نحوه تهيه برنامه وبينار

به برترين مرجع تخصصي در حوزه طراحي سايت و سئو خوش آمديد.

نحوه تهيه برنامه وبينار

نحوه تهيه برنامه وبينار

قبل از شركت در وبينار ، مواردي وجود دارد كه بايد انجام دهيد. اگر از قبل برنامه ريزي كنيد تا اطمينان حاصل كنيد كه هرگز اتفاقات را فراموش نكنيد ، به شما كمك مي كند تا به اهداف خود برسيد. برنامه مورد نياز خود را انتخاب كنيد برنامه مورد استفاده خود را قبل از رويداد …

نحوه تهيه برنامه وبينار https://hillbilly.ir/نحوه-تهيه-برنامه-وبينار/ https://hillbilly.ir/نحوه-تهيه-برنامه-وبينار/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 05 Apr 2021 00:27:52 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing webinar https://hillbilly.ir/نحوه-تهيه-برنامه-وبينار/

نحوه تهيه برنامه وبينار

قبل از شركت در وبينار ، مواردي وجود دارد كه بايد انجام دهيد. اگر از قبل برنامه ريزي كنيد تا اطمينان حاصل كنيد كه هرگز اتفاقات را فراموش نكنيد ، به شما كمك مي كند تا به اهداف خود برسيد. برنامه مورد نياز خود را انتخاب كنيد برنامه مورد استفاده خود را قبل از رويداد …

نحوه تهيه برنامه وبينار

قبل از شركت در وبينار ، مواردي وجود دارد كه بايد انجام دهيد. اگر از قبل برنامه ريزي كنيد تا اطمينان حاصل كنيد كه هرگز اتفاقات را فراموش نكنيد ، به شما كمك مي كند تا به اهداف خود برسيد.

برنامه مورد نياز خود را انتخاب كنيد

برنامه مورد استفاده خود را قبل از رويداد انتخاب كنيد. شما نه تنها گزينه مي خواهيد بلكه آموزش نيز مي خواهيد ، بنابراين مطمئن باشيد كه مي توانيد از اين نرم افزار به روشي كه قرار است كار كند استفاده كنيد.

مخاطبان خود را تعريف كنيد

بدانيد كه مي خواهيد به چه كسي دسترسي پيدا كنيد تا بتوانيد موضوع خود را انتخاب كنيد و همچنين نحوه بازاريابي رويداد را انتخاب كنيد. شناختن مخاطبان ابتدا بهترين راه براي انجام هر دو روش است.

موضوع خود را انتخاب كنيد

موضوع يا موضوعي محدود را انتخاب كنيد كه مخاطبان شما از آن لذت ببرند. اگر راهي براي حل يك مشكل جدي در مخاطبان شما باشد ، در طول و بعد از آن براي آنها مفيد خواهد بود.

پيام خود را توسعه دهيد

روي پيامي كه قصد ارائه آن را داريد كار كنيد ، نمودار ايجاد كنيد ، برخي آمارها را پيدا كنيد ، همچنين محصولات و / يا خدماتي را كه مي توانيد همراه با اين رويداد تبليغ كنيد.

تاريخ رويداد را تعيين كنيد

در اوايل ، قرار ملاقات بگذاريد. شش هفته قبل از رويداد زمان مناسبي براي تعيين تاريخ است تا بتوانيد قبل از بازاريابي و بازاريابي را براي به حداكثر رساندن حضور و غياب خود شروع كنيد.

مخاطبان خود را دعوت كنيد

اگر از قبل مخاطب و اعضا در اين ليست داريد ، ابتدا آنها را به اين رويداد دعوت كنيد. به آنها تخفيف زودهنگام يا اخطار رويداد بدهيد.

توسعه كمپين بازاريابي

اكنون كه تاريخ و موضوع را مي دانيد ، مي توانيد شروع به تهيه مواد بازاريابي و وثيقه كنيد. شما مي توانيد تصميم بگيريد كه آيا قصد داريد يك كمپين PPC انجام دهيد يا شركت هاي وابسته خود را براي تبليغ اين رويداد در اختيار داشته باشيد.

يك صفحه فرود ايجاد كنيد

يك صفحه فرود رويداد ايجاد كنيد كه به مخاطبان شما اين امكان را مي دهد تا بدانند در اين وبينار چه مواردي گنجانده شده است و دليل خوبي براي ثبت نام به آنها ارائه مي دهد.

پيامهاي پاسخ خودكار بارگيري كنيد

از قبل براي ثبت نام در افراد آماده باشيد. اين بايد آنها را در ليست شما قرار دهد تا بتوانند پيام هاي بازاريابي بيشتر و به طور خودكار دريافت كنند.

پيش نويس پست ها در شبكه هاي اجتماعي

علاوه بر پيام هاي پاسخ خودكار ، پيام هاي رسانه هاي اجتماعي ، الگوهاي رفتاري ، اينفوگرافيك و موارد ديگر را براي كمك به تبليغ رويداد خود ايجاد كنيد.

يك صفحه فروش ايجاد كنيد

هر وبينار علاوه بر ارزش افزودن به زندگي مشتريان خود ، به يك دليل نهايي نيز نياز دارد ، و اينجاست كه صفحه فروش وارد مي شود. با يك صفحه فروش مناسب مي توانيد كالايي را قبل ، در حين و بعد از رويداد تبليغ كنيد.

زايمان را تمرين كنيد

همانطور كه مي گويند ، تمرين كامل مي شود. شما مي خواهيد آرام و راحت به نظر برسيد وگرنه مردم آنجا را ترك مي كنند. اگر به نظر مي رسد در حال خواندن سخنراني هستيد ، مخاطب خاموش مي شود.

يادآوري حاضران

وقتي افراد براي رويداد شما ثبت نام مي كنند ، حتماً راهي براي ارسال يادآوري رويدادي كه روز قبل و روز قبل از آن در آن ثبت نام كرده اند براي حداكثر ميزان حضور در آنها ارسال كنيد.

ركورد

در طول برگزاري وبينار ، تنظيم ضبط را فراموش نكنيد تا بتوانيد رونوشت رويداد را براي استفاده هاي بعدي داشته باشيد – براي ايجاد محصولات ديگر يا ارسال آن براي كساني كه نمي توانند در رويداد زنده شركت كنند. رويداد اصلي تنها راه كسب درآمد و موفقيت نيست. براي اطمينان از اينكه وبينار آخرين باري نيست كه مشتريان از شما مي شنوند ، حتماً پس از رويداد پيگيري كنيد.

https://hillbilly.ir/نحوه-تهيه-برنامه-وبينار/feed/ 0

انواع وبینار

وبینار در حقیقت یک سمینار آنلاین است که می تواند بصورت زنده یا از پیش ضبط شده برگزار شود.

  • وبینار زنده: همانطور که از نامش پیداست، بصورت زنده و مستقیم پخش می شود. در این وبینارها مخاطب می تواند سوالات خود را مطرح کند و پس از چند دقیقه، پاسخ خود را بشود بنابراین در این نوع وبینار، امکان تعامل بیشتری برقرار می شود.
  • وبینار از پیش ضبط شده: این مورد در حقیقت وبینارهایی ست که قبلا برگزار شده اند و بصورت تکرار در اختیار مخاطبان قرار می گیرد. بزرگترین عیب این وبینار این است که امکان گفت و گوی زنده و پاسخگویی سریع به سوالات وجود ندارد. این درحالیست که با در نظر گرفتن چندین زمان تکرار، همه ی افرادیکه مایل هستند می توانند ثبت نام کنند و از محتوای سمینار بهره ببرند. نرم افزار ادوب کانکت چیست؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.