارند.

YouTube يك ابزار عالي براي شركاي تجاري حساب است زيرا اطلاعات مربوط به محصول يا خدمات شما را با كمترين هزينه ممكن دريافت مي‌كند (مگر اينكه ويديو را بسازيد). اكثر شركت‌هاي حسابداري مي‌توانند يوتيوب را در تلاش‌هاي بازاريابي خود به كار ببرند و تأثير كمي بر بودجه تبليغاتي خود داشته باشند يا هيچ تأثيري نداشته باشند كه يوتيوب را به گزينه‌اي بسيار جذاب و مؤثر تبديل مي‌كند.

تعداد نامحدودي راه وجود دارد كه اعضاي حساب مي توانند براي استفاده از YouTube انتخاب كنند. محدوديت ها توسط شركت شما و نحوه انتخاب حرفه اي بودن شما تعيين مي شود. از يوتيوب مي توان براي تبليغات، فروش، ايجاد افكار برانگيزاننده و آگاهي از برند، تقويت نمايه كسب و كار شما، جستجوي كاركنان بالقوه، پس از استخدام، ارائه اطلاعات سرگرمي يا توسعه حرفه اي، راهنمايي براي خدمات مشتري، مديريت شهرت، توصيفات مشتري و … استفاده كرد. خيلي بيشتر. اگر مي توانيد آن را بفهميد، مي توانيد آن را انجام دهيد و آن را در YouTube ارسال كنيد (بديهي است شرايط و ضوابط استفاده در سايت).

به زودي، YouTube بخشي جدايي ناپذير از ابزار ارتباط اينترنتي يك شركت حساب كاربري خواهد بود. بنابراين وارد شويد، آن را بررسي كنيد، اولين ويديوي خود را ايجاد و ارسال كنيد.

https://hillbilly.ir/يوتيوب-براي-حسابداران-شركتي/feed/ 0

11 تا از بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان (و تقویت آن)

می شود گفت که هیچ منبع آنلاینی به اندازه یوتیوب نمی تواند به زبان آموزان کمک کند تا انگلیسی یاد بگیرند. ویدئوهای بسیار زیادی در یوتیوب وجود دارد که ساعت ها آموزش رایگان زبان انگلیسی را در اختیار شما می گذارند و اگر واقعا قصد یادگیری زبان داشته باشید به هیچ وجه نباید از آنها غافل شوید. علاوه بر این، شما در یوتیوب می توانید ویدیوها را با زیرنویس تماشا کنید، سرعت پخش را کمتر کنید، آن را متوقف کنید و هر کلمه ای متوجه نشدید را دوباره پخش کنید.

کانال های آموزش زبان در یوتیوب بسیار زیاد هستند ولی ما اینجا مجبوریم فقط به چند مورد از آنها اشاره کنیم. این شما و این هم بهترین کانال های یادگیری زبان انگلیسی در یوتیوب!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.