چه عواملي باعث بسته شدن اكانت واتساپ مي‌شود؟

به برترين مرجع تخصصي در حوزه طراحي سايت و سئو خوش آمديد.

چه عواملي باعث بسته شدن اكانت واتساپ مي‌شود؟

به گزارش مجله آنلاين ؛ وب سايت آلماني فيلد gige.de فن آوري ديجيتال تخصصي است و “WhatsApp” 9 را نشان مي دهد حقوق ما به نكته مهمي كه هيچكس نبايد در زمينه استفاده از آن نقض كند تصميم گرفته ايم. در زير ، ما اين نه مورد را بررسي مي كنيم. 1-توهين به كاربر شما …

چه عواملي باعث بسته شدن اكانت واتساپ مي‌شود؟ https://online-mag.ir/2021/09/چه-عواملي-باعث-بسته-شدن-اكانت-واتساپ-مي/ Wed, 22 Sep 2021 16:20:47 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/09/چه-عواملي-باعث-بسته-شدن-اكانت-واتساپ-مي/ به گزارش مجله آنلاين ؛ وب سايت آلماني فيلد gige.de فن آوري ديجيتال تخصصي است و “WhatsApp” 9 را نشان مي دهد حقوق ما به نكته مهمي كه هيچكس نبايد در زمينه استفاده از آن نقض كند تصميم گرفته ايم. در زير ، ما اين نه مورد را بررسي مي كنيم. 1-توهين به كاربر شما …

به گزارش مجله آنلاين ؛ وب سايت آلماني فيلد gige.de فن آوري ديجيتال تخصصي است و “WhatsApp” 9 را نشان مي دهد حقوق ما به نكته مهمي كه هيچكس نبايد در زمينه استفاده از آن نقض كند تصميم گرفته ايم. در زير ، ما اين نه مورد را بررسي مي كنيم.

1-توهين به كاربر

شما مجاز نيستيد با نظرات نژادپرستانه يا نژادپرستانه ساير كاربران را مورد اهانت ، تهديد يا آزار و اذيت قرار دهيد.

2- دعوت به خشونت

واتس اپ اجازه استفاده از آن براي تحريك خشونت يا ارتكاب رفتارهاي غيرقانوني يا نادرست را نمي دهد.اين در مورد به اشتراك گذاري مطالب مرتبط با جرم است خشونت همين را مي توان گفت.

خطا هنگام مسدود كردن كاربر توسط WhatsApp

3-انتشار اخبار جعلي

اين پيام رسان براي انتشار اخبار دروغ با دروغهاي عمدي ، اظهارات غلط يا اظهارات گمراه كننده استفاده نخواهد شد.

4-هرزنامه

همه پيام هايي كه بارها در WhatsApp پخش مي شوند مي توانند از نوع باشند هرزنامه ها در نظر گرفته خواهد شد. هرزنامه هاي WhatsApp مي توانند به شكل تبليغات ، شايعات و حتي كلاهبرداري باشند. براي مقابله با چنين اسپم ها ، بايد از انتشار مجدد پيام جلوگيري كرده و شماره فرستنده را مسدود كنيد.

هرزنامه ها شبكه اجتماعي آنها ممكن است دردسر ساز باشند از اين رو كاربران WhatsApp مجاز به توزيع مكرر “پيام هايي مانند پيام هاي گروهي” نيستند و از استفاده از “پيام خودكار” يا “تماس خودكار” منع مي شوند. بنابراين ، پيامها و تماسهاي از پيش ضبط شده كه به طور خودكار در يك زمان مشخص ارسال مي شوند ، به استثناي تأييد WhatsApp مجاز نيستند.

خطا هنگام مسدود كردن كاربر توسط WhatsApp

5-جعل هويت

WhatsApp نيازي به نام واقعي ندارد و مي تواند توسط كاربر استفاده شود شماره تلفن او آنها را شناسايي كرد. شما در انتخاب نام مختار هستيد ، اما نمي توانيد از شخصي با هويت متفاوت تقليد كنيد.

6-توزيع بدافزار

توزيع ويروس ها يا بدافزارها با استفاده از مسنجر مجاز نيست.

خطا هنگام مسدود كردن كاربر توسط WhatsApp

۷- هوش از طرف كاربر

شما مجاز به جاسوسي از كاربران WhatsApp نيستيد. علاوه بر اين ، ما نمي توانيم از كاربران يا درباره آنها ، اعم از اينكه آنها مجاز هستند يا نه ، اطلاعاتي بدست آوريم.

8-تغييرات مكرر در شماره تلفن هاي همراه

WhatsApp با شماره تلفن همراه شما مرتبط است. هيچ حسابي نمي تواند تنها با استفاده از نام كاربري و رمز عبور بدون شماره تلفن وارد سيستم شود.بنابراين اگر يك عدد است سيار شما اغلب خود را تغيير مي دهيد ، WhatsApp مي تواند شما را از فرايند تأييد خارج كند.

خطا هنگام مسدود كردن كاربر توسط WhatsApp

9-هك يا دستكاري كد در WhatsApp

اگر سعي كنيد يك پيام رسان را هك كنيد يا كد را دستكاري كنيد ، بلافاصله مسدود مي شود.

نحوه نصب مجدد واتساپ بدون حذف اطلاعات در گوشی آیفون

با وجود برتری آیفون نسبت به اندروید، اما این سیستم عامل هم مشکلات خود را دارد. مثلاً اگر واتساپ را حذف نصب کنید به دلیل عدم ذخیره اطلاعات در سرورهای آیفون، دیتای خود را از دست می دهید.

اگر می خواهید بعد از نصب مجدد واتساپ به اطلاعات قبلی خود دسترسی داشته باشید، باید از آنها به صورت مداوم روی iCloud خود بکاپ بگیرید. نصب مجدد واتساپ

قبل از حذف نصب واتساپ:

1- قبل از نصب مجدد واتساپ بررسی کنید از اطلاعات بکاپ گرفته شده است یا نه. در واقع قبل از حذف نصب باید این موضوع را بررسی کنید. اگر بکاپی وجود ندارد، از مسیر زیر می توانید آن را ایجاد کنید:

Settings > Chat > Chat Backup

اکنون از اطلاعات شما یک نسخه بکاپ گرفته می شود و می توانید با خیال راحت واتساپ را حذف نصب کنید.

2- واتساپ را مجدداً نصب کنید و بکاپ گرفته شده را از iCloud بازیابی کنید.

نحوه نصب مجدد واتساپ بدون حذف اطلاعات در اندروید

در صورتی که قبل از حذف نصب واتساپ از اطلاعات خود بکاپ نگرفته باشید، همه آنها از بین می روند. بنابراین توصیه می کنیم اگر تنظیمات بکاپ گیری خودکار برنامه فعال نیست، حتماً از دیتاهای خود بکاپ بگیرید. ساخت برنامه اندروید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.