شايد نام روبرت متكالف را بدانيد. او يكي از پيشگامان ايجاد فناوري شبكه ارتباطي بود. وي نظريه اي درباره مفيد بودن شبكه ارائه كرد كه در دهه 1990 محبوب و بحث برانگيز شد و امروزه نيز مورد بحث است. پيشنهاد كنيد كه براي شبكه اي با نقاط “n” (به دستگاه يا شخص فكر كنيد) ، …
قانون و بازاريابي متكالف! https://hillbilly.ir/قانون-و-بازاريابي-متكالف/ https://hillbilly.ir/قانون-و-بازاريابي-متكالف/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 11 Oct 2021 10:31:42 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/قانون-و-بازاريابي-متكالف/
شايد نام روبرت متكالف را بدانيد. او يكي از پيشگامان ايجاد فناوري شبكه ارتباطي بود. وي نظريه اي درباره مفيد بودن شبكه ارائه كرد كه در دهه 1990 محبوب و بحث برانگيز شد و امروزه نيز مورد بحث است. پيشنهاد كنيد كه براي شبكه اي با نقاط “n” (به دستگاه يا شخص فكر كنيد) ، …
شايد نام روبرت متكالف را بدانيد. او يكي از پيشگامان ايجاد فناوري شبكه ارتباطي بود. وي نظريه اي درباره مفيد بودن شبكه ارائه كرد كه در دهه 1990 محبوب و بحث برانگيز شد و امروزه نيز مورد بحث است. پيشنهاد كنيد كه براي شبكه اي با نقاط “n” (به دستگاه يا شخص فكر كنيد) ، كارايي استفاده از اين شبكه به ترتيب “n” يا “n” يا “n2” است. دو شبكه يا يك پسوند شبكه در نظر گرفته مي شود. به عنوان مثال ، طبق اين قانون ، يك شبكه با 10 امتياز (ارزش = 10×10 = 100) حدود 4 برابر مفيدتر از شبكه اي با نصف اندازه آن (5 امتياز با مقدار 5×5 = 25) است. براي بازاريابي اقدام كنيد. اگر فقط دو روش بازاريابي داريد ، بگذاريد آن را بازاريابي ايميلي و ايميل مستقيم بناميم. سپس قدرت 2X2 = 4 را داريد. اما تصور كنيد كه از دو روش ديگر استفاده مي كنيد. وب سايت شما و LinkedIn شما اكنون چهار راه دارند و به عنوان يك قاعده ، بازده شما r 4X4 = 16 است. اين بدان معناست كه نتيجه دو برابر بيشتر نيست ، بلكه چهار برابر بيشتر است. اگر LinkedIn ، YouTube و Twitter را به جاي دو روش خود قرار دهيد ، چهار روش ديگر اضافه مي كنيد ، اكنون شش روش داريد و 6X6 = 36. به جاي چهار روش ، اولين موفقيت شما 9 خواهد داشت. آيا قانون وكالت در مورد بازاريابي صدق مي كند؟ شايد شبيه يك شبكه زنده نباشد. با اين حال ، ارتباطي با بازاريابي ، به ويژه بازاريابي رسانه هاي اجتماعي وجود دارد. با بازاريابي اجتماعي ، فقط با يك كليك موس مي توانيد كلمه را از يك پلت فرم به پلت فرم ديگر پخش كنيد. بنابراين ، به شما كمك مي كند پيام خود را به روشي قدرتمند و مستقيم پخش كنيد. و هنگام نصب ، بيشتر آن اتوماتيك است. از چند روش بازاريابي براي انتشار خبر كسب و كار خود استفاده مي كنيد؟ و البته در رسانه هاي اجتماعي ، نه تنها با افراد واقعي كه با آنها صحبت مي كنيد ارتباط برقرار مي كنيد ، بلكه مي توانيد با همه افراد در شبكه آنها ارتباط برقرار كنيد ، به عنوان مثال ، آنها بيش از 9700 نفر دارند .من در LinkedIn ارتباط دارم. اما شبكه من بيش از 19 ميليون نفر دارد. اين امر از طريق سه سطحي كه اين افراد به هم متصل مي كنند انجام مي شود. آيا اين بدان معناست كه هر بار كه من پيامي ارسال مي كنم ، همه 19 ميليون نفر آن را مي بينند؟ البته نه ، اما مي تواند كشنده باشد. اين هفته ، يك مخاطب يكي از پيام هاي من را براي افرادي كه با آنها تماس گرفتند ارسال كرد و هزاران نفر ديگر پيام من را ديدند. اگر حرفي براي گفتن داريد ، هميشه در رسانه هاي اجتماعي اتفاق مي افتد. اگر از رسانه هاي اجتماعي به اندازه كافي استفاده نكنيد و حداقل هفته اي يكبار پيام ارسال كنيد ، هزاران مشتري بالقوه نخواهيد داشت. و بسته به تعداد پيام هايي كه ارسال مي كنيد ، رسانه هاي اجتماعي و شبكه هاي آنها ، شما را مي شناسند و به شما اعتماد دارند و به شما اعتماد مي كنند زيرا مي بينند كه مي دانيد در مورد چه چيزي صحبت مي كنيد.https://hillbilly.ir/قانون-و-بازاريابي-متكالف/feed/ 0
- یکشنبه ۰۲ آبان ۰۰ | ۱۸:۰۷ ۲۰ بازديد
- ۰ نظر