وضعيت تامين و توزيع فرآورده‌هاي مختص بيماران متابوليك و رژيمي

به برترين مرجع تخصصي در حوزه طراحي سايت و سئو خوش آمديد.

وضعيت تامين و توزيع فرآورده‌هاي مختص بيماران متابوليك و رژيمي

رئيس گروه رژيم هاي غذايي و غذاهاي ويژه سازمان غذا و دارو گفت: تحويل محصولات براي بيماران متابوليكي و رژيم غذايي در خانه كه مدتي به تأخير افتاده است ، در حال حاضر در اسرع وقت انجام مي شود. به گزارش مجله زنده خبري ، بهادر صيدمحمديان افزود: غذاهاي ويژه بيماران مبتلا به متابوليسم توسط …

وضعيت تامين و توزيع فرآورده‌هاي مختص بيماران متابوليك و رژيمي https://livemag.ir/2021/05/وضعيت-تامين-و-توزيع-فرآورده‌هاي-مختص/ https://livemag.ir/2021/05/وضعيت-تامين-و-توزيع-فرآورده‌هاي-مختص/#respond مجله زنده خبري Sat, 15 May 2021 07:42:07 0000 اجتماعي https://livemag.ir/2021/05/وضعيت-تامين-و-توزيع-فرآورده‌هاي-مختص/ رئيس گروه رژيم هاي غذايي و غذاهاي ويژه سازمان غذا و دارو گفت: تحويل محصولات براي بيماران متابوليكي و رژيم غذايي در خانه كه مدتي به تأخير افتاده است ، در حال حاضر در اسرع وقت انجام مي شود. به گزارش مجله زنده خبري ، بهادر صيدمحمديان افزود: غذاهاي ويژه بيماران مبتلا به متابوليسم توسط …

رئيس گروه رژيم هاي غذايي و غذاهاي ويژه سازمان غذا و دارو گفت: تحويل محصولات براي بيماران متابوليكي و رژيم غذايي در خانه كه مدتي به تأخير افتاده است ، در حال حاضر در اسرع وقت انجام مي شود.

به گزارش مجله زنده خبري ، بهادر صيدمحمديان افزود: غذاهاي ويژه بيماران مبتلا به متابوليسم توسط چهار توليد كننده مشهور در جهان تهيه مي شود و سازمان غذا و دارو با در نظر گرفتن همه سليقه ها و نظرات گروه هاي كاري متشكل از اساتيد دانشگاه از هر گروه بيماري ، محصولات لازم بنابراين براي هر گروه حداقل سه نوع محصول وجود دارد و در هر صورت بيمار بدون غذا نخواهد ماند.

وي افزود: توزيع پستي محصولات براي بيماران داراي متابوليسم از بهمن ماه سال 1396 از انبار سازمان غذا و دارو و با تلاش همكاران در انبار و پيگيري مكرر از منطقه پستي مربوطه ، ارسال پست موارد به طور منظم و مطابقت با پروتكل هاي بهداشتي براي مراكز استانها حداكثر 48 ساعت و براي شهرهاي كنار خانه مصرف كنندگان حداكثر 72 ساعت انجام مي شود. محصولات تحويل خانگي براي بيماران متابوليك و رژيم غذايي كه مدتي به تأخير افتاده است ، اكنون در اسرع وقت انجام مي شود.

به گزارش وبدا ، رئيس گروه رژيم هاي غذايي و غذاهاي ويژه در سازمان غذا و دارو با اشاره به اينكه از پودرهاي رژيم يارانه اي Neocate ، Elecare و Comidagen نيز در داروخانه هايي كه اين محصولات را توزيع مي كنند استفاده مي شود ، گفت: پس از دريافت كد نسخه الكترونيكي از دكتر ، آنها به داروخانه مي روند و مقدار تجويز شده توسط دكتر را دريافت مي كنند.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/05/وضعيت-تامين-و-توزيع-فرآورده‌هاي-مختص/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.