كم هزينه فناوري ترافيك!

به برترين مرجع تخصصي در حوزه طراحي سايت و سئو خوش آمديد.

كم هزينه فناوري ترافيك!

كم هزينه فناوري ترافيك!

تبليغات پرداخت به ازاي هر كليك (PPC): تبليغات پرداخت به ازاي هر كليك (PPC) به شما امكان مي دهد ، به عنوان يك صاحب مشاغل ، تبليغات مربوط به كلمات كليدي را در صفحات نتايج موتور جستجو قرار دهيد ، البته با قيمت. هدف PPC كمك به صاحبان مشاغل وب در جذب مشتريان هدف است. …

كم هزينه فناوري ترافيك! https://hillbilly.ir/كم-هزينه-فناوري-ترافيك/ https://hillbilly.ir/كم-هزينه-فناوري-ترافيك/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sat, 29 May 2021 09:04:46 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing yahoo https://hillbilly.ir/كم-هزينه-فناوري-ترافيك/

كم هزينه فناوري ترافيك!

تبليغات پرداخت به ازاي هر كليك (PPC): تبليغات پرداخت به ازاي هر كليك (PPC) به شما امكان مي دهد ، به عنوان يك صاحب مشاغل ، تبليغات مربوط به كلمات كليدي را در صفحات نتايج موتور جستجو قرار دهيد ، البته با قيمت. هدف PPC كمك به صاحبان مشاغل وب در جذب مشتريان هدف است. …

كم هزينه فناوري ترافيك!

تبليغات پرداخت به ازاي هر كليك (PPC):

تبليغات پرداخت به ازاي هر كليك (PPC) به شما امكان مي دهد ، به عنوان يك صاحب مشاغل ، تبليغات مربوط به كلمات كليدي را در صفحات نتايج موتور جستجو قرار دهيد ، البته با قيمت. هدف PPC كمك به صاحبان مشاغل وب در جذب مشتريان هدف است. مشتريان هدف كساني هستند كه از قبل محصولات پيشنهادي شما يا محصولات مشابه ديگر را جستجو مي كنند. اين كار با قرار دادن تبليغات و تجارت خود در مقابل كساني كه به احتمال زياد خريداران بالقوه هستند ، به شما كمك مي كند. هدف از روشهاي تبليغاتي PPC اين است كه شما ، مالك سايت ، بتوانيد بودجه خود را كنترل كنيد در حاليكه هنوز بيشترين ميزان مواجهه با سايت را داريد.

بدانيد كه براي درج آگهي خود هزينه اي پرداخت نمي كنيد. در عوض ، به محض اينكه مشتري احتمالي روي تبليغ شما كليك كرده و به وب سايت خود مراجعه مي كنيد ، هزينه پرداخت مي كنيد. پيش از اين توافق شده است كه از طريق سيستم مناقصه چقدر به اين مشتري پرداخت شود. براي موفقيت سايت شما ضروري است كه بدانيد كه هر بار و هر بار كليك روي پيوند خود و رسيدن به صفحه فرود خود ، هزينه پرداخت مي كنيد – بودجه خود را بخاطر بسپاريد!

هنگام شروع كار خود در زمينه PPC ، بايد بودجه خود را زير نظر داشته باشيد و آماده باشيد تا در طي يادگيري سيستم چندين هفته بيشتر هزينه كنيد. پس از آماده شدن پول ، زمان آن فرا رسيده است كه كلمات كليدي خود را تعريف كنيد. اطمينان حاصل كنيد كه نه تنها در مورد بهترين كلمات كليدي يا عبارات كلمات كليدي ، بلكه در مورد ارزش اين كلمات از نظر رقابتي ، به درستي تحقيق مي كنيد. به ايجاد آگهي خود و ايجاد يك حساب برويد و قبل از اينكه آن را بشناسيد ، داده هاي زيادي براي كمك به شما در جهت هدايت تلاش خود خواهيد داشت.

اغلب اوقات ، شركت هاي شخص ثالث اجازه مي دهند تبليغات موتورهاي جستجو در سايت هاي آنها قرار گيرد. اغلب از آن به عنوان ويژگي شبكه محتوايي ياد مي شود. اين يك مزيت براي همه افراد درگير است. به خصوص اگر در نظر بگيريم كه زندگي در زندگي چندان معمول نيست ، شرايط براي همه برنده است. نگاه كنيد ، شخص ثالث بخشي از درآمد را كه به تبليغ دهنده پرداخت مي كنيد ، دريافت مي كند. در واقع ، آنها مي توانند بيش از هشتاد درصد درآمد كسب كنند. هر وقت يك مورد يا اطلاعات را در وب جستجو كرديد و در وب سايتي پر از اطلاعات قرار گرفتيد ، به خاطر داشته باشيد. تبليغات موجود در صفحه را به خاطر مي آوريد؟ اين تبليغات معمولاً داراي موارد مشترك و مكمل با مورد يا اطلاعاتي هستند كه شما به دنبال آن هستيد.

غيرمترقبه است كه مصرف كنندگان از تبليغات در شبكه محتوا چشم پوشي مي كنند و اين جايگاه با همان ارزشي كه در بالاي صفحه نتايج موتور جستجو قرار دارد ، ارزيابي نمي شود. وقتي تبليغات شما در يكي از ويژگي هاي شبكه محتوا ظاهر مي شود ، نگران نباشيد – تبليغ شما هنوز در حال مشاهده است! در واقع ، تبليغ شما در كنار اطلاعات مشابه يا مكمل براي محصول شما نمايش و مشاهده مي شود. اكنون ، ممكن است نرخ كليك بالايي وجود نداشته باشد ، اما اين محققان بيشتر شبيه مخاطبان هدف شما و به طور گسترده اي ، براي مشتريان شما هستند.

انواع PPC

دو نوع اصلي از PPC وجود دارد ، قيمت ثابت و پيشنهاد بر اساس ارائه دهنده.

نرخ

قيمت ثابت يك گزينه عالي است ، خصوصاً اگر محصولي را با قيمت عالي مي فروشيد. غالباً اين گزينه اي است كه توسط افرادي كه بايد در صفحه نتايج خريد مقايسه ظاهر شوند ، انتخاب مي شود. در اين نوع موتورهاي جستجو ، مشتريان به همراه انتخاب محصول با كمترين قيمت بسيار مورد هدف قرار مي گيرند.

به ياد داشته باشيد كه هميشه مي توانيد هزينه بالاتري براي رتبه بالاتر بپردازيد ، اما ممكن است پس از جمع آوري برخي از داده هاي اساسي براي مقايسه ، نيازي به اين كار نداشته باشيد. تعجب نمي كنيد اگر پرداخت بيشتر توجه شما را نسبت به تبليغ فعلي جلب كند يا تغيير تبليغات عاقلانه تر است.

اگر تصميم گرفتيد كه مي خواهيد آگهي خود را تغيير دهيد يا حتي هزينه بيشتري را براي پيشنهاد بالاتر بپردازيد ، بررسي كنيد كه آيا در آن سايت از برچسب قيمت استفاده شده است. برچسب هاي قيمت براي هر كليك مبلغ مشخصي قابل پرداخت است اما با توجه به فضاي موجود به عنوان فضاي تبليغاتي مطابقت دارد. اكنون تصور نكنيد كه فقط به اين نرخ ها محدود هستيد. خير ، اگر به دارندگان موتور جستجو قرارداد طولاني مدت و ارزشمندي پيشنهاد دهيد ، مي توانيد مذاكره كنيد.

بر اساس پيشنهاد

سيستم قيمت گذاري خريدار فرصت هاي زيادي براي كنترل بودجه شما فراهم مي كند. اين نوع پرداخت به ازاي هر كليك شبيه حراج تبليغ كنندگان است. هر مشتري PPC به شبكه ها اطلاع مي دهد كه چقدر حاضر است براي رتبه بندي بالاتر در صفحه نتايج موتور جستجو بپردازد – شما حداكثر مبلغي را كه مايل به پرداخت آن هستيد تعيين مي كنيد و با ساير تبليغ كنندگان رقابت مي كنيد. اين مسابقه به صورت حراج انجام مي شود و هر تبليغ دهنده در صورت مشخص پيشنهادات را ارائه مي دهد و هنگامي كه پيشنهاد براي بودجه شما بسيار زياد مي شود ، شما انصراف مي دهيد. اغلب چندين وب سايت باز است و اين اغلب به كلمات كليدي بستگي دارد. وقتي چندين جايگذاري وجود داشته باشد ، آنها براساس ارزش پيشنهاد و احتمالاً كيفيت آگهي رتبه بندي مي شوند – تبليغات عالي بسازيد!

بودجه و مناقصه

هنگام استفاده از PPC بايد حداكثر نرخ هاي خود را تعيين كنيد. هنگام تصميم گيري به ياد داشته باشيد كه وب 24 ساعته و 365 روز سال باز است. اگر پيش سفارش را در نظر نگيريد ، متوجه مي شويد كه PPC به سرعت واقعاً بسيار گران مي شود. در حالي كه سعي مي كنيد اين تصميم اقتصادي دشوار را بگيريد ، ابزار تخمين ياهو را امتحان كنيد. اين ابزار به شما كمك مي كند تا بودجه هاي بالقوه خود را بسازيد و محاسبه كنيد و در قضاوت اينكه چه مبلغي را براي رقبايتان هزينه مي كنيد و آيا ارزش آن را دارد بسيار مفيد است. به طور كلي ، شما مي خواهيد به اندازه كافي هزينه كنيد تا به پنج نقطه برتر صفحه نتايج موتور جستجو برسيد.

همچنين بايد مقدار كلمه كليدي خود را از نظر پيشنهاد خود در نظر بگيريد. برخي از كلمات كليدي ارزش بيشتري نسبت به برخي ديگر دارند. در واقع بارگيري برخي از كلمات كليدي مشهور تقريباً غيرممكن است. مقرون به صرفه بودن كلمات كليدي ارتباط زيادي با قدرت مالي رقبا ، به ويژه مارك هاي ملي دارد.

در اين موارد ، ممكن است بخواهيد كلمات كليدي بسيار خاصي را جستجو كنيد تا با كليك روي تبليغات ، احتمال تبديل بيشتر شود.

تبليغ خود را آماده كنيد

هنگام تهيه آگهي خود ، حتما مخاطبان خود را در نظر بگيريد. براي يادگيري زبان ، سرگرمي ها ، جلسات گروهي و جمعيت شناسي وقت بگذاريد. با انجام اين كار دانش زيادي فراهم مي شود. اين دانش تبليغات شما را در مسير درست راهنمايي مي كند تا تبليغات چشم نوازي ايجاد كند كه توجه را به سمت تبديل سوق مي دهد.

فراموش نكنيد كه آگهي و صفحه فرود خود را با هم نگه داريد تا محققان بدانند كه آنها به مكان مناسب رسيده اند. علاوه بر اين ، مطمئن شويد كه آگهي مربوط به اطلاعات مشتري احتمالي در جستجوي آن است يا نرخ گزاف گويي شما بالاتر از آنچه مي خواهيد ، است.

سه بزرگ

موتورهاي جستجوي گوناگوني در وب وجود دارند كه خدمات پرداخت به ازاي هر كليك (PPC) را ارائه مي دهند ، اما سه مورد اصلي Google AdWords و Yahoo! بازاريابي و Microsoft adCenter را جستجو كنيد.

Google Adwords

Google AdWords بزرگترين بازيكن در جهان PPC است. از آنجا كه Google خود را به عنوان محبوب ترين موتور جستجو و هدف رضايت مشتري معرفي كرده است ، بيشترين تعداد ممكن را دارد. منجر شگفت انگيز – يك آگهي و صفحه فرود عالي ايجاد كنيد و موفقيت مي تواند براي شما باشد. با تلاش هاي خود اينجا را شروع كنيد. آنها ساده ترين مديريت هستند و دستورالعمل هاي زيادي براي كمك به شما در ريشه يابي PPC در دسترس دارند. لازم به ذكر است كه موفقيت در هر وب سايت موتور جستجو به زمان و تلاش نياز دارد. براي يادگيري سيستم هر كليك وقت بگذاريد.

هي هو تحقيقات بازاريابي

با افزايش تعداد افرادي كه براي انجام خريد خود به اينترنت مراجعه مي كنند ، خوب است افراد و شركت هايي كه به دنبال فروش محصولات و گسترش تعداد مصرف كنندگان خود هستند ، حضور آنلاين داشته باشند. اين كار را مي توان با كمك ياهو انجام داد! تحقيقات بازاريابي. اين برنامه به افراد يا شركت ها امكان مي دهد در صفحه نتايج جستجو در Yahoo! و سايت هاي معروف اطراف Yahoo! شبكه.

اگر تصميم داريد ياهو راه اندازي كنيد! با يك حساب جستجوي بازاريابي ، مي توانيد از آنچه آنها “جستجوي حمايت شده” مي نامند براي ايجاد تبليغات حاوي كلمات كليدي استفاده كنيد كه فكر مي كنيد مردم هنگام جستجوي مشاغلي مانند شما از آن استفاده مي كنند. وقتي كلمات كليدي انتخابي شما با آنچه در موتور جستجو قرار مي دهيد مطابقت داشته باشد ، تبليغ شما در Yahoo! صفحه نتايج جستجو سپس اگر تمام افرادي كه جستجو مي كنند بايد روي آگهي كليك كنند و به وب سايت شما ارسال مي شود.

يك ويژگي خوب در مورد ياهو! تحقيق در زمينه بازاريابي اين است كه شما كنترل مي كنيد چه مقدار پول مي خواهيد براي تبليغات خود هزينه كنيد. تنها كاري كه شما بايد انجام دهيد اين است كه حداكثر پيشنهاد را در مبلغي كه مايل هستيد هنگام كليك روي تبليغ خود بپردازيد تعيين كنيد و در عين حال مي توانيد براي آنچه مي خواهيد روزانه هزينه كنيد محدوديت تعيين كنيد. بنابراين شما از هواي كم به يك صورتحساب نجومي نخواهيد رسيد. اين گزينه خوبي است اگر شما مي خواهيد با كمي تبليغ شروع كنيد و ببينيد قبل از تصميم گيري در مورد هزينه تبليغات در آينده ، وضعيت چگونه پيش مي رود يا متوجه مي شويد كه ممكن است مكان ديگري وجود داشته باشد كه بتوانيد بودجه خود را بهتر خرج كنيد.

Microsoft Adcenter

Microsoft adCenter مشابه Yahoo! بازاريابي جستجو مي پذيرد كه با موتور جستجوي مايكروسافت ، بينگ كار مي كند. با Microsoft adCenter مي توانيد جمعيتي مورد نظر مشتريان را با بيش از ده هزار كلمه كليدي هدف قرار دهيد كه مي توانيد براي دسترسي محلي مشتريان ، بر اساس جنسيت و گروه سني ، آنها را درخواست كنيد. با تمركز بر روي اطلاعات جمعيتي هدف خود ، بهترين فرصت را براي افزايش بازدهي سرمايه خود كه با تبليغات ايجاد كرده ايد ، خواهيد داشت.

وقتي از Microsoft adCenter استفاده مي كنيد ، داده هايي به شما و شركت شما كمك مي كند تا كمپين تبليغاتي خود را ساده كنيد تا مطمئن شويد مي دانيد چه زماني بيشترين سود را ببريد و بيشترين مشتري را به دست آوريد.

Microsoft Ad Center يك الگوي تبليغاتي براي هر كليك است. براي شروع استفاده از برنامه ، بايد حداكثر پيشنهاد را براي آنچه مايليد بابت هر كليك روي تبليغ خود بپردازيد تعيين كنيد. همچنين براي آنچه مي خواهيد براي تبليغات خود هزينه كنيد ، ماهانه بودجه تعيين مي كنيد. اطمينان حاصل كنيد كه هنگام تصميم گيري در مورد اينكه مي خواهيد يك ماه چقدر هزينه كنيد ، اين نكته را به خاطر بسپاريد ، اگر معلوم شد بودجه شما بسيار كم است ممكن است در كمتر از يك هفته تمام شويد ، به خصوص اگر تبليغات تبليغاتي موفقيت آميزتر از حد ممكن باشد فكر. بنابراين ، مطمئن شويد كه وقت خود را براي تأمل در اين باره اختصاص داده ايد و از تصميم گيري درمورد اختصاص مبلغي براي تبليغات از مايكروسافت نمي ترسيد.

https://hillbilly.ir/كم-هزينه-فناوري-ترافيك/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.