آقاي ستاره خداحافظ ولي …

به برترين مرجع تخصصي در حوزه طراحي سايت و سئو خوش آمديد.

آقاي ستاره خداحافظ ولي …

او يكبار براي هميشه به برخي بازيكنان گفت: “از همه تلاش هاي شما متشكرم.” آن زمان لذت بود و ما مي فهميم كه نمي توان در برابر وسوسه ميلياردها ايستادگي كرد. “سلام و خدا به شما بركت دهد.” به گزارش مجله زنده خبري ، روزنامه نگار احسان محمدي ج عصر ايران او مي نويسد: “در …

آقاي ستاره خداحافظ ولي … https://livemag.ir/2021/08/آقاي-ستاره-خداحافظ-ولي/ https://livemag.ir/2021/08/آقاي-ستاره-خداحافظ-ولي/#respond مجله زنده خبري Thu, 19 Aug 2021 11:32:09 0000 عمومي https://livemag.ir/2021/08/آقاي-ستاره-خداحافظ-ولي/ او يكبار براي هميشه به برخي بازيكنان گفت: “از همه تلاش هاي شما متشكرم.” آن زمان لذت بود و ما مي فهميم كه نمي توان در برابر وسوسه ميلياردها ايستادگي كرد. “سلام و خدا به شما بركت دهد.” به گزارش مجله زنده خبري ، روزنامه نگار احسان محمدي ج عصر ايران او مي نويسد: “در …

او يكبار براي هميشه به برخي بازيكنان گفت: “از همه تلاش هاي شما متشكرم.” آن زمان لذت بود و ما مي فهميم كه نمي توان در برابر وسوسه ميلياردها ايستادگي كرد. “سلام و خدا به شما بركت دهد.”

به گزارش مجله زنده خبري ، روزنامه نگار احسان محمدي ج عصر ايران او مي نويسد: “در فوتبال ما اصطلاحي داريم به نام” بازيكن-هوادار “. اينها افرادي هستند كه “بازيكن” را بيشتر از “تيم” دوست دارند. بازيكن مورد علاقه تبديل به يك بت مي شود كه هر كجا كه مي رود ، با توجه به حق در هر شرايطي ، تحت تعقيب قرار مي گيرد ، به شدت از خود در برابر اشتباهات خود دفاع مي كند ، لازم است ديگران را مورد اهانت قرار دهد و به خاطر او آنها حتي مي توانند تيم مورد علاقه خود را تغيير دهند. مخصوصا در مورد بازيكنان خارجي. به عنوان مثال ، به محض خروج ليونل مسي از بارسلونا به مقصد پاري سن ژرمن ، چندين ميليون نفر به اينستاگرام باشگاه فرانسوي اضافه شدند ، همين اتفاق بعد از پيوستن رونالدو به يوونتوس رخ داد و غيره.

“بازيكنان طرفدار” فيلم ها و ويدئوهاي حماسي درباره ستاره هاي خود در فضاي مجازي ايجاد مي كنند ، صفحات طرفداران ايجاد مي كنند و از نظر نظامي با ديگران مبارزه مي كنند. گاهي اوقات حتي ستاره ها از آنها ديدن مي كنند ، از عكس هاي يادگاري و “لايك” گرفته تا اهداء تي شرت و احتمالاً جلسات خصوصي ، و غيره. وقتي اين صفحات هواداران رشد مي كنند ، حتي روي باشگاه ، مربي ، مديران ، ساير بازيكنان و هواداران تأثير مي گذارد. به لژيوني از دستورات مطيع كه حتي گاهي اوقات اين توهم را به ستاره مي دهد كه “هميشه درست است”.

احمد نورالهي هافبك بسيار خوبي است. من بارها در ستايش كيفيت آن نوشته ام. او مفيد و م playsثر بازي مي كند و به طور كلي در طول سالها رفتار متواضعانه اي دارد. امسال او گفت كه بهترين معاملات را دارد اما مي ماند. اكنون ، ناگهان ، پس از پيوستن به الشباب الاهلي در امارات متحده عربي ، وي پست مهمي در اينستاگرام منتشر كرد و تا حدي نوشت: “آنطور كه مي خواستم پيش نرفت. من بسيار تلاش كردم تا اين تصميم دشوار را بگيرم ، بسيار مردد بودم و البته مدت زيادي بسيار منتظر ماندم. او منتظر بود تا من نشانه اي از ميل را ببينم و پاسخ مثبت بدهم ، اما هرگز ظاهر نشد. “شاهد حضور مكرر مدير برنامه هايم در باشگاه و انتظار براي پايان مذاكرات هستم كه هرگز به پايان نرسيده است.”

او نوشت كه مديران معمولاً بازيكنان را جلوي هواداران قرار مي دهند و ….

باشگاه در پاسخ نوشت: “نورالهي چند روز پيش به تنهايي به دفتر باشگاه آمد و در حال مذاكره با جعفر سميعي است. او مي خواست قرارداد خود را تقريباً سه برابر نسبت به فصل قبل افزايش دهد و باشگاه با پيشنهادات و خواسته هاي بازيكن موافقت كرد. در عين حال ، او به مديرعامل و رئيس هيئت مديره قول داد كه شنبه 14 اوت به باشگاه بيايند و قرارداد خود را تمديد كنند. حتي امروز (سه شنبه ، 17 اوت) ، مدير برنامه هاي نورالهي به باشگاه آمد تا آخرين مراحل را براي تمديد قرارداد انجام دهد. “پاسخ به همه درخواست هاي نورالهي مثبت اعلام شد و ما منتظر حضور او در دفتر پرسپوليس بوديم اما ناگهان با پست خداحافظي وي روبرو شديم و …”

رويارويي بيهوده و مضر بين باشگاه و بازيكن. اين بازيكن فكر مي كند كه “مديران” مي روند و بايد به نوعي دل هواداران را جلب كند و كور نشود و مديران هم براي دفاع از عملكردشان تعارفي ندارند. هيچكس در علاقه كاپيتان سابق به پيراهن پرسپوليس شك ندارد و او يكي از چهره هاي كليدي قهرماني سريالي پرسپوليس بود ، اما حالا به جاي خداحافظي ، دو طرف يكديگر را به دروغگويي متهم مي كنند.

طرفداران مي دانند كه در عصر پول ، ديگر نمي توان انتظار داشت بازيكنان فقط به خاطر عشق و تعصب بمانند و به چند ميليارد تومان نه بگويند. او اهل كشورهاي عربي است كه انتقادي و نيكخواه هستند. به همين دليل ، از بازيكنان انتظار مي رود به جاي آن رفتارهايي كه بيشتر با “طرفداران بازيكنان” همدل هستند و نتيجه آن ايجاد حاشيه براي باشگاه است ، به خاطر صراحت و صراحت بگويند كه آنها تيم را براي يك پيشنهاد بهتر ترك كرده اند. از زمان رفتن بازيكني هيچ باشگاهي منحل نشده است. حتي اگر آن بازيكن مارادونا ، زيدان ، رونالدو يا مسي باشد.

تقريباً هر سال اين اتفاق در دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپوليس رخ مي دهد. حاشيه اي اما بي فايده است. آيا داستان شجاع خليل زاده را به خاطر داريد كه مي گفت به عشق پرسپوليس قرارداد 6 ساله امضا مي كند و مي رود؟ اما چند ماه بعد او تيم را پس از بازي سرنوشت ساز نهايي تنها گذاشت و رفت! خيلي از بازيكنان استقلال هم همين كار را كردند و رفتند. اين بازار تا زماني كه طرفداران فوتبال بالغ شوند و تحت تأثير اين رفتار قرار بگيرند داراي بازار مشتري است. او يكبار براي هميشه به بازيكنان گفت: “از همه تلاش هاي شما متشكرم.” آن زمان لذت بود و ما مي فهميم كه نمي توان در برابر وسوسه ميلياردها ايستادگي كرد. “سلام و خدا به شما بركت دهد.”

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/08/آقاي-ستاره-خداحافظ-ولي/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.