نحوه استفاده از بازاريابي رسانه هاي اجتماعي در استراتژي رسانه هاي اجتماعي خود

به برترين مرجع تخصصي در حوزه طراحي سايت و سئو خوش آمديد.

نحوه استفاده از بازاريابي رسانه هاي اجتماعي در استراتژي رسانه هاي اجتماعي خود

نحوه استفاده از بازاريابي رسانه هاي اجتماعي در استراتژي رسانه هاي اجتماعي خود

4 راه براي افزايش رشد و ارتقاء در رسانه هاي اجتماعي اگر 44 of از جمعيت جهان در طول همه گيري زمان بيشتري را صرف رسانه هاي اجتماعي كنند. اين كه آيا آخرين اخبار را در توييتر دنبال مي كنيد يا با خانواده خود در فيس بوك صحبت مي كنيد ، رسانه هاي اجتماعي به …

نحوه استفاده از بازاريابي رسانه هاي اجتماعي در استراتژي رسانه هاي اجتماعي خود https://hillbilly.ir/نحوه-استفاده-از-بازاريابي-رسانه-هاي-اج/ https://hillbilly.ir/نحوه-استفاده-از-بازاريابي-رسانه-هاي-اج/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 02 Aug 2021 02:46:44 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing social media strategy https://hillbilly.ir/نحوه-استفاده-از-بازاريابي-رسانه-هاي-اج/

نحوه استفاده از بازاريابي رسانه هاي اجتماعي در استراتژي رسانه هاي اجتماعي خود

4 راه براي افزايش رشد و ارتقاء در رسانه هاي اجتماعي اگر 44 of از جمعيت جهان در طول همه گيري زمان بيشتري را صرف رسانه هاي اجتماعي كنند. اين كه آيا آخرين اخبار را در توييتر دنبال مي كنيد يا با خانواده خود در فيس بوك صحبت مي كنيد ، رسانه هاي اجتماعي به …

نحوه استفاده از بازاريابي رسانه هاي اجتماعي در استراتژي رسانه هاي اجتماعي خود

4 راه براي افزايش رشد و ارتقاء در رسانه هاي اجتماعي
اگر 44 of از جمعيت جهان در طول همه گيري زمان بيشتري را صرف رسانه هاي اجتماعي كنند. اين كه آيا آخرين اخبار را در توييتر دنبال مي كنيد يا با خانواده خود در فيس بوك صحبت مي كنيد ، رسانه هاي اجتماعي به ما اجازه برقراري ارتباط را داده اند.
اما با يك تجارت كوچك ، آيا وقت بيشتري را در شبكه هاي اجتماعي مي گذرانيد؟
اگرچه گاهي اوقات با شفقت ، كه شفقت براي شخص ديگري است اشتباه گرفته مي شود ، اما شفقت به اين معني است كه خود را جاي ديگران بگذاريد.
شما مي توانيد با شفقت به مشتريان خود خدمت كنيد.
اين تعريف مري وبستر از همدلي است: “عمل (يا توانايي) درك ، آگاهي ، حساسيت و تجربه احساسات ، افكار و تجربيات ديگران.”
داشتن يك رويكرد دلسوزانه نسبت به همه ابزارهاي بازاريابي خود ، از كپي وب سايت شما گرفته تا استراتژي رسانه هاي اجتماعي ، بسيار مهم است.
از آنجا كه رسانه هاي اجتماعي راهي عالي براي برقراري ارتباط با مخاطبان زياد ارائه مي دهد ، بايد مايل باشيد كه وقت و تلاش خود را صرف كنيد تا مطمئن شويد كه رسانه هاي اجتماعي نه تنها جذاب هستند بلكه نسبت به آنچه مردم به دست مي آورند دلسوز هستند. استفاده كنيد.
***
بخوانيد: اهميت بازاريابي همدلي در وب سايت ما
همانطور كه با COVID-19 پيش مي رويم ، بازاريابي همدلي تنها چيزي نيست كه مشتريان شما از آن انتظار دارند.
تحقيقات متعددي كه در طول بيماري همه گير انجام شده است نشان مي دهد كه مردم مي خواهند نسبت به نام تجاري دلسوزي بيشتري داشته باشند و از تاثير ماندگار آن بر زندگي آنها مطلع شوند.
اميدوارم در آن مدت به مشتريان خود صادق و وفادار بوده باشيد و بايد اين كار را ادامه دهيد! در اينجا سه ​​روش براي استفاده از بازاريابي دلسوزانه آورده شده است.
***
بر اساس تحقيقات نمايندگي Braze Brand Humanity Index ، حدود 65 درصد مردم به برندي وفادار هستند كه احساس مي كند با انسانيت در ارتباط است.
بنابراين براي كمك به شما در برقراري ارتباط و حفظ ارتباط با مشتريان ، در اينجا چهار راه براي صاحبان مشاغل كوچك وجود دارد كه با فروش همدلي بيشتر در خانه ، رسانه هاي اجتماعي بسازند.
1. ايجاد نقشه همدلي.
اين مي تواند اولين گام خوب براي جذب مشتريان بيشتر باشد. ابزارهاي مورد استفاده در طراحي و سرعت جهان ، نقشه ترحم درك عميق تري را به مشتريان شما مي دهد. اغلب به چهار قسمت تقسيم مي شود: گفتن ، فكر كردن ، انجام دادن و احساس كردن.
با توجه به ويژگي هاي مشتريان هدف خود ، به موارد زير فكر كنيد:

چرا به محصول من نياز داريد؟
چه احساسي داريد / فكر مي كنيد / از محصول خود استفاده مي كنيد؟
استرس ها / ترس هاي زندگي شما چيست؟
نتايج چگونه به شما در رسيدن به اهداف كمك مي كند؟
نظر مشتريان خود را در مورد اينكه چگونه فكر مي كنند نظرات خود را بيان مي كنند بنويسيد. نيازها ، خواسته ها ، خواسته ها ، اميدها ، ترس ها ، اهداف و روياهاي آنها آشكارتر است و شما مي توانيد با ارسال پيام به دنبال كنندگان خود ، رسانه هاي اجتماعي بسازيد.2. احساسات مشتري خود را تقويت كنيد.
من در مورد ترس آنها از فروش محصول شما صحبت نمي كنم ، بلكه در مورد احساس محصول شما در مورد آنها صحبت مي كنم.
در اينجا يكي از راه هايي است كه مارك به كاهش ترس از كوچكترين مشتريان كمك كرده است. فيليپس نسخه كوچكي از يك اسكنر CAT به نام “KittenScanner” ايجاد كرده است كه پزشكان از آن براي آموزش فرآيند MRI به كودكان و ايجاد احساس بهتر استفاده مي كنند. بچه ها مي توانند آن را با حيوانات اسباب بازي امتحان كنند ، توجه خود را به سبك آن معطوف كرده و از سرگرمي لذت ببرند.
اين در سال 2004 ايجاد شد ، اما هنوز در رسانه هاي اجتماعي ، در فيلم ها و مجلات بهداشتي به عنوان راهي براي كاهش نياز به داروهاي آرامبخش صحبت مي شود. چگونه مي توانيد نام تجاري خود را به گونه اي قرار دهيد كه به مشتريان شما كمك كرده و استرس را كاهش دهد؟
3. از گوش دادن اجتماعي به نفع خود استفاده كنيد.
گوش دادن اجتماعي در مورد كنترل كانال ارتباطي شما با مارك ها يا رقبا و كلمات كليدي و ايده هاي خاص است.
وقتي به دنبال كنندگان خود از اين طريق “گوش مي دهيد” ، مي توانيد بينش ارزشمندي در مورد آنچه آنها دوست دارند ، دوست ندارند ، مي خواهند و نياز دارند به دست آوريد. ممكن است توييت هايي از مشتريان راضي داشته باشيد كه محصول شما را در توييتر دوست دارند. يا ممكن است در حالي كه مشتريان هنوز به شكايات پاسخ مي دهند ، از افرادي كه دوستشان نداريد ايده بگيريد.
با گوش دادن به اجتماع ، نه تنها اطلاعاتي در مورد موفقيت مشاغل كوچك خود كسب مي كنيد ، بلكه توانايي خدمات رساني بهتر به مشتريان و تغيير فرآيندها يا محصولاتي كه كار نمي كنند را نيز بدست مي آوريد.
4 مشتريان را تشويق به اقدام كنيد.
نشان دادن اين كه به مشتريان خود اعتماد داريد ، راهي عالي براي افزايش تعامل و تعامل در رسانه هاي اجتماعي است. به محصول يا خدماتي كه به مشتريان خود ارائه مي دهيد فكر كنيد. چگونه از آنها براي معنا بخشيدن به زندگي و / يا سرگرمي هاي خود استفاده خواهيد كرد؟
به عنوان مثال ، Home Depot مشتريان خود را تشويق كرد تا يك بشقاب سالاد را مستقيماً با ما تهيه كنند. اينفوگرافي كه آنها در رسانه هاي اجتماعي به اشتراك گذاشتند اگرچه مارك اين عكس كوچك است ، استراتژي بازاريابي Home Depot تا آنجا كه ممكن است با محصولاتي كه توليد مي كند.
مهم نيست كه چگونه از بازاريابي همدلانه براي افزايش مشاركت در رسانه هاي اجتماعي استفاده مي كنيد ، نام تجاري خود را به خاطر بسپاريد. به عنوان مثال ، اگر صداي نام تجاري شما “سرگرم كننده ، م effectiveثر ، م effectiveثر و مطمئن” است ، استفاده از طنز بهترين راه براي برقراري ارتباط با مخاطبان است.
اگر “زيرزميني ، مهربان و نزديك” است ، يك پيام صادقانه و صميمانه مي تواند راهي براي ارتباط با مشتريان باشد.
و ايجاد يك برنامه بازاريابي رسانه هاي اجتماعي را براي صرفه جويي در وقت و هزينه فراموش نكنيد!

.

https://hillbilly.ir/نحوه-استفاده-از-بازاريابي-رسانه-هاي-اج/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.