تبليغات كوچك – 5 عنصر يك تبليغ بزرگ
با نزديك شدن به پايان سال، من مي خواهم مردم را به تبليغات علاقه مند كنم. چه سنتي (چاپ، تلويزيون، راديو) يا اجتماعي (اينترنت)، عناصر تبليغات عالي يكسان هستند. من در ابتدا مقاله اي از گروه جيمز ديدم كه در مورد 4 نوع كمپين تبليغاتي صحبت مي كرد كه براي مدت طولاني فروخته مي شدند …
تبليغات كوچك – 5 عنصر يك تبليغ بزرگ https://hillbilly.ir/تبليغات-كوچك-5-عنصر-يك-تبليغ-بزرگ/ https://hillbilly.ir/تبليغات-كوچك-5-عنصر-يك-تبليغ-بزرگ/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 22 Nov 2021 09:47:14 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=18363
تبليغات كوچك – 5 عنصر يك تبليغ بزرگ
با نزديك شدن به پايان سال، من مي خواهم مردم را به تبليغات علاقه مند كنم. چه سنتي (چاپ، تلويزيون، راديو) يا اجتماعي (اينترنت)، عناصر تبليغات عالي يكسان هستند. من در ابتدا مقاله اي از گروه جيمز ديدم كه در مورد 4 نوع كمپين تبليغاتي صحبت مي كرد كه براي مدت طولاني فروخته مي شدند …
تبليغات كوچك – 5 عنصر يك تبليغ بزرگ
با نزديك شدن به پايان سال، من مي خواهم مردم را به تبليغات علاقه مند كنم. چه سنتي (چاپ، تلويزيون، راديو) يا اجتماعي (اينترنت)، عناصر تبليغات عالي يكسان هستند. من در ابتدا مقاله اي از گروه جيمز ديدم كه در مورد 4 نوع كمپين تبليغاتي صحبت مي كرد كه براي مدت طولاني فروخته مي شدند و آن را كمي بر اساس تجربه من با تبليغات سنتي طراحي كردم.
5 عنصر يك تبليغ عالي:
1. يك پيام واحد. در حالي كه ممكن است طيف وسيعي از محصولات داشته باشيد يا خدمات متنوعي ارائه دهيد، 1. به تبليغات رژيم پپسي فكر كنيد. آنها رژيم پپسي را تبليغ مي كنند و نه آكوافينا يا ساير محصولات پپسي.
2. كلمات / آهنگ ها / جرنگ جرنگ. خط لوتوي نيويورك كه در نيوجرسي بزرگ شد، «Hey Ya Never Know» را به نمايش گذاشت. آهنگي كه به ذهنم ميرسه تم فوتبال دوشنبه شبه. هر جا كه آن را مي شنويد، به MNF فكر مي كنيد.
3. شخصيت فراموش نشدني. اوركين روچ. اگرچه ترسناك است، اما پيام را مي رساند و ما با سوسك ها و با آن همه حشرات آشنا مي شويم و آنها را به غذا متصل مي كنيم.
4. عناصر طراحي مربوطه. رنگ ها، قرار دادن لوگو، فونت ها و غيره اين عناصر براي اينكه مشتريان در يك نگاه شما را بشناسند بسيار مهم هستند. ودكاي مطلق يك كاراكتر آبي شبيه به يك بطري شفاف.
5. مضامين تكرار شونده. مشابه يك پيام واحد و عناصر طراحي منسجم، اما به كرونا و تمركز روي بطري آبجو فكر كنيد. شما مي دانيد كه آنها در ساحل هستند، اما هرگز شكل آنها را نمي بينيد يا بيشتر از ميز، بطري، ماسه و ساحل. با يك آبجو واكنش احساسي به تعطيلات ايجاد كنيد. مهم نيست صدا چه مي گويد، مي دانيد كه كرونا است.
تبليغات سنتي نمرده است. به دليل بودجه در صندلي عقب نشست. هنوز هم نياز به شنيده شدن داريد. رسانه هاي اجتماعي همراه با تبليغات سنتي صداي قدرتمندتري را ارائه مي دهند. تبليغات سنتي و اجتماعي متفاوت هستند، اما همچنان مانند اين است كه بايد بدانيد بازار هدف شما كجاست. مردم همچنان تلويزيون تماشا مي كنند، به راديو گوش مي دهند و در اينترنت گشت و گذار مي كنند.
https://hillbilly.ir/تبليغات-كوچك-5-عنصر-يك-تبليغ-بزرگ/feed/ 0- یکشنبه ۰۷ آذر ۰۰ | ۰۴:۱۱ ۷ بازديد
- ۰ نظر