جديدترين روند بازاريابي ديجيتال 2016
مفهوم سنتي معرفي محصولات يا مارك هاي جديد پس از مراجعه به فروشگاه يا فروشگاه واقعاً تغيير كرده است. در عوض ، اين محصولات يا مارك ها امروزه از طريق تلفن هاي هوشمند ، سايت هاي شبكه هاي اجتماعي ، برنامه ها و غيره به دست مشتريان مي رسند. در اينجا برخي از آخرين پيشرفت …
جديدترين روند بازاريابي ديجيتال 2016 https://hillbilly.ir/جديدترين-روند-بازاريابي-ديجيتال-2016/ https://hillbilly.ir/جديدترين-روند-بازاريابي-ديجيتال-2016/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Thu, 11 Mar 2021 03:13:25 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing via internet https://hillbilly.ir/جديدترين-روند-بازاريابي-ديجيتال-2016/
جديدترين روند بازاريابي ديجيتال 2016
مفهوم سنتي معرفي محصولات يا مارك هاي جديد پس از مراجعه به فروشگاه يا فروشگاه واقعاً تغيير كرده است. در عوض ، اين محصولات يا مارك ها امروزه از طريق تلفن هاي هوشمند ، سايت هاي شبكه هاي اجتماعي ، برنامه ها و غيره به دست مشتريان مي رسند. در اينجا برخي از آخرين پيشرفت …
جديدترين روند بازاريابي ديجيتال 2016
مفهوم سنتي معرفي محصولات يا مارك هاي جديد پس از مراجعه به فروشگاه يا فروشگاه واقعاً تغيير كرده است. در عوض ، اين محصولات يا مارك ها امروزه از طريق تلفن هاي هوشمند ، سايت هاي شبكه هاي اجتماعي ، برنامه ها و غيره به دست مشتريان مي رسند. در اينجا برخي از آخرين پيشرفت ها يا روندهايي وجود دارد كه ممكن است امسال به فضاي بازاريابي ديجيتال ضربه وارد كنند.
مفهوم پخش زنده
تخمين زده مي شود كه تكنيك هاي بازاريابي ويدئويي در آينده نزديك جايگزين استراتژي هاي بازاريابي محتواي سنتي شوند. مزاياي پخش مستقيم ويدئو در طولاني مدت بر روي چشم انداز بازاريابي ويديويي شما تأثير مي گذارد. مارك ها در حال تحقيق درباره چگونگي جذب مشتري از طريق فن آوري هاي پخش زنده هستند. فناوري پخش زنده امكان تعامل با مشتريان را به روشي قانع كننده تر فراهم مي كند. با رونق گرفتن گوشي هاي هوشمند و افزايش ارتباطات اينترنتي ، فناوري هاي پخش زنده به مخاطبان بسيار زيادي نفوذ كرده است. برنامه هايي مانند Periscope از قبل شروع به جادوگري كرده اند !! اين برنامه به كاربر اين امكان را مي دهد تا فيلم ها را از طريق پخش زنده ايجاد كرده و در توييتر به اشتراك بگذارد. به اين ترتيب مشتري يك بستر تعاملي براي بازخورد لازم در مورد محصول بدست مي آورد. از پخش زنده مي توان در مواردي مانند راه اندازي محصول ، مارك تجاري و غيره به طور م etc.ثر استفاده كرد.
چشم اندازهاي فيس بوك و توييتر
تا كنون ، بيشترين جستجوي مربوط به اينترنت حول غول جستجوي گوگل چرخانده شده است. اوضاع شروع به تغيير كرد. مارك ها براي ايجاد مشاغل مجبور نيستند فقط به Google اعتماد كنند يا به آن اعتماد كنند. در آينده بسيار نزديك ، فيس بوك ممكن است با يك گزينه موتور جستجو در جامعه رسانه هاي اجتماعي همراه باشد. برنامه پيام رسان فيس بوك نقش مهمي در تجارت خواهد داشت. مشتري براي خريد كالايي نيازي به ورود به وب سايت تجارت الكترونيكي ندارد اما بايد بتواند معاملات را مستقيماً از طريق برنامه انجام دهد. اين يك مزيت آشكار اين واقعيت است كه مشتريان گزينه هاي ديگري به غير از Google دريافت مي كنند.
چشم انداز Snapchat
Snapchat مخصوصاً در بين جوانان محبوب است ، بنابراين نمي توان چشم اندازهاي آينده آن را ناديده گرفت. طبق آمار سال 2015 تخمين زده مي شود كه در حدود 100 ميليون Snapchatter فعال در جهان وجود داشته باشد. سازماندهي كمپين هاي بازاريابي با كمك تصاوير و فيلم ها در Snapchat بسيار كارآمد است. تبليغات بازاريابي ارسال شده در Snapchat محدوديت زماني خاصي دارند و همچنين تاريخ انقضا دارند.
تبليغات اينستاگرام
اينستاگرام از اين واقعيت رونق مي گيرد كه محتواي بصري بيش از ساير استراتژي هاي تبليغاتي قدرت نفوذ مخاطب را دارد. در سال 2016 ، مارك ها و مشاغل بزرگ به بهترين وجهي به چشم اندازهاي اينستاگرام مي پردازند. تبليغ كنندگان مي توانند از تبليغات كاملا كاربردي اينستاگرام در سال 2016 استفاده كنند.
اينها همه روندهايي است كه در من تأثير خواهد گذاشت صنعت بازاريابي ديجيتال.
https://hillbilly.ir/جديدترين-روند-بازاريابي-ديجيتال-2016/feed/ 0- شنبه ۲۳ اسفند ۹۹ | ۱۴:۳۳ ۹ بازديد
- ۰ نظر