سازمان همكاري اسلامي درباره تحولات فلسطين نقش فعال‌تري داشته باشد

به برترين مرجع تخصصي در حوزه طراحي سايت و سئو خوش آمديد.

سازمان همكاري اسلامي درباره تحولات فلسطين نقش فعال‌تري داشته باشد

به گزارش پايگاه اطلاع رساني مجله آنلاين به گزارش پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري ، حجترو اسلام و مسلم حسن روحاني كه روز پنجشنبه با رئيس قطر تلفني گفتگو مي كنند ، به دولت و مردم عيد سعيد فطر و به تازگي دولت صهيونيست در آل تبريك مي گويند. از موقعيت قطر استقبال مي كند …

سازمان همكاري اسلامي درباره تحولات فلسطين نقش فعال‌تري داشته باشد https://online-mag.ir/2021/05/سازمان-همكاري-اسلامي-درباره-تحولات-فل/ مجله آنلاين Thu, 13 May 2021 12:37:58 0000 مجله همگاني https://online-mag.ir/2021/05/سازمان-همكاري-اسلامي-درباره-تحولات-فل/ به گزارش پايگاه اطلاع رساني مجله آنلاين به گزارش پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري ، حجترو اسلام و مسلم حسن روحاني كه روز پنجشنبه با رئيس قطر تلفني گفتگو مي كنند ، به دولت و مردم عيد سعيد فطر و به تازگي دولت صهيونيست در آل تبريك مي گويند. از موقعيت قطر استقبال مي كند …

به گزارش پايگاه اطلاع رساني مجله آنلاين

به گزارش پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري ، حجترو اسلام و مسلم حسن روحاني كه روز پنجشنبه با رئيس قطر تلفني گفتگو مي كنند ، به دولت و مردم عيد سعيد فطر و به تازگي دولت صهيونيست در آل تبريك مي گويند. از موقعيت قطر استقبال مي كند براي محكوم كردن اقدامات او – مسجد و حمله به آكسا “حوادث تلخ چند روز گذشته و جنايات دولت صهيونيستي بيش از هر زمان ديگر ملل اسلامي را متحد كرده است تا با زورگويي و اشغال صهيونيست ها مقابله كنند. اين نياز همكاري را به ما يادآوري مي كند ، “او گفت.

رئيس جمهور تأكيد كرد: “كشورهاي اسلامي براي محافظت از آزادي كشور و مقابله با حملات رژيم صهيونيستي و اقدامات خصمانه و نژادپرستانه كه اخيراً شاهد آن بوده ايم ، بايد با مردم فلسطين همكاري كنند. ماه رمضان.”

لوهارني فلسطين را بخشي از جهان اسلام خواند و گفت: “حملات و تجاوزات رژيم صهيونيستي به فلسطيني ها و غزه بايد فوراً متوقف شود و به اين افراد مظلوم اجازه ظلم بيشتر مي شود. اين نبايد باشد.”

رئيس جمهور گفت ادغام كشورهاي اسلامي و محور فلسطين يك هدف مهم است و سازمان همكاري اسلامي بايد نقش فعالتري در توسعه اخير فلسطين داشته باشد ، زيرا اين سازمان در درجه اول براي بحران فلسطين و آل. ايجاد شده است. اضافه شده است كه. -مسجد الاقصي.

روحاني با اشاره به وضعيت يمن ، با تأكيد بر اينكه هيچ راه حل نظامي براي بحران يمن وجود ندارد ، بر لزوم همكاري و تلاش براي حل بحران يمن و سازمان ملل براي صلح و ثبات در يمن تأكيد كرد و ابراز اميدواري كرد انگيزه صلح آميز نتيجه.

در اين گفتگوي تلفني ، رئيس جمهور همچنين به روابط خوب و در حال گسترش بين دو كشور و رويكردهاي خوب دوجانبه آغاز شده در اين زمينه ، توسعه و تعميق روابط در زمينه هاي مختلف سياسي ، اقتصادي و تجاري اشاره كرد. معروف به جاده ابريشم منجر به رونق اقتصادي بيشتر بين كشورهاي شمال و جنوب خليج فارس خواهد شد.

شيخ تميم بن حمد بن خليفه الطاني ، رئيس قطر در يك مكالمه تلفني گفت كه دولت و مردم ايران ورود فطر ايران را با تحولات اخير جشن گرفتند و او از مواضع جمهوري اسلامي ايران در اين درگيري ستايش كرد. فلسطين گفت: قطر مقصر را متهم مي كند و متوقف مي كند در اسرع وقت ، حمله به فلسطينيان در راستاي حمله به ايران است و خواستار طرح موثر سازمان شوراي اسلامي در اين زمينه است.

رئيس قطر همچنين رويكرد ما در درگيري هاي يمن را تأييد كرد. وي ادامه داد: قطر معتقد است كه هيچ راه حلي نظامي براي مسئله يمن وجود ندارد و همه طرف هاي صحنه يمن به عنوان تنها راه حل بحران در ميز مذاكره مي نشينند.

شيخ تميم بن حمد بن خليفه التاني همچنين از رويكرد خردمندانه و خردمندانه رئيس جمهور در حل مسائل منطقه اي و بين المللي تمجيد كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.