بازاريابي اينترنتي و سخنراني در جمع: ده نكته براي زمان ملاقات با تواين

به برترين مرجع تخصصي در حوزه طراحي سايت و سئو خوش آمديد.

بازاريابي اينترنتي و سخنراني در جمع: ده نكته براي زمان ملاقات با تواين

بازاريابي اينترنتي و سخنراني در جمع: ده نكته براي زمان ملاقات با تواين

بازاريابي اينترنتي و سخنراني عمومي؟ گوشت خوك و تخم مرغ نيست ، درست است؟ اين دو جمله بندرت در يك جمله يافت مي شوند. به هر حال ، بسياري از افراد تصميم مي گيرند در فضاي مجازي بازاريابي كنند تا هرگز مجبور به ارائه يا سخنراني در مورد فروش نباشند. اگر شما هم يكي از …

بازاريابي اينترنتي و سخنراني در جمع: ده نكته براي زمان ملاقات با تواين https://hillbilly.ir/بازاريابي-اينترنتي-و-سخنراني-در-جمع-ده/ https://hillbilly.ir/بازاريابي-اينترنتي-و-سخنراني-در-جمع-ده/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Fri, 01 Jan 2021 21:58:01 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing vs social media marketing https://hillbilly.ir/بازاريابي-اينترنتي-و-سخنراني-در-جمع-ده/

بازاريابي اينترنتي و سخنراني در جمع: ده نكته براي زمان ملاقات با تواين

بازاريابي اينترنتي و سخنراني عمومي؟ گوشت خوك و تخم مرغ نيست ، درست است؟ اين دو جمله بندرت در يك جمله يافت مي شوند. به هر حال ، بسياري از افراد تصميم مي گيرند در فضاي مجازي بازاريابي كنند تا هرگز مجبور به ارائه يا سخنراني در مورد فروش نباشند. اگر شما هم يكي از …

بازاريابي اينترنتي و سخنراني در جمع: ده نكته براي زمان ملاقات با تواين

بازاريابي اينترنتي و سخنراني عمومي؟ گوشت خوك و تخم مرغ نيست ، درست است؟

اين دو جمله بندرت در يك جمله يافت مي شوند. به هر حال ، بسياري از افراد تصميم مي گيرند در فضاي مجازي بازاريابي كنند تا هرگز مجبور به ارائه يا سخنراني در مورد فروش نباشند.

اگر شما هم يكي از اين افراد هستيد ، در عدم مهارت در صحبت كردن خود مرتكب اين اشتباه بزرگ مي شويد ، زيرا خود را از بازار گسترده خارج از اينترنت جدا مي كنيد.

چرا بازاريابان آنلاين بايد در بهبود سخنراني در جمع تلاش كنند؟ دليل ساده آن اين است كه با انجام اين كار مي تواند براي افرادي كه خريد آنلاين راحت نيستند و محصولات آن شناخته شود. آنها ترجيح مي دهند بدانند كه در انتهاي ديگر آنها يك انسان هستند.

در اين مقاله كوتاه ، من يك “سيستم ميانبر” به شما مي دهم كه به شما امكان مي دهد دانش عيني خود را جمع آوري كنيد تا بتوانيد آن را به روشي جالب و جذاب تحويل دهيد. اين يك نسخه كوتاه از چيزي است كه من براي كارآفرينان در كارگاه هاي خود ذخيره مي كنم كه تقريباً در سراسر جهان در جهان آفلاين هستند.

ارائه هاي شما مي تواند به چه كسي ارائه شود؟ در مورد كلوپ هاي چرخشي و ساير سازمان هاي مدني كه هميشه به دنبال سخنران هستند چطور؟ همكاران بازارياب اينترنتي در سمينارها چطور؟ و دبيرستان ها و كالج ها را بخاطر بسپاريد ، جايي كه مخاطبان شما بيشتر از مردم عامه كامپيوتر ، كه خريد آنلاين را تجربه مي كنند اما مشتاق تجارت با يك بازارياب اينترنتي هستند كه يك محصول عالي دارد ، با مهارت بيشتري دارند.

به خاطر داشته باشيد كه يك سخنران م effectiveثر كسي است كه بر تأمين نيازهاي مخاطبان متمركز باشد ، به طوري كه اين افراد نتيجه بگيرند آنچه شما پيشنهاد مي كنيد (فروش) به نفع آنهاست – براي اهداف شما ، خريد محصول ، كتاب الكترونيكي يا خدمات شما.

ده نكته اي كه در زير توضيح داده شده تئوري كلاس نيستند ، بلكه از آموزه هاي دنياي واقعي آموخته شده در تقريبا 3000 سخنراني و كارگاه هاي بازارياب آفلاين هستند. آنها براي من كار كرده اند ، آنها با مشتريان من كار كرده اند ، و آنها نيز براي شما كار خواهند كرد.

1. شما هدف خاصي داريد

اگر نمي دانيد با ارائه خود مي خواهيد به چه نتيجه اي برسيد ، قطعاً مخاطبان شما نيز نمي دانند. هدف شما ممكن است مانند اطمينان از اينكه مخاطب شما آدرس اينترنتي شما را به خاطر بسپارد يا درك كامل از مزايايي كه با خريد محصول شما كسب مي كنند محدود شود.

به ياد داشته باشيد ، سخنراني يا سخنراني عالي هرگز نبايد هدف شما باشد. اين فقط وسيله اي براي رسيدن به هدف است و اين هدف همان كاري است كه شما مي خواهيد مخاطبان شما با اطلاعات ارائه شده انجام دهند.

خاص باشيد و هنگام تهيه سخنراني ، هدف خود را به بيش از يك يا دو جمله محدود نكنيد. آن را چاپ كرده و به صفحه رايانه بچسبانيد. اين باعث مي شود كه با پيشرفت در كار ارائه ، آمادگي شما متمركز و بر روي هدف باشد.

2. مشكلات ، نيازها و علايق مخاطبان خود را بشناسيد

براي اينكه يك بازارياب موفق باشيد ، ارائه شما بايد مخاطب باشد. شما بايد از مشكلات افرادي كه با آنها صحبت مي كنيد آگاهي داشته باشيد ، زيرا هدف شما ارائه راه حل به آنها است. اين كار به تحقيق عميق درباره مخاطبان شما نياز دارد.

به خاطر داشته باشيد كه انگيزه اصلي مردم براي گوش دادن به شما اين است كه درك كنند ارائه شما به نفع آنهاست. “چه چيزي در آن براي من وجود دارد؟” اين س classicال كلاسيك براي همه مخاطبان است ، آنلاين يا آفلاين

3. ساختار پشتي

ما نوشتن و صحبت كردن را در يك ساختار 1-2-3 ياد گرفتيم: (1) مقدمه – (2) بدن – (3) نتيجه گيري. براي سخنراني هاي شفاهي ، اين بسيار معكوس است: برخلاف خواندن يك يادداشت ، مردم اين لوكس را ندارند كه برگردند و آنچه را بار اول از دست داده اند بخوانند. شما مي خواهيد مخاطبان شما پيام اساسي را بشنوند و درك كنند – “اين محصول مشكل شما را برطرف خواهد كرد”.

پيش نويس خود را با نتيجه گيري ، با هدف تلفيق هدف خود با مشكلات ، علايق و علايق مخاطب شروع كنيد.

نتيجه گيري را روي كارت علامت گذاري شده (3) قرار دهيد ، سپس مقدمه اي به مخاطبان خود نشان دهيد كه مي دانيد مشكلات آنها چيست و راه حل ارائه مي دهد. اين را روي كارت علامت گذاري شده (1) قرار دهيد.

سرانجام ، استدلالهاي پشتيبان خود را بر روي مجموعه اي از كارتهاي علامت گذاري شده (2A) ، (2B) و غيره قرار دهيد. اين سيستم 3-1-2 تمركز ، ساختار و وحدت موضوعي را فراهم مي كند و قلب كارگاه هاي آموزشي من است.

4- با ضبط صوت يا دوربين فيلمبرداري به تنهايي تمرين كنيد

بعد از اتمام ارائه پيش نويس ، خود را با ضبط صوت يا دوربين فيلمبرداري تمرين كنيد. شما در اين تمرين ابتدايي در ضعيف ترين حالت خود خواهيد بود ، از اين رو وي به شما توصيه مي كند در كسي كه نظرات وي مي تواند به اعتماد به نفس شما آسيب برساند شركت نكنيد

به سخنراني خود گوش فرا دهيد ، ريتم و ريتم ، “آه” ، “بدانيد” را يادداشت كنيد و تسلط خود را بر موضوع بررسي كنيد.

اگر در حال فيلم برداري هستيد ، رفتارها و زبان بدن خود را يادداشت كنيد و حركات خود را با انعطاف صدا هماهنگ كنيد.

5- با يك همكار ، دوست يا همسر خود تمرين كنيد

بعد از اتمام يك جلسه آموزش تن به تن ، شما آماده تمرين در مقابل شخص ديگري هستيد. اين شخص را با دقت انتخاب كنيد ، زيرا نمي خواهيد بيش از حد انتقاد كنيد كه در سبك ارائه شما خطاهاي بيش از حد پيدا كند. با اين حال ، شما نوع فردي را نمي خواهيد كه هيچ نقصي پيدا نكند و شما را در بهشت ​​ستايش كند. شما نياز به يك انتقاد باز و سازنده از “تغيير” ارائه خود داريد.

6. برگزاري جلسه تمرين “شوراي قتل”

“Kill Board” ، اصطلاحي است كه من از سابقه نظامي خود در كارگاه هاي آموزشي مي گذرانم ، “يك جلسه آموزش دقيق است. اين سخنران معادل شبيه ساز پرواز است كه براي آموزش خلبانان در مورد نحوه رسيدگي به شرايط اضطراري در پرواز استفاده مي شود ، يا دادگاهي مسخره كه وكلا را براي جنگ در اتاق دادگاه تجهيز مي كند.

بيش از چهار نفر را به عنوان مخاطب شبيه سازي شده خود شناسايي كنيد و تمام اطلاعاتي را كه درباره مخاطب بالقوه خود به دست آورده ايد با آنها به اشتراك بگذاريد. سپس اين چهار نفر به عنوان مخاطب شما عمل خواهند كرد.

نظرات ، س questionsالات و انتقادات آنها به شما كمك مي كند سبك تحويل خود را اصلاح كنيد ، در دانش خود خلا gap پيدا كنيد و سوالات و اعتراضات را پيش بيني كنيد.

7. براي ملاقات و سلام و احوالپرسي زود هنگام وارد شويد

ارتباط بين فردي و مهارت هاي بين فردي براي موفقيت در هر سخنراني مهم است ، اما هنگامي كه بخواهيد مردم را متقاعد به خريد كالايي كه مي فروشيد كنيد كاملاً ضروري است. ما تمايل داريم اطلاعات را از افرادي كه دوستشان داريم بپذيريم ، اما آنها را از افرادي كه دوست نداريم رد مي كنيم.

وقتي زود مي رسيد مي توانيد اعضاي مخاطب را بشناسيد و به آنها اجازه دهيد به عنوان يك انسان با شما ارتباط برقرار كنند. اگر به نظر مناسب مي رسد ، هنگام ارائه سخناني را به افرادي كه قبل از ارائه فرصت ملاقات داشته اند ، بگذاريد. هيچ چيز به اندازه ذكر مثبت نام شخص توسط يك گوينده براي گوش انسان خوشايند نيست.

8- از تصاوير براي پشتيباني و نه تحت تأثير قرار دادن استفاده كنيد

ابزارهاي ديداري ، از جمله پاورپوينت در همه جا ، مي توانند ارائه دهند يا ايجاد كنند. مزيت استفاده از آنها اين است كه اكثر مردم بصري هستند و مي توانند به راحتي اطلاعات ارائه شده را به صورت گرافيكي شبيه سازي كنند و خطر اين است كه تصاوير مي توانند مخاطب را حمل كنند ، و او را به خيال بافي سوق مي دهد ، نه اينكه گوش كند.

در انتخاب كلمات در تصاوير خود – و البته در انتخاب بازيگران – مراقب باشيد تا از Geekspeak اجتناب كنيد ، مگر اينكه با مخاطبي به همان اندازه كه با اين شكل اصطلاحات منحصر به فرد خود آشنا هستيد صحبت كنيد.

Visual Ionic Bottom Line: شگفتي هاي پاورپوينت را به خاطر نمي آوريد ، اما هسته اصلي ارائه شما فراموش شده است.

9. استفاده از ابزارهاي بلاغي

تكرار مفاهيم اساسي ، استفاده دقيق از مكث هاي استراتژيك و ساخت موازي تنها تعدادي از دستگاه هايي هستند كه مي توانيد براي افزودن ادويه و ريتم به نمايش خود استفاده كنيد.

دو نمونه از اين تكنيك ها اين تاكتيك مهم را نشان مي دهد. وي به جاي اينكه وينستون چرچيل بگويد: “ما در انگليس بدهي بزرگي به خلبانان RAF داريم” ، اين عقيده را با عبارتي فراموش نشدني بيان كرد: “هيچ گاه در حوزه درگيري هاي انساني اتفاق نيفتاده است كه بسياري اينقدر مديون عده كمي باشند.

رئيس جمهور جان اف كندي وقتي گفت: “ما هرگز نبايد از ترس مذاكره كنيم ، اما هرگز نبايد از مذاكره بترسيم.”

از تخيل خود استفاده كنيد تا ببينيد چگونه مي توانيد كلمات را براي ايجاد چنين ريتم و ريتمي مرتب كنيد.

10. پس از ارائه ، تجزيه و تحليل فوري را انجام دهيد

غريزه شما پس از اتمام يك سخنراني دشوار نفس كشيدن و آرامش است. خطاي مهلك.

در عرض چند دقيقه ، با يك دفترچه يادداشت يا ضبط صوت بنشينيد و س askedالات پرسيده شده ، واكنش مخاطب به ارائه ، برداشت شما از عملكرد خود و غيره را ضبط كنيد.

منتظر روز بعد نباشيد. حافظه كوتاه مدت دقيقاً همين است و شما فقط كليات را به خاطر مي آوريد. تجزيه و تحليل آنلاين جزئيات را ارائه مي دهد.

اين اطلاعات خاص را به پايگاه داده خود منتقل كنيد و شروع بسيار خوبي براي استفاده از آن در Kill Board منتهي به ارائه بعدي خواهيد داشت.

از اين نكات استفاده كنيد ، و دفعه ديگر كه صفحه كليد را ترك مي كنيد ، خواهيد فهميد كه مانند جمعي از مشتريان بالقوه شما مانند يك رايانه پشت كامپيوتر خود هستيد.

حق چاپ 2005 لري تريسي

https://hillbilly.ir/بازاريابي-اينترنتي-و-سخنراني-در-جمع-ده/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.