سركشي به ۱۸۰ همسايه ايستگاه‌هاي مترو – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

به برترين مرجع تخصصي در حوزه طراحي سايت و سئو خوش آمديد.

سركشي به ۱۸۰ همسايه ايستگاه‌هاي مترو – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

به گزارش خبرگزاري آنلاين ، صاد مجيد هاشمي ، مسئول واحد بسيج شركت مترو مسئول انجام اسكن هاي ذكر شده در بالا ، گفت: پس از افتتاح هفت ايستگاه در ميدان قيام ، شهيد اشرفي اصفهاني و تربيت مدرس در دسامبر گذشته ، اين ايستگاه به منظور تشكر و عذرخواهي از همسايگان كارگاه ساختماني مربوط …

سركشي به ۱۸۰ همسايه ايستگاه‌هاي مترو – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://online-mag.ir/2021/05/سركشي-به-۱۸۰-همسايه-ايستگاه‌هاي-مترو/ مجله آنلاين Wed, 19 May 2021 14:07:06 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/05/سركشي-به-۱۸۰-همسايه-ايستگاه‌هاي-مترو/ به گزارش خبرگزاري آنلاين ، صاد مجيد هاشمي ، مسئول واحد بسيج شركت مترو مسئول انجام اسكن هاي ذكر شده در بالا ، گفت: پس از افتتاح هفت ايستگاه در ميدان قيام ، شهيد اشرفي اصفهاني و تربيت مدرس در دسامبر گذشته ، اين ايستگاه به منظور تشكر و عذرخواهي از همسايگان كارگاه ساختماني مربوط …

به گزارش خبرگزاري آنلاين ، صاد مجيد هاشمي ، مسئول واحد بسيج شركت مترو مسئول انجام اسكن هاي ذكر شده در بالا ، گفت: پس از افتتاح هفت ايستگاه در ميدان قيام ، شهيد اشرفي اصفهاني و تربيت مدرس در دسامبر گذشته ، اين ايستگاه به منظور تشكر و عذرخواهي از همسايگان كارگاه ساختماني مربوط به ساخت ايستگاه مترو برگزار شد. با عصيان در برابر همسايگان اين ايستگاه ها ، ما بيش از 500 صاحب املاك و مستغلات محلي را به خاطر تلاش هاي طولاني مدت خود براي ساخت ايستگاه ، با سپاس ، دسته گل و هداياي ارزشمند تقديم كرديم. در واقع ، اين ساكنان املاك مجاور ايستگاه در دست ساخت هستند و در هنگام ساخت ايستگاه بيشترين آزار و اذيت را مي بينند و از اين نظر مقامات معتقدند كه آنها موظف به عذرخواهي هستند.

امسال ، پس از افتتاح ايستگاه اقدسيه در خط 3 و ايستگاه مرزداران در خط 6 براي دو روز متوالي ، ما از 180 همسايه در اين دو ايستگاه تشكر مي كنيم تا برخي از تلاش ها و مشكلات غيرضروري را جبران كنيم. به آنها تحميل شد.

در پايان سخنان آقاي هاشمي گفت: “اين حركت همراه با خوش شانسي مردم ، به ويژه ساكنان املاك و مستغلات اطراف ايستگاه در حال ساخت و تكميل ، توسط خداوند خوشحال شده و به شركت مترو اجازه مي دهد برخي از تعهدات و مسئوليت هاي اجتماعي خود را انجام دهد.”

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.