ويليام آررودا ، متخصص برند ، نام تجاري را به عنوان “نويد بي نظير ارزش” تعريف مي كند. وي ادامه مي دهد: “يك مارك تجاري موثر بر اساس اصالت است ، نه ايجاد جعلي. اين معتبر است.” او مي گويد اين مربوط به همسو سازي بهترين خود با آنچه كه انجام مي دهيد و چگونگي …
مارك براي شما https://hillbilly.ir/مارك-براي-شما/ https://hillbilly.ir/مارك-براي-شما/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 21 Dec 2020 19:37:22 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing virtual assistant https://hillbilly.ir/مارك-براي-شما/
ويليام آررودا ، متخصص برند ، نام تجاري را به عنوان “نويد بي نظير ارزش” تعريف مي كند. وي ادامه مي دهد: “يك مارك تجاري موثر بر اساس اصالت است ، نه ايجاد جعلي. اين معتبر است.” او مي گويد اين مربوط به همسو سازي بهترين خود با آنچه كه انجام مي دهيد و چگونگي …
ويليام آررودا ، متخصص برند ، نام تجاري را به عنوان “نويد بي نظير ارزش” تعريف مي كند. وي ادامه مي دهد: “يك مارك تجاري موثر بر اساس اصالت است ، نه ايجاد جعلي. اين معتبر است.” او مي گويد اين مربوط به همسو سازي بهترين خود با آنچه كه انجام مي دهيد و چگونگي انجام آن است.
به عنوان يك كارآفرين ، ما اغلب چندين جريان درآمد داريم. از آنجا كه ما اغلب علائم تجاري خود هستيم ، مهم است كه اين جريان ها سازگار باشند. من اين هفته در حال مربيگري فردي بودم كه به مردم مي آموزد چگونه بدون بدهي و از نظر مالي آزاد باشند. او در تلاش براي انجام اين كار براي خود و خانواده اش ، در حال ايجاد يك فعاليت بازاريابي اينترنتي است. در نگاه اول نگران بودم كه اين دو كسب و كار با هم سازگار نباشند. اما پس از صحبت ، او متوجه مي شود كه اين دو جنبه با هم هماهنگ هستند زيرا تجارت MLM به او كمك مي كند تا از نظر مالي آزاد شود. او خود را كسي توصيف مي كند كه به ديگران در دستيابي به آزادي مالي كمك مي كند و كار MLM يكي از راه هاي انجام اين كار است. بنابراين ، همانطور كه او خود را به عنوان يك معلم آزادي مالي معرفي مي كند ، كار دوم او از ارزشي كه ارائه مي دهد حمايت مي كند.
مارك جوردن ، كارشناس بازاريابي بولدر علاوه بر همسويي با آنچه براي شما مهم است ، معتقد است كه شما بايد چيزي ارزشمند به مشتريان خود ارائه دهيد. با اين حال ، حتي كافي هم نيست. چالش اكثر شركتهاي جديد و كارآفرينان تمركز صميمانه آنها بر روي محصول يا خدماتي است كه آنها ارائه مي دهند. شما بايد بتوانيد به سرعت به مردم بگوييد كه چرا شما از اهميت بالايي برخوردار هستيد و به شكلي مناسب و قانع كننده عمل مي كنيد. اين يك گام اساسي براي ايجاد نام تجاري شماست: در مورد اينكه چرا شما متفاوت هستيد و چرا مهم است. “
امي كسپر ، سردبير مجله مجله كارآفرين جمع بندي خوبي است “اگر نمي توانيد به اين س answerال پاسخ دهيد كه چرا مهم هستيد ، پس حتي قبل از بيرون آمدن از دروازه بي ربط هستيد.” هنگامي كه دانستيد چه ارزشي را بايد اضافه كنيد و چرا از اهميت برخوردار هستيد ، بايد يك مدل تجاري سالم براي ارائه اين ارزش داشته باشيد. اينجاست كه به آن مي رسيم.
ما به كارآفرينان كمك مي كنيم ارزشي را كه اضافه مي كنند بيان كنند و آنها را در فرآيند ساختن يك تجارت پيرامون اين ارزش گام برداريم. ما به افرادي كه علاقه زيادي به يك محصول يا خدمات دارند ، مي آموزيم كه آن را در يك تجارت موفق بسازند. با وجود سيستم هاي صوتي و فرآيندهايي كه مي شناسيم ، شركت ها احتمالاً بخشي از آمار شكست 80 درصدي ما هستند.
https://hillbilly.ir/مارك-براي-شما/feed/ 0- شنبه ۱۶ اسفند ۹۹ | ۲۳:۲۱ ۸ بازديد
- ۰ نظر