زوج كمدي هومن برق‌نورد و بهنام تشكر، با فصل تازه «دودكش» به شبكه يك مي‌آيند

به برترين مرجع تخصصي در حوزه طراحي سايت و سئو خوش آمديد.

زوج كمدي هومن برق‌نورد و بهنام تشكر، با فصل تازه «دودكش» به شبكه يك مي‌آيند

به گزارش يك خبرگزاري مجله آنلاين ، فيلمبرداري سريال “دودكش 2” زينب تگباي به كارگرداني برزو نيكونژاد در گرگان و روستاهاي اطراف به پايان رسيد. پس از بازگشت اخير از گرگان ، گروه سازنده قسمت هاي باقي مانده تهران را ضبط و مراحل فني سريال را انجام مي دهند. پخش اين سريال كمدي قرار است …

زوج كمدي هومن برق‌نورد و بهنام تشكر، با فصل تازه «دودكش» به شبكه يك مي‌آيند https://online-mag.ir/2021/06/زوج-كمدي-هومن-برق‌نورد-و-بهنام-تشكر،-ب/ مجله آنلاين Mon, 21 Jun 2021 02:54:55 0000 مجله هنري و فرهنگ https://online-mag.ir/2021/06/زوج-كمدي-هومن-برق‌نورد-و-بهنام-تشكر،-ب/ به گزارش يك خبرگزاري مجله آنلاين ، فيلمبرداري سريال “دودكش 2” زينب تگباي به كارگرداني برزو نيكونژاد در گرگان و روستاهاي اطراف به پايان رسيد. پس از بازگشت اخير از گرگان ، گروه سازنده قسمت هاي باقي مانده تهران را ضبط و مراحل فني سريال را انجام مي دهند. پخش اين سريال كمدي قرار است …

به گزارش يك خبرگزاري مجله آنلاين ، فيلمبرداري سريال “دودكش 2” زينب تگباي به كارگرداني برزو نيكونژاد در گرگان و روستاهاي اطراف به پايان رسيد. پس از بازگشت اخير از گرگان ، گروه سازنده قسمت هاي باقي مانده تهران را ضبط و مراحل فني سريال را انجام مي دهند.

پخش اين سريال كمدي قرار است از اوايل تابستان (شنبه ، 26 ژوئيه) از شبكه OneSima آغاز شود.

هومن برق نورد ، بهنام تشكر ، اميرحسين رستمي ، سيما تيرانداز ، نگار عابدي ، محمدرضا شيرخانلو ، ياس نوروزي ، الهام اخوان ، حسين شهبازي ، مهنا سيدي و حنا عباسي در “دودكش 2” ظاهر مي شوند.

نويسندگان اين مجموعه محمد تنابنده و شهاب ملوان به كارگرداني برزو نيكونژاد هستند.

رئوس مطالب اين مجموعه به شرح زير است. “خانواده فيروز مشتاق كه به يك سفر بيهوده رفتند ، به گفته بهروز” نيمه گمشده “قلمداد مي شوند و با دختري به تهران سفر مي كنند كه مسلماً آغاز غرق شدن خانواده است. آمپ است! همانطور كه نصرت و وضعيت جديد او مشهود است ، تختخواب هاي قومپاش نسبت به قبل گسترده تر هستند و به دليل موانعي كه ما از آن آگاه هستيم ، همه افراد در زندگي ، به ويژه پا هاي تميز كننده فرش.

اولين فصل “دودكش” در ماه رمضان سال 1992 پخش شد و از آن زمان چندين بار در شبكه هاي مختلف بازپخش شده است.

۵۷۵۷

خنده دارترین فیلم های کمدی خارجی

1-عهد کاملا جدید (2015) The brand new testament

  • امتیازها: IMDb 7.1، امتیاز گوگل 83،Rotten Tomatoes 82
  • جوایز دریافتی: این فیلم نامزدی در ششمین دوره جوایز ماگریت دریافت کرد و چهار جایزه از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی برای ون دورمایل را از آن خود کرد.

طبق روایت این داستان خدا زنده است، در بروکسل زندگی می کند و فوق العاده سخت گیر و اصلاح ناپذیر است. او یک دختر 10 ساله سرکش به نام Ea دارد که تصمیم می گیرد به این وضعیت خاتمه دهد و برنامه های پدرش را به روشی جدید و از نو بچیند . “عهد جدید کاملا” به این ایده می پردازد که خدا اساسا خود شمایید که بازی سیمز را به سادیستیک ترین حالت ممکن بازی می کنید. شاید اگر بدانید کاترین دنو در این فیلم بازی می کند بیشتر متقاعد شوید آن را تماشا کنید. او عاشق یک گوریل می شود. بهترین فیلم های کمدی

2-ستاره های پاپ هرگز متوقف نمی شوند (2016) Popstar: Never stop never

  • امتیازها: IMDb 6.7، امتیاز گوگل 84،Rotten Tomatoes 79

این فیلم که با همکاری گروه کمدی سه نفره The lonely island ساخته شده، بدون اغراق جانشین بلامنازع This Is Spinal Tap است. این فیلم که توسط یورما تاکونه و آکیوا شفر کارگردانی می شود و اندی سامبرگ آن را رهبری می کند، رویکردی مستندگونه برای به سخره گرفتن ستاره های بزرگ عصر مدرن مثل جاستین بیبر دارد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.