ما همه خيلي زياد هستيم. ايميل خيلي زياد ايميل خيلي زياد مقالات بسيار زياد در فيدهاي رسانه هاي اجتماعي مورد علاقه ما هرزنامه زيادي وجود دارد. و هر جا كه مي رويم تبليغات بيش از حد. در واقع، سر و صدا آنقدر زياد است كه تبليغات، بازاريابي و تبليغات اغلب با پيام هايي در مورد …
منطقه تماس طلايي https://hillbilly.ir/منطقه-تماس-طلايي/ https://hillbilly.ir/منطقه-تماس-طلايي/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Thu, 11 Nov 2021 12:09:30 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=17808
ما همه خيلي زياد هستيم. ايميل خيلي زياد ايميل خيلي زياد مقالات بسيار زياد در فيدهاي رسانه هاي اجتماعي مورد علاقه ما هرزنامه زيادي وجود دارد. و هر جا كه مي رويم تبليغات بيش از حد. در واقع، سر و صدا آنقدر زياد است كه تبليغات، بازاريابي و تبليغات اغلب با پيام هايي در مورد …
ما همه خيلي زياد هستيم. ايميل خيلي زياد ايميل خيلي زياد مقالات بسيار زياد در فيدهاي رسانه هاي اجتماعي مورد علاقه ما هرزنامه زيادي وجود دارد. و هر جا كه مي رويم تبليغات بيش از حد. در واقع، سر و صدا آنقدر زياد است كه تبليغات، بازاريابي و تبليغات اغلب با پيام هايي در مورد روابطي كه ما واقعاً مي خواهيم بشنويم، ببينيم و بخوانيم مخلوط مي شود. بنابراين، وقتي در خارج از كشور هستيم، به عنوان پيامرسان شركت، سازمان يا اتاق خود، چگونه ميتوانيم از طريق انبوهي از شكايات ارتباط برقرار كنيم تا به مشتريان، اعضا و شايد مشترياني كه ديدگاههايي دارند واقعاً بخواهند از ما بشنوند؟
خيلي زياد
روشي كه روزنامه نگاران يونيفرم پوش و بي سواد از آن استفاده مي كنند ارسال بيشتر است. در مبارزه آنها “آن را انجام دهيد”. تقريباً مي توانيد تصور كنيد كه آنها در حالي كه براي حمله به قلعه اي كه پناهگاه شما در آرامش است آماده مي شوند تا شما را مجبور به خواندن پيام آنها كنند، از سلاح هاي خود استفاده مي كنند. آنها مي گويند كه علم در طول صد سال گذشته تغيير كرده است. آنها ناگهان گفتند ديگر اين نيست كه يك گيرنده به هفت لمس نياز دارد تا نتيجه واقعي بگيرد. او همچنين نميگويد كه پيامهاي منابع معتبر، قابل اعتماد و محبوب حتي كمتر از هفت است، آنها بسيار به آن افتخار ميكنند. آنها به جرأت گفتند كه علت سر و صدا باعث شد تا لمس به 10 يا 14 يا 22 برسد. ممكن است تعجب كنيد كه از آموزش آنها بپرسيد: چرا 100 نه؟ na، 999!
همانطور كه آنها به سرعت ياد مي گيرند و شما با نگاه كردن به الگوهاي خود مي دانيد، “خيلي زياد” زماني كه از منابع قابل اعتماد و سازمان هاي مورد علاقه به اسپم در چشم گيرنده مي رسد، به صفر مي رسد. نتيجه؟ ثبت نشده است. مسدود كردن. سيوانا. اتصال را قطع كنيد. وقتي اين اتفاق ميافتد، نه تنها مشتريان برنامه را در روزي كه ما بازي ميكرديم دريافت نميكنند، بلكه چيزي دريافت نميكنند. ما ارتباط را از دست داديم. ما اعتماد به نفس را از دست داديم. ما آنها را از دست داديم. مطمئناً ما مي توانيم از فناوري براي تفكيك روابط خود به ليست هاي مختلف استفاده كنيم. بنابراين، هنگامي كه آنها براي يكي ثبت نام نمي كنند، هنوز ديگري را دريافت مي كنند. بنابراين، اگر روزنامه را ترك كنند، باز هم قبض به آنها مي رسد. يا وقتي مجله را لغو مي كنند، باز هم اعلاميه برنامه يا محصول را دريافت مي كنند. مانند بنزين، كاركردن موتور در صورت استفاده صحيح خوب است، اما در صورت پرتاب شدن در آتش سوزان خطرناك است. البته، “زياد” يك شكست است.
خيلي كوچك
ضد بايد درست باشد، درست است؟ جمعيت “خيلي كوچك” با ترس زمزمه كردند: ما آنها را كمي رها مي كنيم. آنها زمزمه كردند: «كمتر بهتر است». آنها فكر مي كنند كه يك، دو يا حتي سه لمس (زماني كه خيلي مشغول پيام هاي شخصي نيستند) براي چندين ماه ايده خوبي خواهد بود. اما، اين روش آونگ را خيلي دور به روش ديگري مي چرخاند، اينطور نيست؟ فقدان ارتباط در سر و صدا گرفتار شده و در دام روزانه زندگي گيرندگان ما مدفون شده است. اينطور نيست كه گيرنده نمي خواهد ما را بشنود يا بخواند. آنها واقعاً اين را درك نمي كنند. يا هفتهها يا ماهها بعد وقتي صندوقهاي پستي يا اسناد خود را تميز ميكنند، آن را دريافت ميكنند. خير، كلكسيونرها و فاحشه ها نيز در آموزش نادرست «خيلي كم» اشتباه مي كنند. علم لمس در اينجا نيز همچنان در حال بازي است. بنابراين، “خيلي كم” نيز يك شكست است.
منطقه طلايي
يك منطقه تماس با Goldilocks وجود دارد. چه چيزي زياد است؟ يا خيلي كم؟ آيا تبليغ يك رويداد يا بيانيه محصول مانند فاكتور فروش مهم است؟ وبينار؟ كدام مهمتر است: گزارش داده هاي اقتصادي منطقه اي يا عبور از اعضاي با نفوذ؟ اگر نتوانيم اهميت ارتباطات را تعريف كنيم، همه روابط داراي نويز يكساني هستند. جنس اوراق و شكسته. هرزنامه ها. بنابراين، وقتي همه ارتباطات سازمان خود را در نظر مي گيريم، اولين قدم در يافتن منطقه گلديلاك، اولويت بندي پيام خود است. برخي بايد بيشتر لمس شوند و برخي ديگر كمتر. ساده است.
بعدي معمولا هنگامي كه پيام اولويت بندي مي شود، در صف قرار مي گيرد. مجدداً، با بررسي طرح كلي ارتباطات يك سازمان، بايد تعداد ارتباطات كامل در هر دوره در هر خط را تعيين كند. در مورد آن فكر كنيد، دوست داريد در هر فصل چند ايميل از سازمان مورد علاقه خود دريافت كنيد؟ در مورد كسي كه دوستش داريد چطور، آيا طرفدار هستيد، نه يك سوپر طرفدار يا طرفدار؟ در مورد يكي كه به شما علاقه مند است چطور؟ چه تعداد از پيام هاي ايميل عالي كه مورد علاقه شما هستند، شما را تحت تأثير قرار نمي دهند و باعث نمي شوند كه ثبت نام نكنيد؟ پنج در روز؟ سه در هفته؟ هفته اي يكي؟ تحقيقات نشان داده است كه نتايج نزديك به يك در هفته براي مزاياي غيرفعال و يك عدد در روز براي فوق العاده علاقه مندان است. مشكل اين است كه سازمان شما با هر مشتري كيست؟ آنجاست كه علم به پايان مي رسد و هنر آغاز مي شود. شما بايد كار خود را آماده كنيد و برنامه خود را بسازيد. از كوچكتر شروع كنيد و اگر دادهها شما را به اين سمت آورد، به تعداد بيشتري افزايش دهيد. آنچه را كه مي يابيد مطالعه كنيد. نتايج خود را بررسي كنيد تئوري جديد خود را اعمال كنيد و آن را امتحان كنيد. اما هميشه اين كار را با دقت و با وقار انجام دهيد. بالاخره اينها مشتريان شما هستند، زندگي شركت شما.
بنابراين، منطقه Goldilocks ارتباطات مبتني بر علم است. اما علم پيچيده روابط نيز يك هنر است. اگر فكر ميكنيد پيام شما واضح، مختصر و شايسته پذيرش است… اگر فكر ميكنيد محصول يا خدمات شما مرتبط است… اگر فكر ميكنيد سازمان شما تميز، اخلاقي و سازگار است… سپس، وارد بخش Goldilocks شويد. موقعيت تو. شايد امروز مهمترين كاري باشد كه مي توانيد براي سازمان خود انجام دهيد.
اگر اين مقاله را روشنتر و مفيد ميدانيد، ميتوانيد از سه مقاله ديگر از اين مجموعه چهار قسمتي در مورد ارتباطات قدرداني كنيد: سر و صدا را در رابطه خود متوقف كنيد، آناتومي پيام ارتباطي، و به روش خودتان انجام دهيد: با مشتريان و اعضا ارتباط برقرار كنيد.
https://hillbilly.ir/منطقه-تماس-طلايي/feed/ 0- سه شنبه ۲۵ آبان ۰۰ | ۱۹:۵۶ ۷ بازديد
- ۰ نظر