تاريخچه رسانه هاي اجتماعي از سال 1994
تاريخچه و تاريخچه رسانه هاي اجتماعي تاريخچه رسانه هاي اجتماعي يك نقطه عطف بزرگ براي مشاغل و وب سايت ها است. شبكههاي اجتماعي ممكن است معجزه جديدي در اينترنت به نظر برسد كه توييتر و فيسبوك دو محبوبترين آنها هستند، اما در واقعيت، اين انجمن تنها بر روي اين دو پلتفرم ايجاد نشده و ساخته …
تاريخچه رسانه هاي اجتماعي از سال 1994 https://hillbilly.ir/تاريخچه-رسانه-هاي-اجتماعي-از-سال-1994/ https://hillbilly.ir/تاريخچه-رسانه-هاي-اجتماعي-از-سال-1994/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sat, 23 Oct 2021 16:27:38 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=16767
تاريخچه رسانه هاي اجتماعي از سال 1994
تاريخچه و تاريخچه رسانه هاي اجتماعي تاريخچه رسانه هاي اجتماعي يك نقطه عطف بزرگ براي مشاغل و وب سايت ها است. شبكههاي اجتماعي ممكن است معجزه جديدي در اينترنت به نظر برسد كه توييتر و فيسبوك دو محبوبترين آنها هستند، اما در واقعيت، اين انجمن تنها بر روي اين دو پلتفرم ايجاد نشده و ساخته …
تاريخچه رسانه هاي اجتماعي از سال 1994
تاريخچه و تاريخچه رسانه هاي اجتماعي
تاريخچه رسانه هاي اجتماعي يك نقطه عطف بزرگ براي مشاغل و وب سايت ها است. شبكههاي اجتماعي ممكن است معجزه جديدي در اينترنت به نظر برسد كه توييتر و فيسبوك دو محبوبترين آنها هستند، اما در واقعيت، اين انجمن تنها بر روي اين دو پلتفرم ايجاد نشده و ساخته شده است. در حقيقت ، فيس بوك و توييتر تقريباً سي سال است كه وجود دارند چه زماني اجتماعي با اينترنت شروع شد. درست است كه تا سال 2004 و 2006 بود كه فيس بوك و توييتر شروع به تغيير جهان و نحوه تعامل آنلاين مردم كردند، اما حقيقت اين است كه اين كار از طريق ايميل، يوزنت، يك سايت رسانه اجتماعي جهاني آغاز شد. وبلاگ و پيام رسان فوري AOL. تاريخچه اينترنت تاريخچه شبكه هاي اجتماعي است.
تاريخچه رسانه هاي اجتماعي
پديده شبكه هاي اجتماعي در سال 1994 با ايجاد Geocities ظاهر شد كه به كاربران اجازه مي داد تا وب سايت هايي با الگوبرداري از مناطق شهري خاص ايجاد كنند. در آن زمان ، بيش از 1500 سرور وب در سال 1994 در اينترنت وجود داشت و اينترنت اينترنت را بزرگراه اطلاعات ناميد.
- در سال 1971، يك سازمان دولتي به نام ARPA (آژانس پروژه هاي تحقيقاتي پيشرفته) اولين ايميل خود را ارسال كرد.
- در دهه 1980، سيستم گفتگوي اينترنتي يوزنت در سراسر جهان راه اندازي شد و با آن، هزاران نفر به تابلوهاي پيام هجوم آوردند تا در مورد موسيقي، علم، ادبيات و ورزش صحبت كنند.
اين دو رويداد منادي آغاز شبكه هاي اجتماعي است.
مردم در شبكه هاي اجتماعي چه مي كنند؟
- حمل و نقل و توزيع
- بخوانيد و تماشا كنيد
- ارتباط و بازخورد
- رابطه برند
- پيوند به صفحه طرفداران
- انجام يك بازي
- صحبت كنيد و پيام بفرستيد
جامعه چيست؟
- عاليه. فيسبوك به عنوان يك كشور، پس از چين و هند، سومين كشور پرجمعيت جهان است.
- ميزان ويديوي آپلود شده در يوتيوب در هر دقيقه بيش از 24 ساعت است (دوبرابر تعداد سال هاي قبل).
- تعداد ويديوهاي يوتيوب كه در روز مشاهده مي شود بيش از 2 ميليارد (دو برابر در مقايسه با سال قبل) است.
- بيش از 4 ميليارد عكس در Flickr (كه 13 برابر كتابخانه كنگره است) ميزباني شده است.
- تعداد شركت هايي كه از LinkedIn براي يافتن و جذب كارمند استفاده مي كنند 95 است.
- تعداد ازدواجهايي كه در سال گذشته بين افرادي كه از طريق شبكههاي اجتماعي ملاقات كردهاند، 1 در 6 بوده است كه دو برابر بيشتر از ازدواجهايي است كه در كافهها، كلوپها و رويدادهاي اجتماعي ملاقات كردهاند.
- ميانگين توييت روزانه در توييتر بيش از ۲۷ ميليون (يعني ۸ برابر بيشتر از سال گذشته) است.
چه كسي اجتماعي است؟
بيش از نيمي از نسل بشر زير 30 سال سن دارند. بنابراين اگر ميخواهيد بدانيد روند رسانههاي جهان به كجا ميرود، منطقي است كه به كارهايي كه بچهها انجام ميدهند نگاه كنيد.
به مشتريان نزديك شويد
رسانه هاي اجتماعي بهترين راه براي دسترسي به تاثيرگذارترين مشتريان شما و تنها راه براي دستيابي به كم ارزش ترين مشتريان است. رسانه هاي اجتماعي كرك كوكائين اينترنت هستند. ما آن را مي خواهيم ، به آن نياز داريم و زماني كه بازنشستگي نداريم ، دوران بازنشستگي را پشت سر مي گذاريم.
آينده تجارت و جامعه
رسانه هاي اجتماعي يك روش تفكر است. اين در مورد فروش يا تبليغات يا درآمد نيست. اين در مورد يافتن روابط و تبليغ گروهي از مشتريان است. شركت هايي كه مي خواهند رشد كنند بايد به كل فرآيند بازاريابي كسب و كار فكر كنند. اجتماعي از شركتها ميخواهد كه برنامهريزي كنند، زيرا با شبكههاي اجتماعي، مشتري در وسط است و آنها كنترل دارند.
زمين بازي را تعمير كنيد
رسانههاي اجتماعي زمين بازي را بالا ميبرند و ما را مانند قبل به هم متصل ميكنند. بنابراين، نام تجاري خود را فراموش كنيد. مال تو نيست شما مي توانيد زمان و هزينه هاي مختلفي را صرف فرمول بندي افكار عمومي كنيد، اما پايان كار به مردم بستگي دارد.
رسانه هاي اجتماعي همه چيز را تعريف مي كنند.
- روشي كه ما كار مي كنيم
- روشي كه ما بازي مي كنيم
- روشي كه ما ياد مي گيريم
- چگونه به اشتراك خواهيم گذاشت
- چگونه بدانيم
- چگونه ايجاد مي كنيم
- چقدر شكايت مي كنيم
- چگونه جشن مي گيريم
- چقدر عزادار هستيم
- چگونه كف زدن
- چگونه تاثير مي گذاريم
- چگونه با هم كار كنيم
- چگونه بررسي مي كنيم
- چگونه برآورد مي كنيم
قوانين شبكه هاي اجتماعي مانند شبكه هاي اجتماعي است.
خانه در اينترنت
رسانه هاي اجتماعي گفتگوي مداوم در جهان است. اين منبع اطلاعات است و بيشتر اوقات، شبكه اجتماعي خانه اينترنت است. صفحه اصلي و مكاني كه اكثر مردم وقت خود را در اينترنت مي گذرانند. رسانه هاي اجتماعي يك هنجار است. دروازه رسانه را حركت مي دهد و به اشتراك گذاري در دست مردم ادامه مي دهد.
اين مقاله را به اشتراك بگذاريد
https://hillbilly.ir/تاريخچه-رسانه-هاي-اجتماعي-از-سال-1994/feed/ 0- یکشنبه ۰۲ آبان ۰۰ | ۱۸:۴۹ ۱۷ بازديد
- ۰ نظر