اقتصاد ارتباطات عصر جديدي را براي تبليغ كنندگان آغاز مي كند كه مي خواهند محصولات / خدمات خود را بر اساس ترجيحات و ترجيحات شما تنظيم كنند. همانطور كه افراد بيشتري در شبكه هاي اجتماعي متعدد “برند” ايجاد مي كنند ، تعاملات و مكالمات آنها داده هاي منحصر به فردي را ارائه مي دهد كه …
عامل تبليغات https://hillbilly.ir/عامل-تبليغات/ https://hillbilly.ir/عامل-تبليغات/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 10 Aug 2021 18:54:44 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing social network https://hillbilly.ir/عامل-تبليغات/
اقتصاد ارتباطات عصر جديدي را براي تبليغ كنندگان آغاز مي كند كه مي خواهند محصولات / خدمات خود را بر اساس ترجيحات و ترجيحات شما تنظيم كنند. همانطور كه افراد بيشتري در شبكه هاي اجتماعي متعدد “برند” ايجاد مي كنند ، تعاملات و مكالمات آنها داده هاي منحصر به فردي را ارائه مي دهد كه …
اقتصاد ارتباطات عصر جديدي را براي تبليغ كنندگان آغاز مي كند كه مي خواهند محصولات / خدمات خود را بر اساس ترجيحات و ترجيحات شما تنظيم كنند. همانطور كه افراد بيشتري در شبكه هاي اجتماعي متعدد “برند” ايجاد مي كنند ، تعاملات و مكالمات آنها داده هاي منحصر به فردي را ارائه مي دهد كه بينندگان را با ويژگي هاي خاص محصولات و خدمات آنها مشخص مي كند. پرورش مي دهد. كارشناسان Compete Market Research گزارشي در مورد ادغام شبكه هاي اجتماعي و تجارت الكترونيكي منتشر كرده اند. گزارش “s-commerce: فراتر از MySpace و YouTube” نشان مي دهد كه تعداد بازديدكنندگان سايت هاي شبكه هاي اجتماعي از ژانويه 2004 109٪ افزايش يافته است و تعداد بازديد صفحات به ازاي هر بازديد كننده در آن زمان 414٪ افزايش يافته است. است. او گفت: “برخي از بازاريابان مي خواهند در MySpace و YouTube تبليغ كنند.” “زيرا آنها دو مكان آسان هستند. اين يك انتخاب واضح است. اما بازگشت سرمايه بهتر از گسترش مشتري سنتي نخواهد بود.” به “احمقانه است كه فقط در MySpace تبليغ كنيد و فكر كنيد يك بازارياب اجتماعي هستيد. بهترين كار اين است كه مشتريان خود را با نام تجاري خود مرتبط كنيد.” از سوي ديگر ، ايجاد يك شبكه اجتماعي مارك دار به معناي رقابت براي جلب توجه كاربران نهايي است. در حال حاضر ، بازديدكنندگان خدمات شبكه هاي اجتماعي شامل سه سايت هستند و اين سايت ها فقط مي خواهند علاقه خود را از دست بدهند و يك سايت چهارم را اضافه كنند. “مردم اكنون در حال غرق شدن در جامعه هستند. براي خرده فروشان ، آنها زمان زيادي را كه فكر مي كنند به آنها نياز دارند نخواهند داشت. بنابراين آنها بايد خلاق تر عمل كنند.” اين يك مارك تجاري است كه براي جلب مشتريان و گوش دادن به آنها در عين حال كاهش يك پوند بزرگ طراحي شده است! اين مربوط به نام تجاري شما است و متعلق به آنها نيست. همانطور كه قبلاً ذكر شد ، هنگامي كه پورتال خود را داريد ، مي توانيد شبكه مخاطبين ، مقالات ، اخبار ، فيلم ها ، اسناد و رسانه هاي مرتبط با پورتال خود را كنترل كنيد. به عنوان فردي با موسسه خيريه شخصي ، داده هاي شما به وضوح نشان مي دهد كه شبكه در هر زمان آماده خريد است. ابزارهاي تبليغاتي مزاحم ساختن نام تجاري شبكه نيست ، بلكه ايجاد رابطه با شبكه شما است. شما يك برند هستيد و اگر بخواهيد ، مي توانيد تبليغ كنندگان را جلب كنيد تا رابطه اي نزديك با شما داشته باشند. اگر شبكه شما ترافيك ايجاد مي كند ، با افراد و شركت هاي مشابه ارتباط برقرار مي كند ، شبكه شما يك نقطه دسترسي است. ارزش افراد براي تبليغ كننده مطابق با گرايش ها ، دسترسي ، ارزش خدمات ، ارتباطات و مشخصات آنها است. در اقتصاد روابط ، برند شما روابط قابل اعتماد و پايداري ايجاد مي كند.برند شما با به اشتراك گذاشتن ارزشها و ارزشها ، تجارت ايجاد مي كند. نام تجاري شما درآمد ايجاد مي كند و اگر شخصي بخواهد پشت برند خود تبليغ كند ، بر اساس نام تجاري شما ، ارزش شما ، درآمد و ثروت شما هزينه پرداخت مي كند. پارادايمي جديد در مدل تبليغات و پارادايمي كه مديران تبليغات را ملزم مي كند تا در مديريت كلي خود در اقتصاد تجديد نظر كنند. بهترين كاري كه يك تبليغ كننده بايد انجام دهد اين است كه مارك را با نام تجاري شما مرتبط كند! اين تنها زماني است كه يك خرده فروش در دستيابي به ترافيك موفق عمل مي كند! چه چيزي مارك شما را جذب تبليغ كنندگان مي كند؟ زمان شروع فكر كردن است. چه مي گوييد براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد اقتصاد روابط قوي ، به www.relationship-economy.com مراجعه كنيد. https://hillbilly.ir/عامل-تبليغات/feed/ 0
- پنجشنبه ۲۸ مرداد ۰۰ | ۱۰:۱۹ ۷ بازديد
- ۰ نظر