7 راه براي استفاده از ويديو براي ارتباط بيشتر با اينستاگرام

به برترين مرجع تخصصي در حوزه طراحي سايت و سئو خوش آمديد.

7 راه براي استفاده از ويديو براي ارتباط بيشتر با اينستاگرام

7 راه براي استفاده از ويديو براي ارتباط بيشتر با اينستاگرام

در دنياي ديجيتال، رسانه هاي اجتماعي به بخشي جدايي ناپذير از يك استراتژي بازاريابي موثر تبديل شده اند. پلتفرم هاي رسانه هاي اجتماعي مانند فيس بوك، اينستاگرام، توييتر و غيره فرصت هاي زيادي را در اختيار برندها قرار مي دهند تا محصولات خود را به نمايش بگذارند. استفاده از اين پلتفرم ها رايگان است و …

7 راه براي استفاده از ويديو براي ارتباط بيشتر با اينستاگرام https://hillbilly.ir/7-راه-براي-استفاده-از-ويديو-براي-ارتباط/ https://hillbilly.ir/7-راه-براي-استفاده-از-ويديو-براي-ارتباط/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sat, 13 Nov 2021 04:20:52 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=17890

7 راه براي استفاده از ويديو براي ارتباط بيشتر با اينستاگرام

در دنياي ديجيتال، رسانه هاي اجتماعي به بخشي جدايي ناپذير از يك استراتژي بازاريابي موثر تبديل شده اند. پلتفرم هاي رسانه هاي اجتماعي مانند فيس بوك، اينستاگرام، توييتر و غيره فرصت هاي زيادي را در اختيار برندها قرار مي دهند تا محصولات خود را به نمايش بگذارند. استفاده از اين پلتفرم ها رايگان است و …

7 راه براي استفاده از ويديو براي ارتباط بيشتر با اينستاگرام

در دنياي ديجيتال، رسانه هاي اجتماعي به بخشي جدايي ناپذير از يك استراتژي بازاريابي موثر تبديل شده اند. پلتفرم هاي رسانه هاي اجتماعي مانند فيس بوك، اينستاگرام، توييتر و غيره فرصت هاي زيادي را در اختيار برندها قرار مي دهند تا محصولات خود را به نمايش بگذارند. استفاده از اين پلتفرم ها رايگان است و مي توانيد به طور مستقيم با چندين مخاطب به طور همزمان ارتباط برقرار كنيد. لازم نيست پول زيادي را براي ساختن يك استراتژي بازاريابي كه شامل ويديوهاي رسانه هاي اجتماعي باشد، خرج كنيد. چه كسب و كار كوچك يا بزرگ داشته باشيد، اكنون زمان آن است كه بازاريابي شبكه هاي اجتماعي را جدي بگيريد.

بر اساس آمار به اشتراك گذاشته شده توسط بازاريابي لايف، 93 درصد از ويديوهاي توييتر از تلفن هاي همراه به دست آمده است. مشاهده محتواي ويديويي برند در يوتيوب در سه سال گذشته دو برابر شده است. علاوه بر اين، ويديوهاي زنده فيس بوك 10 برابر بيشتر از ويديوهاي معمولي واكنش نشان مي دهند. همه اين آمارها نياز به محتواي ويديويي در شبكه هاي اجتماعي را نشان مي دهد. اين به اين دليل است كه هزاره ها بيشتر به ويديو در رسانه هاي اجتماعي متصل هستند. شوراي ويديوي بازاريابي وب دريافته است كه بيش از 60 درصد از برندها از ويديوهاي فعال رسانه هاي اجتماعي براي تبليغ استفاده مي كنند. بنابراين، اين احتمال وجود دارد كه رقباي شما از قدرت ويديوهاي رسانه هاي اجتماعي براي گسترش دامنه خود استفاده كنند.

اينستاگرام يك پلتفرم رسانه اجتماعي بسيار قدرتمند است كه مي توانيد عكس ها و فيلم ها را در اينترنت به اشتراك بگذاريد. Techcrunch از زمان آغاز به كار روندهاي اينستاگرام را مطالعه كرده است. طبق تحليل آنها، اينستاگرام در سال 2018 از آستانه 1 ميليارد كاربر فعال در ماه عبور كرد. علاوه بر اين، اينستاگرام در حال حاضر با نرخ 5 درصد – صدها نفر در هر سه ماهه رشد مي كند كه بالاترين ميزان در پلتفرم هاي رسانه هاي اجتماعي است. بنابراين، اينستاگرام بايد اولين انتخاب شما براي نمايش محصولات و خدمات شما باشد. در اين پست شما را با روش هايي آشنا مي كنيم تا از ويديوهاي اينستاگرام براي جذب مخاطبان بيشتر استفاده كنيد.

تبليغات كوتاه

يك ويديوي كوتاه و معنادار بسازيد كه برند شما را به نمايش بگذارد. شما مي توانيد از طريق اين ويدئوها محصول خود را به صورت هنرمندانه ارائه دهيد. تبليغات مي توانند الهام بخش، خنده دار يا تكان دهنده باشند. اينستاگرام اكنون به شما امكان مي دهد ويديوهاي 60 ثانيه اي از برنامه خود را به اشتراك بگذاريد. با چنين فيلم كوتاهي مي توان به راحتي توجه مخاطبان را به خود جلب كرد. همچنين، ويديوهاي كوتاه براي به اشتراك گذاشتن اطلاعات واضح در مورد محصول شما بهترين هستند. مي توانيد تبليغات خود را در استوري اينستاگرام، IGTV يا برنامه هاي اينستاگرام به اشتراك بگذاريد.

مشخصات محصول

نمايه محصول يا يك ويديوي «محصول كارآمد» را براي نشان دادن مهارت هاي خود نشان دهيد. فقط روي ويژگي هاي مهم تمركز كنيد تا مخاطب را درگير خود نگه داريد. براي اطلاعات بيشتر و بدون شرح ويديو را ذخيره كنيد. تمركز بر جزئيات كليد ايجاد يك ويديوي جذاب و جذاب است. شما مي توانيد ويديوي به دست آمده را در جدول زماني صفحه اينستاگرام خود قرار دهيد تا مخاطبان شما در هر زماني آن را ببينند. ساخت خودكار ويديو توجه بسياري را به خود جلب كرده است.

ويديو خودت انجامش بده

يك راه موثر براي استفاده از ويديوهاي اينستاگرام، ايجاد محتواي آموزشي است. «آن را انجام دهيد» يا «چگونه» محصولات كاري خود را به اشتراك بگذاريد. اين به كاربر كمك مي كند تا كاربرد محصول را درك كند. همچنين مي‌توانيد ويديوهاي حل مشكل مرتبط با مشكلاتي كه مشتريان شما ممكن است با آن مواجه شوند ايجاد كنيد. تا حدي، مخاطب مي‌خواهد ويديو هدف‌گذاري شود، زيرا اطلاعات مرتبط را در مدت زمان كوتاهي به دست مي‌آورد. با اشتراك‌گذاري ويديوهايي از اين قبيل، مي‌توانيد با مشتريان فعلي خود ارتباط برقرار كنيد.

فيلم پشت صحنه

مشتريان در انتخاب محصولات گزينشي شده اند، بنابراين برقراري ارتباط با آنها مهم است. شما مي توانيد ويديوهايي از پشت صحنه ايجاد كنيد كه آنها را از نكات بي اهميت مرتبط با محصول خود بگذرانيد. حتي مي توانيد يك آموزش سريع در مورد نكات و ترفندهاي مربوط به استفاده از محصول خود داشته باشيد. ويديوي سريعي كه شريل كول در مورد كار خود به اشتراك گذاشته است، بينش هايي را ارائه مي دهد. فقط بايد خلاق و هوشمند باشيد و لحظات مناسبي را با ويديوهاي اينستاگرام خود ثبت كنيد.

استوري هاي ويديويي اينستاگرام

اينستاگرام در آگوست 2016 يك حساب كاربري اينستا راه اندازي كرد. با استوري مي توانيد عكس ها يا ويديوها را به مدت 24 ساعت با فالوورهاي خود به اشتراك بگذاريد. اين مدت زمان كوتاه باعث ايجاد حس فوريت مي شود و مردم با ديدن فردي فعال به داستان نگاه مي كنند. مي توانيد از داستان ها براي تبليغ كسب و كار خود به شرح زير استفاده كنيد:

  • به اشتراك گذاري قرارداد كوتاه مدت يك راه عالي براي جذب افراد به محصولات و خدمات شما است. مي‌توانيد پيشنهاد را طوري تنظيم كنيد كه براي طول عمر داستان قابل بازخريد باشد. هنگامي كه مردم از چنين معامله اي مطلع شوند، موارد بيشتري را ارائه خواهند كرد.

  • اجازه دهيد يك اينفلوئنسر اينستاگرام شما را تصاحب كند تا در مورد محصولات و پيشنهادهاي تخفيف شما تعظيم به اشتراك بگذارد. فرمت آشنا مطمئناً مخاطبان بيشتري را جذب مي كند.

  • لايو در اينستاگرام

    بهترين ويژگي اينستاگرام اين است كه مي توانيد ويديوها را مستقيماً در آن پست كنيد. وقتي در اينستاگرام لايو مي‌شويد، در خط مقدم جذب فالوورهاي خود هستيد. بنابراين، شانس خوبي براي فالوورهاي شما براي تعامل با جريان زنده شما وجود دارد. آنها مي توانند جريان شما را حتي زماني كه فعاليت بدني ندارند، ببينند. بررسي محصول، انتشار محصول، زمان مصاحبه، موج آموزشي و غيره. راه هايي هستند كه مي توانيد با مخاطبان خود در اينترنت ارتباط برقرار كنيد. اگر رويداد شما از قبل برنامه ريزي شده است، مي توانيد آن را از طريق ايميل و ديگر پلتفرم هاي رسانه هاي اجتماعي تبليغ كنيد.

    سازنده را بياوريد

    با اطلاع رساني به كارمنداني كه محصولات و خدمات شما را ايجاد كرده اند، به داستان خود رنگ خاصي ببخشيد. مي توانيد اعضاي تيم را وادار كنيد تا سفرهاي خود را در توسعه محصول به اشتراك بگذارند. همچنين، مي توانيد به كارمندان خود اجازه دهيد تا حساب اينستاگرام برند شما را براي يك روز مديريت كنند. سپس آنها مي توانند جزئياتي در مورد عمر كار خود و كار سختي كه براي توليد محصول انجام مي دهند به اشتراك بگذارند. كارمندان مي توانند جلسات پرسش و پاسخ را براي مخاطبان برگزار كنند تا آنها را در مورد محصول آموزش دهند. چنين جلساتي يك ارتباط عاطفي با مخاطب هدف شما ايجاد مي كند و بينش بيشتري را در مورد حساب اينستاگرام شما ايجاد مي كند.

    نتيجه

    اگر قدرت اينستاگرام را در كمپين هاي بازاريابي ديجيتال خود وارد نكنيد، هيچ چيز عالي نمي بينيد. پتانسيل اينستاگرام وقتي به درستي مورد بهره برداري قرار گيرد مي تواند محصولات شما را به ارتفاعات جديدي برساند. هيچ راه عالي براي استفاده از ويديوهاي اينستاگرام وجود ندارد، تكنيك هاي ذكر شده در بالا به شما كمك مي كند تا با آن شروع كنيد. حتي مي‌توانيد يك آژانس مديريت رسانه‌هاي اجتماعي را استخدام كنيد كه به شما كمك مي‌كند محصولاتتان را با ايجاد محتواي ويديويي جذاب تبليغ كنيد.

    https://hillbilly.ir/7-راه-براي-استفاده-از-ويديو-براي-ارتباط/feed/ 0

    تا كنون نظري ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.