بررسي كتاب بازاريابي اينترنتي – وبلاگ نويسي براي پيشبرد تجارت
نويسندگان: اريك بوتو و ربكا بولايت شابك 978-0-7897-4256-8 قيمت كتاب: 25.99 دلار اقدام اقناعي در صنعت بازاريابي اينترنتي اريك مديرعامل گروه Butow Communities (BCG) ، يك شركت طراحي وب مبتني بر اينترنت است. ربكا يكي از بنيانگذاران اين شركت (Sixty4media) است كه در زمينه طراحي و توسعه وردپرس و همچنين مشاوره در شبكه هاي اجتماعي …
بررسي كتاب بازاريابي اينترنتي – وبلاگ نويسي براي پيشبرد تجارت https://hillbilly.ir/بررسي-كتاب-بازاريابي-اينترنتي-وبلاگ-ن/ https://hillbilly.ir/بررسي-كتاب-بازاريابي-اينترنتي-وبلاگ-ن/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Wed, 07 Jul 2021 08:57:12 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing book https://hillbilly.ir/بررسي-كتاب-بازاريابي-اينترنتي-وبلاگ-ن/
بررسي كتاب بازاريابي اينترنتي – وبلاگ نويسي براي پيشبرد تجارت
نويسندگان: اريك بوتو و ربكا بولايت شابك 978-0-7897-4256-8 قيمت كتاب: 25.99 دلار اقدام اقناعي در صنعت بازاريابي اينترنتي اريك مديرعامل گروه Butow Communities (BCG) ، يك شركت طراحي وب مبتني بر اينترنت است. ربكا يكي از بنيانگذاران اين شركت (Sixty4media) است كه در زمينه طراحي و توسعه وردپرس و همچنين مشاوره در شبكه هاي اجتماعي …
بررسي كتاب بازاريابي اينترنتي – وبلاگ نويسي براي پيشبرد تجارت
نويسندگان: اريك بوتو و ربكا بولايتشابك 978-0-7897-4256-8
قيمت كتاب: 25.99 دلار
اقدام اقناعي در صنعت بازاريابي اينترنتي
اريك مديرعامل گروه Butow Communities (BCG) ، يك شركت طراحي وب مبتني بر اينترنت است. ربكا يكي از بنيانگذاران اين شركت (Sixty4media) است كه در زمينه طراحي و توسعه وردپرس و همچنين مشاوره در شبكه هاي اجتماعي تخصص دارد. خرد مشترك آنها نمونه مهمي از صنعت بازاريابي اينترنتي را ارائه مي دهد!
براي تجارت خود از وبلاگ استفاده كنيد
نويسنده مزايا و كليدهاي استراتژي هاي وبلاگ نويسي را براي مشاغل آشكار مي كند. در فصل 9 ، ما مباحثي از جمله: چرا بلاگ ها مهم هستند (بخش 1) را پوشش مي دهيم. ايجاد يك استراتژي وبلاگ نويسي (بخش 3) ؛ كره چشم خود را در وبلاگ خود قرار دهيد (نسخه 7) ؛ دسترسي به وبلاگ نويسي چندرسانه اي (بخش 8) و ساير كليدهاي وبلاگ نويسي در تجارت خود.
خبرهاي خوب و مفيدي براي ايجاد شغل از طريق وبلاگ نويسي
اريك و ربكا بحث و گفتگو در مورد چگونگي تحليلي و هدفمند بودن را با به اشتراك گذاشتن اهداف اوليه خود براي كتاب خود با گفتن “درباره وبلاگ نويسي بيشتر بدانيد ، با استفاده از تكنيك ها و استراتژي ها” بحث را آغاز كردند.
نويسنده بر روي كاربردهاي عملي وبلاگ نويسي در محل كار تمركز مي كند تا توجه خواننده را به خود جلب كند. آنها به اشتراك گذاشتند: “سريعترين راه استفاده از وبلاگ صحبت در مورد محصولات و خدمات شماست. اين مكالمه نه تنها به مشتريان فعلي بلكه به مشتريان بالقوه شما نيز كمك مي كند.”
“نكات” و “يادداشت ها” در بخشهاي خاصي اضافه مي شوند تا ارزش خواندن را همراه با ايده هاي جالب اضافه كنند. ايده اي مانند اين: “افراد بازارياب به شما مي گويند كه شما بايد وب سايت خود را به طور مداوم به روز كنيد. به روزرساني ها افراد را از كار دور مي كند و موتورهاي جستجو هميشه به دنبال محتواي جديد در وب سايت شما هستند.”
از Bullet point براي درج نقاط كوتاه استفاده مي شود. يك نكته مهم در مراقبت از خوانندگان وبلاگ شما وجود دارد: “هرچه خوانندگان شما بيشتر به هم وصل شوند ، بيشتر به وبلاگ و وب سايت شما باز مي گردند.”
نويسندگان مطالعات موردي براي تقويت نظر خود دارند ، همانطور كه مشاهده شد ، “داشتن اطلاعات زيادي در وبلاگ خود يك روش عالي براي جذب خوانندگان و بازگرداندن آنهاست ، و شهر آروادا ، كلرادو ، سايتي دارد كه نمونه خوبي است. . ”اين كتاب حاوي اطلاعات زيادي است و براي صاحبان مشاغل مفيد است!
يك شركت بزرگتر بگيريد
اريك و ربكا ابزاري كوتاه و كاربردي را براي بدست آوردن شغل بزرگتر ارائه مي دهند!
مراحل م :ثر: نحوه استفاده از آن براي ايجاد مشاغل را شرح دهيد. آن را به يك فرآيند عملي تبديل كنيد و آن را اعمال كنيد. چه ايده هايي از اين بررسي مي تواند شركت شما براي افزايش فروش آنلاين استفاده كند؟ . https://hillbilly.ir/بررسي-كتاب-بازاريابي-اينترنتي-وبلاگ-ن/feed/ 0
- سه شنبه ۲۲ تیر ۰۰ | ۰۲:۳۲ ۶ بازديد
- ۰ نظر