مديريت حساب كليدي يك روش محبوب در فروش و بازاريابي است. حساب هاي حسابداري كليدي (KAM) به تعريفي از كيفيت و رشد مشتري نياز دارند كه يك سازمان براي تأمين نيازهاي اين مشتريان به طور ويژه نياز به نظارت و ارتقا sales فروش و بازاريابي دارد. . اين مشتريان نياز به توجه ويژه اي در …
مديريت مهم حساب – نياز سازمان https://hillbilly.ir/مديريت-مهم-حساب-نياز-سازمان/ https://hillbilly.ir/مديريت-مهم-حساب-نياز-سازمان/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 27 Jul 2021 21:55:07 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing social responsibility https://hillbilly.ir/مديريت-مهم-حساب-نياز-سازمان/
مديريت حساب كليدي يك روش محبوب در فروش و بازاريابي است. حساب هاي حسابداري كليدي (KAM) به تعريفي از كيفيت و رشد مشتري نياز دارند كه يك سازمان براي تأمين نيازهاي اين مشتريان به طور ويژه نياز به نظارت و ارتقا sales فروش و بازاريابي دارد. . اين مشتريان نياز به توجه ويژه اي در …
مديريت حساب كليدي يك روش محبوب در فروش و بازاريابي است. حساب هاي حسابداري كليدي (KAM) به تعريفي از كيفيت و رشد مشتري نياز دارند كه يك سازمان براي تأمين نيازهاي اين مشتريان به طور ويژه نياز به نظارت و ارتقا sales فروش و بازاريابي دارد. . اين مشتريان نياز به توجه ويژه اي در طراحي لوازم جانبي و خدمات دارند. چنين حساب هايي بين يك شركت بازاريابي شركتي يا يك شركت بازاريابي شركتي به اشتراك گذاشته مي شود. آنها ناگهان نمي آيند. بسياري از مدل هاي نظري توليد شده است ، اما اين حساب ها از تهيه كنندگان و فروشندگاني شروع مي شود كه يكديگر را به خوبي مي شناسند و فرهنگ و شيوه هاي آنها را درك مي كنند. در اينجا هم تأمين كنندگان و هم خريداران بزرگ هستند و فرهنگ جستجوي محصول دارند كه نياز به تنظيم دارد. هزينه زيادي مي خواهد سرمايه گذاري ها بايد به دقت مورد بررسي قرار گيرند. هر طرف بايد اطمينان حاصل كند كه بستر مناسبي براي برقراري ارتباط بين آنها وجود دارد و در كوتاه مدت و بلند مدت به سود هر دو طرف خواهد بود. خصوصيات يك حساب مهم چيست؟1 اين حساب ها به طور كلي وجوه محصولات توليد شده توسط تأمين كننده است.
2. آنها فرماندهان بازار هستند كه خوش تيپ هستند.
3. موفقيت مالي طولاني مدت دارند
4- به توجه ويژه اي نياز دارند ، اما براي حفظ فروشنده بسيار مراقب باشيد
5- آنها مي خواهند برنامه هاي فني و تجاري خود را با فروشندگان در ميان بگذارند و اجازه دهند كه فروشندگان با آنها رشد كنند. نيازهاي يك سازمان تأمين كننده چيست؟ (من ترجيح مي دهم با اين تأمين كنندگان ارتباط برقرار كنم يا ناخوشايند).
1. ارائه دهندگان بايد بتوانند مديران حساب را كه مي توانند بين دو سازمان رابطه ايجاد كنند ، شناسايي كنند.
2. تأمين كنندگان بايد مايل باشند داوطلبانه در اين حساب ها شركت كنند
3. ارائه دهندگان بايد مايل به تعهد طولاني مدت براي ادامه ارائه اين حساب ها باشند
4- تامين كننده بايد مايل باشد در توسعه فني مورد نياز اين حساب ها سرمايه گذاري كند. مهمترين مزاياي داشتن يك حساب ارزشمند چيست؟
1. آنها يك شركت پيشگيري ايمن ارائه مي دهند.
2. اين حساب ها ممكن است در ايجاد محصولات جديد شكاف ايجاد كند.
3. اين مشتريان مي توانند در حفظ سود حاصل از درآمد بازاريابي كمك كنند.
4- اين حساب هاي ويدئويي با كيفيت بالا براي تأمين كنندگان عمده قابل تأييد است. آيا خطرات مرتبط با اين حساب ها وجود دارد؟
1. ريسك اصلي زمينه كار در حساب اصلي است. اگر كاهش يابد ، بر تأمين كنندگان اصلي تأثير خواهد گذاشت.
2. دارايي ها و منابع قابل توجهي به مهمترين حسابها متصل مي شوند ، بنابراين اگر مهارت مهارت تركيب و مطابقت با سيستم را نداشته باشند ، ممكن است منجر به استفاده از داراييها و منابع شود.
3. افزايش درآمد همچنين مي تواند با كاهش ارزش فعاليت هاي حساب كاهش يابد
1اين حساب ها براي هماهنگي رويداد به يك فرد اختصاصي احتياج دارند.
2. اين حساب ها به مشاركت سازمان در هر دو طرف نياز دارد. افراد درگير بايد متعهد باشند.
3- بازرگاناني كه حساب ديگري دارند ، نبايد اين حساب ها را مرعوب كنند.
4- در صورت وجود چنين حساب هاي متعدد ، ايجاد يك سازمان غيردولتي براي مديريت اين حساب ها ضروري است.
5- ممكن است مسكن و حمل و نقل خصوصي و خصوصي مورد نياز باشد.
6. يك مدير حساب اختصاصي بايد منصوب شود و مهارتها گسترش يابد. بيشتر خرده فروشان صنعتي و تامين كنندگان مشاغل تقاضاي زيادي براي كالاها دارند. در نتيجه از سرگيري خرده فروشي ، حساب قابل توجهي از خرده فروشي نيز مهم شده است. براي مديريت اين حساب ها بايد ظرفيت و سيستم كافي در سازمان ايجاد شود
. https://hillbilly.ir/مديريت-مهم-حساب-نياز-سازمان/feed/ 0
- چهارشنبه ۲۰ مرداد ۰۰ | ۱۵:۴۷ ۶ بازديد
- ۰ نظر