سئو در سال 2020. استراتژي هاي مهم بازاريابي ديجيتال

به برترين مرجع تخصصي در حوزه طراحي سايت و سئو خوش آمديد.

سئو در سال 2020. استراتژي هاي مهم بازاريابي ديجيتال

سئو در سال 2020. استراتژي هاي مهم بازاريابي ديجيتال

بازاريابي ويدئويي ديجيتال بازاريابي ويدئويي ديجيتال براي سئو در سال 2020 در زمينه سئو كاملاً بزرگ است. ابتدا ، ايجاد و ارسال فيلم به YouTube ، Vimeo ، Daily Motion ، Blip ، Wistia ، Meta cafe ، Veoh و Mega video را فراموش نكنيد. مطمئن شويد كه هر فيلم حداقل كمي متفاوت است. موتورهاي …

سئو در سال 2020. استراتژي هاي مهم بازاريابي ديجيتال https://hillbilly.ir/سئو-در-سال-2020-استراتژي-هاي-مهم-بازاريابي/ https://hillbilly.ir/سئو-در-سال-2020-استراتژي-هاي-مهم-بازاريابي/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Wed, 24 Mar 2021 02:13:48 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing web https://hillbilly.ir/سئو-در-سال-2020-استراتژي-هاي-مهم-بازاريابي/

سئو در سال 2020. استراتژي هاي مهم بازاريابي ديجيتال

بازاريابي ويدئويي ديجيتال بازاريابي ويدئويي ديجيتال براي سئو در سال 2020 در زمينه سئو كاملاً بزرگ است. ابتدا ، ايجاد و ارسال فيلم به YouTube ، Vimeo ، Daily Motion ، Blip ، Wistia ، Meta cafe ، Veoh و Mega video را فراموش نكنيد. مطمئن شويد كه هر فيلم حداقل كمي متفاوت است. موتورهاي …

سئو در سال 2020. استراتژي هاي مهم بازاريابي ديجيتال

بازاريابي ويدئويي ديجيتال

بازاريابي ويدئويي ديجيتال براي سئو در سال 2020 در زمينه سئو كاملاً بزرگ است. ابتدا ، ايجاد و ارسال فيلم به YouTube ، Vimeo ، Daily Motion ، Blip ، Wistia ، Meta cafe ، Veoh و Mega video را فراموش نكنيد. مطمئن شويد كه هر فيلم حداقل كمي متفاوت است. موتورهاي جستجوي اصلي مانند Google ، Yahoo ، Bing و Duckduckgo.com نمي خواهند محتواي تكراري ارسال كنيد. يا بيش از حد مذموم است يا حتي مجازات كننده است. كنسول Google خود را از نظر مجازاتي كه Google اعمال كرده است بررسي كنيد. همچنين كلمات كليدي را مشاهده خواهيد كرد كه منشا آن در Google Analytics در كنسول Google وجود ندارد. براي حجم ترافيك و رقابت كلمات كليدي ، توضيحات ويدئو مربوط به كلمات كليدي مورد جستجو در نمودار Google Ads را ايجاد كنيد.

وب 3.0

اينترنت يا وب 3.0 هنوز هم عظيم است ، گرچه اين اصطلاح چندي پيش ايجاد شد. يعني از اين به بعد اينترنت يا به وسيله معنا يا داده هاي بزرگ هدايت خواهد شد. گوگل حتي از فهرست بندي معنايي نهفته براي تقاطع و رتبه بندي صفحات وب بوك مارك استفاده مي كند. به همين دليل تهيه صفحات وب سايت ، به ويژه صفحه اصلي ، از اهميت بالايي برخوردار است. اطمينان حاصل كنيد كه URL اصلي همان URL موجود در ساختار اطلاعات وب سايت است.

وب 3.0 توسط جان ماركف از نيويورك تايمز در سال 2006 نامگذاري شد. اين به نسل سوم خدمات مبتني بر اينترنت اشاره دارد كه به طور جمعي اينترنت هوشمند يا هوشمند را گرد هم مي آورند. آنها سرويس هاي تحت وب هستند كه از وب هوشمند تشكيل شده اند. كساني كه از داده هاي بزرگ استفاده مي كنند به عنوان مثال ، با گزارش هاي تجزيه و تحليل هوشمند ، Google Trends ، رياضيات تبليغات پيشرفته ، Google Ads Planner ، Ubersuggest و موارد ديگر هستند.

Google رتبه بندي مغز را معرفي كرد كه ما فقط در سال 2020 شروع به درك آن مي كنيم. اين پنج سال پيش منتشر شد. Rank Brain هوش مصنوعي گوگل است كه با استفاده از يادگيري ماشيني صفحات وب را با استفاده از مدل هاي رياضي براي نمايه سازي معنايي نهفته ، سپس مسيريابي پنهان و سپس تخصيص تصادفي رتبه بندي مي كند.

اين را مي توان از ليست مواردي كه ما نمي توانيم فرض كنيم ، استخراج كنيم. همزماني مي تواند در اسناد وب باشد. اين نشان دهنده فاصله بين كلمات كليدي در خود صفحه است. گوگل اهميت كلمات كليدي را در عبارت جستجو رتبه بندي مي كند. بنابراين ، اگر “Super Mario Brothers” را جستجو كنيد ، كلمات كليدي كه بايد نمايش داده شوند ، بر اساس انتزاعات و معاني توليد شده توسط گوگل رتبه بندي و امتيازدهي مي شوند نه عبارت دقيقاً كه منجر به نتايج غلط بدون مدل سازي Rank Brain شود. نقل قول ها و پيوندهاي وب اين در صورتي خواهد بود كه صفحات زيادي در مورد ماريو ، لوئيجي ، باوسر ، پرنسس و وزغ وجود داشته باشد كه به صفحه وب پيوند دارند. اين ارتباط پيوند متن و تعصب با موجوديت ها را بررسي مي كند. اين بدان معناست كه Google فقط به سايتهاي معتبري علاقه مند است كه به اينترنت پيوند دارند و نه اينكه به طور كامل به آنها لينك شوند. محققان با كليك داده هاي كربي مي توانند استفاده شوند.

اين بدان معناست كه اگر مي توانيد كلمات كليدي معني دار مرتبط با موضوع را مبادله كرده و از آنها در صفحه وب استفاده كنيد ، از نظر زبانشناسي ، شانس بيشتري براي حضور داريد تا اينكه فقط كلمات كليدي دقيق مقاله را بپاشيد و مقاله را برابر كنيد. به نظر مي رسد بد ، اتوماتيك / غيرقابل خواندن يا حتي كلمه كليدي پر شده (كلاه سفيد بزرگ و بدون س noال).

جايي كه مكان مهم را نشان مي دهد. اگر اين سايت اغلب به وب سايت نينتندو پيوند دارد ، اين در Semantic Communication لحاظ شده است. همچنين ، حتماً به صفحات رقبا يا ساير سايت هاي رتبه بندي شده براي اين اصطلاح نگاه كنيد و ايده هاي كلمات كليدي ارتباط معنايي يا حتي ابزارهاي پيشنهاد كلمات كليدي را دريافت كنيد.

سوئيچرهاي دو جهته براي درك زبان (BERT) جديدترين موارد اضافه شده به هوش مصنوعي گوگل است.

اين از هر ده مورد جستجو يكي را تحت تأثير قرار مي دهد. اين به Google امكان درك بهتر نحوه استفاده از زبان براي كمك به يادگيري متن كلمات منفرد را در جستجوها مي دهد. مهم است كه در صورت امكان بهبود آن در آينده ، اين تغييرات الگوريتمي را دنبال كنيد ، كه احتمالاً چنين است.

سرانجام ، جان مولر از گوگل نكاتي در مورد SEO براي بهينه سازي وب سايت ها و صفحات وب براي BERT ارائه داد. BERT بر اهميت متن در صفحات وب سايت تمركز دارد. سئو بايد اطمينان حاصل كند كه صفحات اصلاً تصادفي نيستند. مرتبط بودن همچنين به معناي محتواي اصلي است. BERT سعي مي كند ابزار چرخش كلمات كليدي را بدست آورد. فقط همان نسخه قديمي را كه مي تواند حول چرخش خودكار باشد و ابزار كپي SEO را پيمايش كنيد ، پست نكنيد. محتواي شما به اندازه محتواي متفكرانه تر ، محتواي دقيق تر ، محتواي مرتبط تر كه داراي عمق بيشتري است ، جستجوي محتوا ، روزنامه نگاري دستي و مطابقت محتواي SEO با آن مرتبط نخواهد بود.

https://hillbilly.ir/سئو-در-سال-2020-استراتژي-هاي-مهم-بازاريابي/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.